[E54A 2.0 V6] Błąd ECU 53 |
Autor |
Wiadomość |
magumil
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-02-2012, 15:23 [E54A 2.0 V6] Błąd ECU 53
|
|
|
Świeci CE. Wymrugało mi błąd 53. Wczoraj pojechałem do ASO na diagnostykę silnika. Diagnoza błąd 53 - walnięta cewka.
Dziś kupiłem cewki w zasadzie cały zestaw - 3 sztuki. Cewki podłączone, a błąd pozostał ten sam - 53. Jako, że cewki używane postanowiłem zamienić niby tą walniętą na moją starą cewkę, która jest dobra.
Po zamianie cewki dalej świeci CE i błąd 53.
Ktoś wie może co może być przyczyną?
Co prawda jadę dziś do ASO na reklamację, ale wolę poznać opinie z różnych źródeł.
Zaznaczam, że auto jest zagazowane. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-02-2012, 17:08
|
|
|
Trzeba sprawdzić Power Transistor i połaczenia elektryczne - cewkę można było sprawdzić multimetrem oraz na przebicia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
magumil
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-02-2012, 18:41
|
|
|
Normalnie ręce opadają....
Tydzień temu wymieniłem moduł zapłonu bo padł. Kupiłem nowy - w intercarsie...
Wymieniłem świece, przewody i po tygodniu - dosłownie po tygodniu - ten super nowy moduł się skończył.
Ma ktoś z was moduł na zbyciu? Chętnie odkupie.
I jeszcze jedno - co sądzicie o modułach regenerowanych? Dają radę, czy lepiej dopłacić parę złotych i kupić normalną używkę - nieregenerowaną?
Jak widać na moim przykładzie nowy zamiennik nie wytrzymał tygodnia... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-02-2012, 18:49
|
|
|
magumil napisał/a: | Jak widać na moim przykładzie nowy zamiennik nie wytrzymał tygodnia... |
Wcale nie musi byc wina samego modułu , wystarczy ze kilka razy pojawiło sie przebicie w układzie zapłonowym i moduł sie spalił . Sprawdziłbym na twoim miejscu dokładnie przewody zapłonowe i izolatory świec zapłonowych ( porcelanka ) |
|
|
|
 |
magumil
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-02-2012, 21:37
|
|
|
Dzięki za info. Tyle, że ja wymieniłem dopiero co przewody i świece na nowe. Choć muszę przyznać, że przez trzy dni po wymianie na nowy jeździłem jeszcze na starych świecach i przewodach więc możliwe, że masz rację. |
|
|
|
 |
|