Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Błąd ECU 53
Autor Wiadomość
magumil 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2012, 15:23   [E54A 2.0 V6] Błąd ECU 53

Świeci CE. Wymrugało mi błąd 53. Wczoraj pojechałem do ASO na diagnostykę silnika. Diagnoza błąd 53 - walnięta cewka.
Dziś kupiłem cewki w zasadzie cały zestaw - 3 sztuki. Cewki podłączone, a błąd pozostał ten sam - 53. Jako, że cewki używane postanowiłem zamienić niby tą walniętą na moją starą cewkę, która jest dobra.
Po zamianie cewki dalej świeci CE i błąd 53.
Ktoś wie może co może być przyczyną?
Co prawda jadę dziś do ASO na reklamację, ale wolę poznać opinie z różnych źródeł.

Zaznaczam, że auto jest zagazowane.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-02-2012, 17:08   

Trzeba sprawdzić Power Transistor i połaczenia elektryczne - cewkę można było sprawdzić multimetrem oraz na przebicia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
magumil 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2012, 18:41   

Normalnie ręce opadają....
Tydzień temu wymieniłem moduł zapłonu bo padł. Kupiłem nowy - w intercarsie...
Wymieniłem świece, przewody i po tygodniu - dosłownie po tygodniu - ten super nowy moduł się skończył.
Ma ktoś z was moduł na zbyciu? Chętnie odkupie.
I jeszcze jedno - co sądzicie o modułach regenerowanych? Dają radę, czy lepiej dopłacić parę złotych i kupić normalną używkę - nieregenerowaną?
Jak widać na moim przykładzie nowy zamiennik nie wytrzymał tygodnia...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2012, 18:49   

magumil napisał/a:
Jak widać na moim przykładzie nowy zamiennik nie wytrzymał tygodnia...


Wcale nie musi byc wina samego modułu , wystarczy ze kilka razy pojawiło sie przebicie w układzie zapłonowym i moduł sie spalił . Sprawdziłbym na twoim miejscu dokładnie przewody zapłonowe i izolatory świec zapłonowych ( porcelanka )
 
 
magumil 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6 24v
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-02-2012, 21:37   

Dzięki za info. Tyle, że ja wymieniłem dopiero co przewody i świece na nowe. Choć muszę przyznać, że przez trzy dni po wymianie na nowy jeździłem jeszcze na starych świecach i przewodach więc możliwe, że masz rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.