Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] nie odpala
Autor Wiadomość
iza 
Mitsumaniak
IZABELA


Auto: mitsubishi colt,carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 469
Skąd: łódź-dabrowa
  Wysłany: 16-02-2012, 00:23   [CA4A 1.6] nie odpala

koledzy mam problem colcik 93r sil 1,6
to moj 3 misiek i widze ze zaczyna byc awaryjny co mnie bardzo martwi

objawy!!
padl akumulator po naladowaniu pojechalam do pracy i po drodze gasl na kazdym skrzyzowaniu KOSZMAR jak tylko bralam na luz badz redukowalam bieg , po pracy to samo odpalil bez problemu ale jazda taka sama gasl i gasl
w rezultacie nastepnego dnia nie odpalil wcale!!!!! nic sie nie dzieje kontrolki sie swieca a on nic zadnego dzwieku ciszaaaaaa
prosze o jakas podpowiedz
_________________

Ostatnio zmieniony przez karolgt 17-05-2012, 00:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2012, 08:24   

Napisz czy aku kręci?Jeśli nie to możliwe ,że aku padł.
Colt gasł bo nie nauczyłaś go chodzić.
_________________
161261
 
 
Major93 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 122
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-02-2012, 09:51   

moze aparat zapłonowy? moze regulacja jakas, ile lat ma aku ? ja mam dokładnie takie same objawy w swojej Skodzie Favorit, na benzynie na wolnych obrotach gasnie jak tylko wyłaczy sie ssanie, w kadecie miałem dokładnie to samo
_________________

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-02-2012, 14:28   

iza, poluzuj klemy, poruszaj nimi delikatnie i dokręć. Może nie ma styku na którejś.
 
 
iza 
Mitsumaniak
IZABELA


Auto: mitsubishi colt,carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 469
Skąd: łódź-dabrowa
Wysłany: 16-02-2012, 14:57   

koledzy kupilam akumulator i jest nowiutenki i to nie w tym problemmm
dodam jeszcze ze na lince auteczko odpala i jedzie ale jak zgasnie to kaplica i znowu linka
powaznie nie wiem co sie znim dzieje

[ Dodano: 16-02-2012, 14:57 ]
nadmieniam ze alarm itd dziala tylko kluczyk jak przkrecam to jest ciszaaaaa
_________________

 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 15:17   

Na początek trzeba sprawdzić czy klemy akumulatora są: czyste, nasmarowane, porządnie dokręcone. Następnie należy sprawdzić drugi koniec kabla masy czy jest dobrze przykręcony do nadwozia, później zostaje sprawdzenie masy na rozruszniku bezpiecznika rozrusznika, rozrusznika, alarmu, aparatu zapłonowego i stacyjki. Możliwe, że to jakiś uszkodzony element spowodował zniszczenie akumulatora.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
pamar 
Mitsumaniak
Kainamustim


Auto: Carisma 1,9TD Colt VII 1,3
Zaproszone osoby: 2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 4173
Skąd: Andrespol/Radków
Wysłany: 16-02-2012, 15:43   

iza napisał/a:
nadmieniam ze alarm itd dziala tylko kluczyk jak przkrecam to jest ciszaaaaa

Stawiam na rozrusznik i dalej na alternator!
_________________
ad futuram rei memoriam:
Demokracja - to jednak kupa a świat to może tylko wyobrażenie ;-)
http://www.mitsumaniaki.com/
http://www.mmdzieciom.pl/
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-02-2012, 15:50   

Sprawdź klemy. Akumulator nowy, ale założę się, że klemy stare. :wink:
Też z tym walczę raz na czas :mrgreen:
To jest najprostsze do sprawdzenia. Jak nie klemy to niestety będzie trzeba sprawdzać wszystko co koledzy napisali, ale zacznij od klem.
 
 
iza 
Mitsumaniak
IZABELA


Auto: mitsubishi colt,carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 469
Skąd: łódź-dabrowa
Wysłany: 18-02-2012, 00:44   

dziekuje za podpowiedzi :D dzis autko pojechalo do mechanika :? i zobaczymyyyy co powie i jak oszacuje :cry: az sie bojee :? wiecie was mezczyzn mechanicy wiedza ze nie moga oszukac zas nas kobiety moga gdyz wiedza ze my w tej dziedzinie nie jestesmy najmocniejsze :cry:
napisze WAM jak odbiore autko co sie tam wydarzylo
co do klem to fakt stare i chyba bardzo stareeeee
_________________

 
 
 
Major93 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 122
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18-02-2012, 22:33   

i napisz koniecznie jakie ceny Ci podyktowali za jaką usługe, z ciekawosci chciałbym wiedziec jak zdzierają z ludzi kase za cos co mozna zrobic samemu (tylko trzeba chęci :P i nie byc kobietą XD )
_________________

 
 
iza 
Mitsumaniak
IZABELA


Auto: mitsubishi colt,carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 469
Skąd: łódź-dabrowa
Wysłany: 19-02-2012, 01:11   

wiec jedno co wiem napewno to ze....kabelek sie wypiol ze stacyjki i dlatego nie odpalalo a blachostka podobno czasem tak bywa :D
ale nadal brak wolnych obrotow wiec czekam az dojedzie czemu
i mieliscie jednak racje jednak cos z pradem sie okazalo
_________________

 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-02-2012, 13:48   

iza, musisz go "nauczyć obrotów".
Wypinasz aku, wyłączasz wszystko co bierze prąd (radio, dmuchawę itp.), podpinasz aku, odpalasz i czekasz, aż się wentylator chłodnicy włączy. (teraz zimno to poczekaj tylko jakieś 5-10minut) i powinno być dobrze.
Z reguły to pomaga.
Jak nie masz możliwości to po prostu musisz chwilę pojeździć. Kilka/kilkanaście razy zgaśnie, ale w końcu się nauczy.
 
 
Major93 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 122
Skąd: Chorzów
Wysłany: 20-02-2012, 17:47   

a moze sonda podaje złe dane bo jest zapaskudzona albo cos i podaje zbyt małą mieszanke paliwa z powietrzem? czy misiek sie dusi ? to tez chyba moze byc jakis wątek warty zainteresowania..
_________________

 
 
iza 
Mitsumaniak
IZABELA


Auto: mitsubishi colt,carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Lut 2008
Posty: 469
Skąd: łódź-dabrowa
Wysłany: 21-02-2012, 23:48   

wiec koledzy juz wiem na 90% ze chodzi o przepustnice ale nie na 100% i teraz najlepiej przydalo by mi sie pozyczyc na sekundke(przepiecie trwa kilka sekundek) od kogos zobaczyc jak auteczko reaguje bo mechanik mowi ze nie jest to pewne (a chodzi mi o kaske,by nie wydawac na cos co jest sprawne )
wiec wykonalam tel do PAMAR :D i chyba popytamy w COLTMANI gdyz w lodzi kurka rurka nikt nie ma tekiego colta jak ja!!!!
_________________

 
 
 
Radek 
Mitsumaniak

Auto: CA0 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-02-2012, 15:06   

A ja bym jeszcze zobaczył czy jest dobra masa.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.