 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi |
Autor |
Wiadomość |
yak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 27 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:54 [EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi
|
|
|
Link do aukcji
Kod: | Rok produkcji: 2001 Przebieg (km): 210000
Pojemność silnika (cm3): 2351 Moc silnika (KM): 144
Skrzynia biegów: Automatyczna Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Informacje dodatkowe Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, |
Od jakiegoś czasu już szukam galanta. Co możecie powiedzieć na temat tego konkretnego egzemplarza?
Ogłoszenie jest strasznie skromne jeśli chodzi o jakiekolwiek informacje, ze zdjęciami też bardzo słabo.
Poza tym co sądzicie o silniku GDI, czytałem tu na forum różne wypowiedzi na ten temat i widzę że nie ma on zbyt wielu zwolenników.
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-02-2012, 20:36
|
|
|
Jeżeli chcesz go zagazować, droga instalacja... |
|
|
|
 |
yak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 27 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-02-2012, 21:29
|
|
|
arturj123, no to załóżmy że nie chcę zagazować, co poza tym |
|
|
|
 |
motke
Mitsumaniak
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 430 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-02-2012, 21:52
|
|
|
po za tym mało zdjęć żeby coś więcej napisać.
Ksenon dołożony (nie było nigdy w oryginale). |
|
|
|
 |
mati123321
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT EA3A;
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 8 Skąd: PPL
|
Wysłany: 18-02-2012, 21:57
|
|
|
Mam GDI tylko że manual i moim zdaniem ten silnik jest dobry ma swoje plusy i minusy tak jak każdy inny. Ważne jest to, że trzeba mieć dobrego mechanika któremu się chce robić i myśleć.
Dobrze sprawuje się w codziennej eksploatacji bo ma wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach i nie trzeba kręcić go pod niebiosa żeby płynnie i szybko się przemieszczać. Spalania dawno nie sprawdzałem ale latem było 9,7 l. przy jeździe 65% trasa, 35%
Silnik nie ma zwolenników bo jest wrażliwy na złą obsługę, zły olej i popychacze hałasują. U mnie trzeba było je wymienić ale widziałem o tym. Trzeba czyścić dolot bo zbiera się tam nagar ale nic strasznego i skomplikowanego tylko czasochłonne. Świece muszą być specjalne ale wymieniasz je co 90 tys. także coś za coś.
GDI to dobry silnik, a opinie ma taką a nie inną bo właściciele nie wiedzą co mają i potem rodzą się problemy. Jeżeli lpg nie jest dla Ciebie konieczne to warto pomyśleć.
A odnośnie całego samochodu to pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku.
A co do tego z aukcji coś tani jest i trzeba było by go dobrze obejrzeć. |
|
|
|
 |
motke
Mitsumaniak
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 430 Skąd: Radom
|
Wysłany: 18-02-2012, 23:36
|
|
|
mati123321 napisał/a: | Świece muszą być specjalne |
Specjalne to one nie są. Jak się nie mylę to irydowe i trochę drogie. Pocieszenie jest takie że jest ich 4.
mati123321 napisał/a: | pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku |
no ja mam u siebie do zrobienia tylko nadkola, nic po za tym.
mati123321 napisał/a: | A co do tego z aukcji coś tani jest |
GDI są przeważnie dużo tańsze |
|
|
|
 |
wookash83
Mitsumaniak
Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 826 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 19-02-2012, 01:01
|
|
|
ważne bardzo żeby była jasna historia serwisowa, tak jak 2.0 i V6 wybaczą duża to GDI szybko pokaże wszyskie złe strony jeśli nie był odpowidnio serwisowany..niższe ceny GDI są uzasadnione zdecydowanie droższym serwisem i rożnymi problemami.. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 |
|
|
|
 |
mati123321
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT EA3A;
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 8 Skąd: PPL
|
Wysłany: 19-02-2012, 09:59
|
|
|
na forum często czytam "różne problemy" czyli jakie? bo nikt nie pisze nic konkretnego.
Sam miałeś GDI i nie jeździłeś nim tylko do kościoła, więc powiedz coś więcej bo oprócz problemu z uszczelniaczami nic więcej nie wyczytałem, a następny właściciel też się nie skarży. A co do droższego serwisu, to stoją na tym samym poziomie moim zdaniem. |
|
|
|
 |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 21-02-2012, 18:28
|
|
|
Jak już to irydowo-platynowe. Hmm moim zdaniem to właśnie v6 jest droższe w eksplowatacji a nie GDI. Ja sam jeżdżę Galantem GDI i jestem bardzo zadowolony.
Silnik jest dość mocno elastyczny i wybacza błędy. spalanie jakie ja mam u siebie to od 6,8 do 15l. Trzeba uważać z olejem i kontrolować go. Nie ma jakiegoś kosmicznych osiągów ale nadrabia to Nm.
Powiem Ci, że ile tu jest użytkowników tyle opini. Jeden powie V6 jest najlepsze, a drugi że v6 to złom a 2.0 to szczyt technologi. Każdy chwali swoje.
Jeżeli nie sprawdzisz sam to się nie dowiesz. Ja tak samo miałem do wyboru V6 i GDI i zaryzykowałem;) i się ciesze;)
Mniej wiecej rozrzad w IC 1200zl świece lepsze 80zl szt. Filtr oleju 20zl.
jeżeli już sie zdecydujesz polecam wyczyścić cały dolot z nagaru;) a poczujesz duża różnice;) Silnik ożyje;) Na forum masz mój tutorial o tym |
|
|
|
 |
|
|