Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi
Autor Wiadomość
yak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 27
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-02-2012, 19:54   [EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi

Link do aukcji




Kod:
Rok produkcji:    2001     Przebieg (km):    210000
Pojemność silnika (cm3):    2351     Moc silnika (KM):    144
Skrzynia biegów:    Automatyczna     Rodzaj paliwa:    Benzyna
Typ:    Kombi     Liczba drzwi:    4/5
Kolor:    Srebrny     Stan:    Używany
Uszkodzony:    Nie
Wyposażenie    ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Informacje dodatkowe    Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce,


Od jakiegoś czasu już szukam galanta. Co możecie powiedzieć na temat tego konkretnego egzemplarza?
Ogłoszenie jest strasznie skromne jeśli chodzi o jakiekolwiek informacje, ze zdjęciami też bardzo słabo.
Poza tym co sądzicie o silniku GDI, czytałem tu na forum różne wypowiedzi na ten temat i widzę że nie ma on zbyt wielu zwolenników.

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-02-2012, 20:36   

Jeżeli chcesz go zagazować, droga instalacja...
 
 
 
yak 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 27
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-02-2012, 21:29   

arturj123, no to załóżmy że nie chcę zagazować, co poza tym
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 18-02-2012, 21:52   

po za tym mało zdjęć żeby coś więcej napisać.
Ksenon dołożony (nie było nigdy w oryginale).
 
 
mati123321 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT EA3A;
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 8
Skąd: PPL
Wysłany: 18-02-2012, 21:57   

Mam GDI tylko że manual i moim zdaniem ten silnik jest dobry ma swoje plusy i minusy tak jak każdy inny. Ważne jest to, że trzeba mieć dobrego mechanika któremu się chce robić i myśleć.
Dobrze sprawuje się w codziennej eksploatacji bo ma wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach i nie trzeba kręcić go pod niebiosa żeby płynnie i szybko się przemieszczać. Spalania dawno nie sprawdzałem ale latem było 9,7 l. przy jeździe 65% trasa, 35%
Silnik nie ma zwolenników bo jest wrażliwy na złą obsługę, zły olej i popychacze hałasują. U mnie trzeba było je wymienić ale widziałem o tym. Trzeba czyścić dolot bo zbiera się tam nagar ale nic strasznego i skomplikowanego tylko czasochłonne. Świece muszą być specjalne ale wymieniasz je co 90 tys. także coś za coś.

GDI to dobry silnik, a opinie ma taką a nie inną bo właściciele nie wiedzą co mają i potem rodzą się problemy. Jeżeli lpg nie jest dla Ciebie konieczne to warto pomyśleć.
A odnośnie całego samochodu to pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku.

A co do tego z aukcji coś tani jest i trzeba było by go dobrze obejrzeć.
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 18-02-2012, 23:36   

mati123321 napisał/a:
Świece muszą być specjalne

Specjalne to one nie są. Jak się nie mylę to irydowe i trochę drogie. Pocieszenie jest takie że jest ich 4.

mati123321 napisał/a:
pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku

no ja mam u siebie do zrobienia tylko nadkola, nic po za tym.

mati123321 napisał/a:
A co do tego z aukcji coś tani jest

GDI są przeważnie dużo tańsze
 
 
wookash83 
Mitsumaniak

Auto: MOC :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 826
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 19-02-2012, 01:01   

ważne bardzo żeby była jasna historia serwisowa, tak jak 2.0 i V6 wybaczą duża to GDI szybko pokaże wszyskie złe strony jeśli nie był odpowidnio serwisowany..niższe ceny GDI są uzasadnione zdecydowanie droższym serwisem i rożnymi problemami..
_________________
http://forum.mitsumaniaki...5ed3c5d40658efa
 
 
 
mati123321 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT EA3A;
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 8
Skąd: PPL
Wysłany: 19-02-2012, 09:59   

na forum często czytam "różne problemy" czyli jakie? bo nikt nie pisze nic konkretnego.
Sam miałeś GDI i nie jeździłeś nim tylko do kościoła, więc powiedz coś więcej bo oprócz problemu z uszczelniaczami nic więcej nie wyczytałem, a następny właściciel też się nie skarży. A co do droższego serwisu, to stoją na tym samym poziomie moim zdaniem.
 
 
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 21-02-2012, 18:28   

Jak już to irydowo-platynowe. Hmm moim zdaniem to właśnie v6 jest droższe w eksplowatacji a nie GDI. Ja sam jeżdżę Galantem GDI i jestem bardzo zadowolony.
Silnik jest dość mocno elastyczny i wybacza błędy. spalanie jakie ja mam u siebie to od 6,8 do 15l. Trzeba uważać z olejem i kontrolować go. Nie ma jakiegoś kosmicznych osiągów ale nadrabia to Nm.
Powiem Ci, że ile tu jest użytkowników tyle opini. Jeden powie V6 jest najlepsze, a drugi że v6 to złom a 2.0 to szczyt technologi. Każdy chwali swoje.
Jeżeli nie sprawdzisz sam to się nie dowiesz. Ja tak samo miałem do wyboru V6 i GDI i zaryzykowałem;) i się ciesze;)
Mniej wiecej rozrzad w IC 1200zl świece lepsze 80zl szt. Filtr oleju 20zl.
jeżeli już sie zdecydujesz polecam wyczyścić cały dolot z nagaru;) a poczujesz duża różnice;) Silnik ożyje;) Na forum masz mój tutorial o tym :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.