Wszystko o TD |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:48
|
|
|
wicek napisał/a: | Po czym poznać że się już kończą? ;] |
Jak synchro 2 jest słabe, to będziesz miał problemy z redukcją w wyższych biegów... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:48
|
|
|
Dread87 napisał/a: | milo, jak to zrobiles?: |
andrew84 napisał/a: | No właśnie |
Wszystko leży w korku chłodnicy. w zbiorniczku na zimnym mam minimum na rozgrzanym max jeżdzę już tak ponad rok czasu i płyn nie ubywa
W korku chłodnicy są dwie uszczelki gumowe duża i mała i ta mała dolna poszła do śmieci nie ma jej mniejsze ciśnienie w układzie i płyn zawsze ma stan nawet w największe upały nic się nie działo wskazówka temperatury na poziomie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:49
|
|
|
No tak sorki czytałem ale teraz załatwiam parę spraw i zapomniałem |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:51
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Milo niestety wymienilem korek i to nic nie dalo.. |
Nie trzeba wymieniać korka uważnie przeczytaj co napisałem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:52
|
|
|
Dread87 czytaj dokładnie:
milo napisał/a: | W korku chłodnicy są dwie uszczelki gumowe duża i mała i ta mała dolna poszła do śmieci |
|
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:54
|
|
|
Dread87 Cytat: | Ja niedlugo bede zmienial bebny na tarcze;) |
Jakie to koszta? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:55
|
|
|
Nikogo nie zmuszam do tego zabiegu u mnie pomogło |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:55
|
|
|
Zwrotnice, piasty, bez tarcz bedzie kosztowalo mnie okolo 200zl plus koszt przesylki, wszystko podchodzi P&P, ABS i wszystko dziala jak nalezy, reczny tez;) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:58
|
|
|
Co to oznacza P&P? No tarcze to około 300zl? |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 20-02-2012, 20:59
|
|
|
wicek napisał/a: | Co to oznacza P&P? |
Plug&Play, czyli pasuje bez żadnych komplikacji |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
wicek
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2011 Posty: 347 Skąd: Sulechów
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:00
|
|
|
O jeden skrót jestem mądrzejszy heh |
|
|
|
 |
|