Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Chiptuning Galant 2.0
Autor Wiadomość
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 25-02-2012, 19:41   [EA2A/W 2.0] Chiptuning Galant 2.0

nie wiem czy to już było ale firma V-tech ma w swojej ofercie zwiększenie mocy w naszych Miśkach i to nawet znacznie

http://vtech.pl/katalog/c...00kW-136KM.html
 
 
win_p 
Forumowicz
PREZES


Auto: Galant 2.0 16v 1997r automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 158
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 25-02-2012, 21:17   

ciekawa opcja, pytanie tylko za ile?
cennik jest dość dziwny i nie bardzo wiem którą opcję dopasować do naszej "galanterii"
dopytywałeś się może za ile taki tuning mogłaby zrobić któraś z firm wyszczególnionych na tej stronie?
zauważyłem że między innymi są tam wyszczególnione punkty norauto więc szczerze mam niewielkie wątpliwości co do kompetencji tych tunerów :(
_________________
Ginekologiem nie jestem, ale zerknąć mogę :-)
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-02-2012, 22:23   

z tego co się kiedyś orientowałem to wychodziło coś koło 1500zł
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 25-02-2012, 22:31   

Przeglądając "ofertę" tej firmy - bajka. Żaden tunning to jest. To co oni oferują to tylko wpięcie "magicznego" urządzenia między ECU a elementy wykonawcze i czujniki, czyli zasada taka: urządzonko widzi, że są wysokie obroty, częste wtryski - wydłuża czas wtrysku wiec więcej paliwa-trochę większa moc, przy tym zmienia np. troszkę za[łon. Ogólnie baja totalna - ECU sterujące w naszych (i wielu) innych autach jest sprytne, do kontroli silnika ma właśnie bardzo zróżnicowane zapisane parametry jak kontrolować silnik w zależności od warunków - a np. tak a kompensacja ciśnienie atmosferycznego jest w ECU galanta jeśli auto będzie powyżej 2tyś m. n.p.m.. Po drugie nie kontrolując bardzo wielu parametrów silnika i nie zmieniając programu sterującego dla auta na podstawie danych z hamowni i jazdy można zajechać od razu łatwo auto. Nie przypadkiem zmiany parametrów aut robi się hamując i na podstawie zalogowanych danych w każdym konkretnym egzemplarzu - każdy silnik jest inny i każdy inaczej zareaguje na zmiany....
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 26-02-2012, 10:07   

najlepszy i najtańszy chiptuning to wsadzić silnik 2.5v6 :) przynajmniej wiesz ile bedziesz mial wiecej, jest kilka takich swapów a i brzmienie V6 idzie na plus :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 26-02-2012, 10:36   

danino88 napisał/a:
najlepszy i najtańszy chiptuning to wsadzić silnik 2.5v6 :) przynajmniej wiesz ile bedziesz mial wiecej, jest kilka takich swapów a i brzmienie V6 idzie na plus :)


z tym można już polemizować dla 30 koni nie bawił bym się w swap jest dużo lepszych silników mitsu V6 :twisted:
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 26-02-2012, 10:36   

Takie dotryskiwanie paliwa na siłę bez zwiększania ilości powietrza i przemodelowania map zapłonowych a przede wszystkim przetestowania silnika pachnie druciarstwem i rezystorowaniem czujników. Teoretycznie można przesunąć AFR by auto miało lepszego kopa ale za półtora koła to sobie lepiej paliwa kupić niż dać jakimś domorosłym tjunerom za grzebanie w sofcie i zwiększenie spalania.
Cytat:
Hamownie
Brak produktów spełniających kryteria.

"Tak na oko to teraz pan masz ze sto pięćdziesiąt koniów a jak dokupisz pan u nas takie srebrne naklejki na to jeszcze z pięć ich dojdzie" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-02-2012, 11:09   

Za te 1500 zeta to nie kilka rezystorów ale cały wagon z Chin można sprowadzić plus przyczepkę z pudełkami co by je tam wsadzać. :mrgreen:
A tak na serio, jak już mackbeth wspomniał, to każdy silnik się idywidualie stroi. Szczególnie wiekowe 10 lat i więcej.
Taniej wyszłoby kupić Greddy E-manage i zamówić sesję na rolkach do zestrojenia. Tam przynajmniej mozna wszystkie parametry tak dobrać by nie zabić silnika. A jeszcze taniej to jakiś Apexi SAFC plus strojenie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 26-02-2012, 12:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 26-02-2012, 12:30   

swinks_UK napisał/a:
Z
Taniej wyszłoby kupić Gredy E-manage i zamówić sesję na rolkach do zestrojenia.


Święte słowa!
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 26-02-2012, 16:09   

Jak ktoś chce tuning to można przełożyć 4G63 SOHC z gala na 4G63T DOHC z EVO 8. Jedyna 265 HP!!
Poza tym silnik idealnie pasuje, wszystkie przyczepy, na intercooler jest też miejsce i z kablami dużo nie trzeba walczyć, bo jest ich tylko parę, podmianka ECU do tylko przepięcie wtyczek. Nawet starą skrzynie można zostawić i jeździć na 2WD.
Jak ktoś jest ambitny to wrzuca wersie RalliART która to miała fabrycznie 400 HP.
Silnik na eBayu to z frachtem do polski około 15k PLN.

Jak pisano wcześniej, wzbogacenie mieszanki i tak za dużo nie da, bo ECU i tak się "nauczy" i doprowadzi do spalania stechiometrycznego, a katowanie sensu nie ma- czytaj: jeździć jeden sezon...
Tutaj to tylko turbina- tak już ma ten syriusz.

PS
Benzyna droga...
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 27-02-2012, 23:05   

w zduńskiej woli jest firma która sie tym bawi, kiedys na allegro znalazłem http://www.alltuning.pl/index.php?page=home korci mnie żeby sie wybrać na hamownie zobaczyć jak sie ma moje 136PS :D
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.