 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi colt brak mocy, mechanicy bezradni |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:35
|
|
|
hubcio443 napisał/a: | Może być tez pompa paliwa? |
może być - ale da się sprawdzić ciśnienie na listwie podłączając manometr za filtrem
ew. jeszcze wtryskiwacze - ich nie obstawiałem, ale skoro kiedyś był gaz, to całkiem możliwe, że mają za małą wydajność |
|
|
|
 |
hubcio443
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubsihi colt III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 11 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:41
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | hubcio443 napisał/a: | Może być tez pompa paliwa? |
może być - ale da się sprawdzić ciśnienie na listwie podłączając manometr za filtrem
ew. jeszcze wtryskiwacze - ich nie obstawiałem, ale skoro kiedyś był gaz, to całkiem możliwe, że mają za małą wydajność |
Manometr za filtrem benzyny dobrze rozumiem???
[ Dodano: 24-02-2012, 22:48 ]
Krzyżak jak odczytać te błędy z ecu?? za pomocą diodki??? poprostu ta diode wtykam do tej wtyczki co znajduje sie pod kierwonica??? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:55
|
|
|
tak - za filtrem
odnośnie błędów - masz na mojej WWW - jeszcze 2 tyg. będzie dostępna |
|
|
|
 |
hubcio443
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubsihi colt III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 11 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 24-02-2012, 23:00
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | tak - za filtrem
odnośnie błędów - masz na mojej WWW - jeszcze 2 tyg. będzie dostępna |
Gdzie ta Twoja stronkę znaleźć??? Jestem tu nowy i zbytnio nie wiem do jakiego działu wejść |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2012, 23:05
|
|
|
pod każdym moim postem jest link - obrazek z www |
|
|
|
 |
hubcio443
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubsihi colt III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 11 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 24-02-2012, 23:50
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | pod każdym moim postem jest link - obrazek z www |
Już widzę, a gdzie w moim modelu jest ta wtyczka??? bo ja przy bezpiecznikach jej nie widzę?
[ Dodano: 25-02-2012, 09:24 ]
Znalazłem wtyczkę, próbowałem odczytać błędy za pomocą żarówki, lecz w ogóle się ona nie świeci.żaróweczkę mam 12v 10Watt może taka być??? co oznacza brak mrugnięć?
[ Dodano: 25-02-2012, 10:00 ]
Mierzyłem przed chwilą napięcie na złączu miernikiem i nie ma żadnego napięcia, na tych wtyczkach.Nawet miernik tego nie wykrywa, na załączonym zapłonie próbowałem. co to oznacza? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2012, 19:25
|
|
|
że ECU zaczęło się kopcić - u kolegi spaliła się część odpowiedzialna za diagnostykę (nawet kontrolka silnika się nie zapalała)
zmienić kondensatory w takim razie |
|
|
|
 |
hubcio443
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubsihi colt III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 11 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 25-02-2012, 22:23
|
|
|
Czyli jak wymienię kondensatory to wszystko wroci do normy???na ecu dziwna jest jakas maź jakby wyschnięty krem czy cos takiego i jak palcem zdrapuje to sie krucho lamie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-02-2012, 22:43
|
|
|
hubcio443 napisał/a: | Czyli jak wymienię kondensatory to wszystko wroci do normy? | nie wiem - ale na pewno nie zaszkodzi
a że ich żywotność wynosiła max 10 lat, to jeśli nic się jeszcze nie spaliło w kompie, to może pomóc |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 26-02-2012, 09:29
|
|
|
Jeśli znasz kogoś z takim samym autem to można by tez spróbować podmienić komputer i zobaczyć, może wszystkie objawy pochodzą właśnie od niego. Coraz więcej na to wskazuje. |
|
|
|
 |
hubcio443
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubsihi colt III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 11 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 27-02-2012, 17:49
|
|
|
Właśnie nie mam od kogo załatwić drugiego komputera.Nawet chciałem kupić używany to nie ma.moje oznaczenia zaczynają się na Md16 czy jakos tak pierwsza cyfra to 16stka.
[ Dodano: 15-03-2012, 14:17 ]
Witam ponownie...po tym długim okresie zaniosłem komputer w celu sprawdzenia okazało się, że był spalony mały kwadratowy elemencik co jest z lewej strony u doły na płycie, powinien być taki biały kwadracik, a ten był spalony.Elektryk mówił mi że było zwarcie gdzieś na wtyczce co wpina się do komputera, z pewnością ma racje, ponieważ w tej wtyczce co najbliżej jest tego spalonego elementu, wypadał kabelek czarny, czyli jakaś masa.Jutro będę montował go do autka i dam znać Wam czy chodzi.Element który był spalony, nie można było nigdzie dokupić, także elektryk zastąpił go jakimś kondensatorem co ma zmienne napięcie, jakoś tak mi tłumaczył.A reszta elementów na płytce jest w sprawna.Czy to było winowajcą, to się okarze. |
|
|
|
 |
|
|