Uszkodzony-Siłownik Linki Gazu w Cari 1.9TD |
Autor |
Wiadomość |
sony35
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: sady
|
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 27-02-2012, 16:38
|
|
|
Wywal ten siłownik całkiem i dopiero zobaczysz jaką ma moc Twoja Cari. Ja już pare miesięcy jeżdżę bez niego i jest nie ten samochód. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sony35
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: sady
|
Wysłany: 27-02-2012, 18:27
|
|
|
Jak zdemontuję siłownik to Cari Wyje -czyli chodzi na wysokich obrotach
-po depnięciu na pedał-GAZU i przy zmianie biegów tak się dzieje(chyba Linka nie odbija) nie schodzi na niskie Obroty? |
Ostatnio zmieniony przez sony35 27-02-2012, 20:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 27-02-2012, 18:52
|
|
|
dziwne bo u mnie linka sama odbija, bo przecież zarówno dźwignia na pompie ma sprężynę jak i pedał gazu. Może linka w pancerzu jest zasyfiona przez co ciężko chodzi. Spróbuj ją przesmarować WD 40. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kosek
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 158 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
sony35
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: sady
|
Wysłany: 27-02-2012, 20:17
|
|
|
kosek napisał/a: | Masz kilka możliwości:
- dobrać główkę stabilizatora i wymienić,
- jeździć bez stabilizatora,
- szukać używanego lub zamiennika. |
-czyli pozostaję szukać używki lub znależć jakiś sposób na to
Oryginał 200zł kosek napisał/a: | Przerabiałem już ten temat. Stabilizator ma za zadanie elastyczną zmianę biegów.
Bez stabilizatora silnik szybko zdaje obroty podczas zmiany biegów i może powodować szarpnięcia przy ich zmianie. |
Masz rację tak się dzieje jak opisałeś,
Zamienników-BRAK |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 27-02-2012, 20:33
|
|
|
To albo mam tak wyczute samochód, że mi i żonie nic nie szarpie bez tego siłownika albo coś z waszymi jest nie tak |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
sony35
Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: sady
|
Wysłany: 28-02-2012, 09:02
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | Ja kupiłem bez tego siłownika i już piąty rok jeżdżę i nie szarpie mi nic. |
Tu nie chodzi,że SZARPIE ,tylko przy zmianie biegów wyje -silnik(chodzi na wysokich obrotach) nie schodzi na niskie obroty |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
|