Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Płyn układu wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 04-01-2010, 13:48   

Witam
raczej nie powinno się mieszać ale nie ma przciw wskazań bo to jest fluid czuli olej dobrze tylko lać był czerwony to i lać czerwony ,był żółty to i dolej żółty
TYLKO NIE DOLEWAJ PŁYNU DO HAMULCÓW bo i takie porażki słyszałem
pozdrawiam
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-01-2010, 14:50   

Uniwersalny ATF wg. specyfikacji Dexron będzie OK.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danon66 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: Kotuń
Wysłany: 02-03-2012, 22:35   

nie wiem czy to wlasciwy temat na ten problem

dzis podczas jazdy w pewnym momencie zaczela mi wyc pompa, kiedy sie zatrzymalem okazalo sie ze zaczal wyciekac plyn. Po kilku minutach w miare jak splyn ulatywal pompa zaczela chrobotac. Po jakichs 5 km zrobilem postoj. Potem kiedy znow ruszylem pompa jakby calkowicie zamarla, zrobilem jeszcze ok 10 km i zajechalem pod dom. Czy pompa jest juz calkowicie padnieta czy da sie jeszcze cos zrobic?
 
 
 
fergul11 
Mitsumaniak


Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 2372
Skąd: Co.Clare
Wysłany: 02-03-2012, 23:07   

najpierw uszczelnij uklad, zalej plynem i odpowietrz !
odpal auto i sluchaj ...?
mialem podobnie , uciekl plyn w trasie , znikad na dolewke ,dojechalem na wyjacej pompie , ale po zalaniu ozyla ,chociaz bardzo dostala po organie.
_________________
Mam oko na Ciebie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 03-03-2012, 03:04   

danon66 napisał/a:
okazalo sie ze zaczal wyciekac plyn

Sprawdż w miejscu łączenia gumowym przewodów z aluminiowymi idącym do chłodnicy płynu wspomagania, te łączniki znajdują sie na takiej ściance poniżej pompy, coś jakby podłużnicach...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.