[EAxx] Płyn układu wspomagania kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 04-01-2010, 13:48
|
|
|
Witam
raczej nie powinno się mieszać ale nie ma przciw wskazań bo to jest fluid czuli olej dobrze tylko lać był czerwony to i lać czerwony ,był żółty to i dolej żółty
TYLKO NIE DOLEWAJ PŁYNU DO HAMULCÓW bo i takie porażki słyszałem
pozdrawiam |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-01-2010, 14:50
|
|
|
Uniwersalny ATF wg. specyfikacji Dexron będzie OK. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
danon66
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 9 Skąd: Kotuń
|
Wysłany: 02-03-2012, 22:35
|
|
|
nie wiem czy to wlasciwy temat na ten problem
dzis podczas jazdy w pewnym momencie zaczela mi wyc pompa, kiedy sie zatrzymalem okazalo sie ze zaczal wyciekac plyn. Po kilku minutach w miare jak splyn ulatywal pompa zaczela chrobotac. Po jakichs 5 km zrobilem postoj. Potem kiedy znow ruszylem pompa jakby calkowicie zamarla, zrobilem jeszcze ok 10 km i zajechalem pod dom. Czy pompa jest juz calkowicie padnieta czy da sie jeszcze cos zrobic? |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 02-03-2012, 23:07
|
|
|
najpierw uszczelnij uklad, zalej plynem i odpowietrz !
odpal auto i sluchaj ...?
mialem podobnie , uciekl plyn w trasie , znikad na dolewke ,dojechalem na wyjacej pompie , ale po zalaniu ozyla ,chociaz bardzo dostala po organie. |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 03-03-2012, 03:04
|
|
|
danon66 napisał/a: | okazalo sie ze zaczal wyciekac plyn |
Sprawdż w miejscu łączenia gumowym przewodów z aluminiowymi idącym do chłodnicy płynu wspomagania, te łączniki znajdują sie na takiej ściance poniżej pompy, coś jakby podłużnicach... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
|