Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Nie odpala
Autor Wiadomość
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 03-03-2012, 16:55   [Cari 1.8 GDI] Nie odpala

Witam, mianowicie moja cari 1.8 GDI odmówiła sobie któregoś dnia pracy, no i się zaczęło, specjalnie nie pisałem o tym tutaj wcześniej bo dostałbym mnóstwo śmieciowych oczywistych podpowiedzi, ale do rzeczy, przejrzałem wszystko, pompe niskiego ciśnienia, wysokiego ciśnienia (przy okazji rozebrałem przed sprawdzaniem ciśnienia żeby ocenić stan blaszek i prowadnicy, stan idealny), pompa wc dobra, iskry na wszystkich cewkach, sprężanie po byku, rozrząd ustawiony idealnie, nawet odpalała na zmywaczu wurth, ale dalej nic, więc stwierdziłem brak paliwka w komorze spalania czym śmiało obwiniłem nie działające wtryski a ich niedziałanie zwaliłem na sterownik wtrysków i tu z pomocą przyszedł kolega z forum Bartek i podpowiedział jakich uszkodzeń szukać w tej czarnej puszeczce, rozkreciłem ją na części pierwsze po czym wyjąłem układ i obejrzałem pod dobrym światłem pod szkiełkiem, moim oczom ukazały się zimne luty na niektórych tranzystorach, przelutowałem więc wszystkie, złożyłem zamontowałem, przekręciłem kluczykiem i usłyszałem piękny mruk GDI, od tej pory znikł problem odpalania auta za drugim razem po nocy, falujących obrotów, śmiga jak zły, trzyma piękne obroty, na postoju praktycznie nie słysze silnika, nie chłysta się, jest idealnie, z radości dostała jeszcze nowe aku bo wcześniej był za mały dałem jej 74Ah 680A na rozruch. Zamieszczam ten post bo może się komuś przyda. PZDR.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
maniak30 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 177
Skąd: czestochowa
Wysłany: 03-03-2012, 17:39   

I niech dalej bezawaryjnie mknie po naszych drogach..........może komuś się przyda ta podpowiedz. :)
_________________
Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 03-03-2012, 18:20   

No i super , masz może jakieś fotki
_________________

 
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 03-03-2012, 19:43   

No właśnie fotek nie strzeliłem, ale jutro jeszcze będę uszczelniał sterownik to strzele jego foty.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.