Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Kopułka i palec rozdzielacza w EA
Autor Wiadomość
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2011, 10:00   

Krzyzak napisał/a:
- Ty masz 253 o ile się nie mylę


tak zgadza się, ale ten który był jeszcze na miejscu u mnie też miał miedzianą końcówkę i oznaczenie 253. zasugerowałem się zdaniem, że Twoja końcówka była w jakimś czarnym lakierze bo ta którą dostałem od Japaneze też miała coś takiego.
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-04-2011, 17:20   

Krzyzak, ale nie dostałeś tego co miałeś zamontowany, czyli oryginału, którego zdjęcie zamieściłeś na forum?
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24346
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-04-2011, 17:28   

dostałem oryginał 259, który miałem zamontowany - oba mają znaczki Mitsu (tylko ten nowy jest pakowany przez blue print)
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-04-2011, 05:57   

Jak za 80 zeta to i ja sobie zamówię, będę miał spokój.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
ubek 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV 2021
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 78
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 19-04-2011, 08:31   

Krzyzak napisał/a:
adm78 napisał/a:
Krzyżak, instalacja gazowa nie ma tu znaczenia

niestety to pobożne życzenia - jakoś bez LPG cewki w tych autach nie padają...
a potem problemy są na obu systemach zasilania

mnie nie przekonasz - zbyt wiele widziałem usterek po LPG - i tych wzorowo założonych i tych partacko tym bardziej
cóż mogę rzec - mam 3 auta, zaraz będzie 4-te i wolę tankować benzynę niż potem pytać dlaczego to nie chodzi jak powinno

amen - więcej już nic nie napiszę


Che che - też wyznaję tą zasadę. Poprzedni Lancer się rozpadł po gazie - inna sprawa że na samym gazie zrobił prawie 300 000km.
Ale do rzeczy - mam 2,5 V6, 255 tys km, przy poprzednim rozrządzie nie wymieniałem świec (w ASO stwierdzili, ze tamte były w doskonałym stanie). Auto po tych 90 000 jeździ normalnie - może trochę więcej pali. Czy jest sens wymieniać cokolwiek poza świecami? Mam zamiar włożyć DENSO VK20
_________________
Tomek
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-05-2011, 23:12   

ubek napisał/a:
Mam zamiar włożyć DENSO VK20

VK 22 do LPG z obniżoną tzw ciepłotą i przerwa pomiędzy elektrodami wynosi 0.8 mm. VK 20 ma 1,1 mm natomiast VK20Y ma 0,8 mm.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 13-06-2011, 14:05   

wysłałem PW do Japaneze ale przez tydzień siedzi w skrzynce do wysłania :? OCB? chciałem na cito info o aparacie zapłonowym...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2011, 15:18   

pompec, wyślij maila a wcześniej zadzwoń.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 13-06-2011, 15:26   

pompec napisał/a:
wysłałem PW do Japaneze ale przez tydzień siedzi w skrzynce do wysłania :? OCB? chciałem na cito info o aparacie zapłonowym...


jesli siedzi w skrzynce "do wyslania" to znaczy ze odbiorca PW jeszcze nie przeczytal
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
fredfm 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 181
Skąd: Grybów
Wysłany: 04-03-2012, 17:43   

Koledzy udało mi się wyciągnąć aparat zapłonowy.. Jednak jestem trochę zielony w tym temacie. Objawy wskazują na uszkodzony moduł zapłonu, nie mniej jednak chciałbym żeby ktoś ocenił stan kopułki i palca.. Palec rozdzielacza jest w miarę tani i dostępny. Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!! Chyba że ktoś próbował założyć kopułkę od poliftowej wersji do przedlifta.. Cena poliftowej wynosi 120zł.. A może okaże się że moja jest jeszcze ok:)

1
[img][/img]
2
[img][/img]
3
[img][/img]
4
[img][/img]

I jeszcze jedno, co zrobić z modułem zapłonu. Czy wysłać do yakuzy (różne opinie na forum) czy też próbować kupić używkę. Jednak na allegro ciężko o taką, a w moim regionie o szrot gdzie można znaleźć galanta można tylko pomarzyć... i kolejna sprawa, czy między palcem rozdzielacza a kopułką ma się znajdować jakaś sprężynka?? Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę, a ja takowej nie zauważyłem. Chyba że wyleciała i nie zauważyłem gdy ściągałem kopułkę ;/

Proszę jeżeli ktoś zna się na tym niech zerknie na zdjęcia i oceni czy kopułka się jeszcze nadaje...
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-03-2012, 18:12   

Twoja kopułka to złom - choć by nawet ze względu na brak grafitu w jej centralnej części.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 04-03-2012, 18:20   

fredfm napisał/a:
Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!!

Kopułka ori Mitsu w Japaneze to 225zł ;)

[ Dodano: 04-03-2012, 18:54 ]
fredfm napisał/a:
Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę

Na stronie 53 działu 16 ;) Chodzi Ci o pozycję 2?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
fredfm 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 181
Skąd: Grybów
Wysłany: 04-03-2012, 19:52   

Dziękuję za szybką odpowiedź.
Rzeczywiście strona 53 działu 16 :) Chodzi mi dokładnie o to coś w czerwonym kółku..



Czyli kopułkę najlepiej zamówić u Japaneze,przy okazji palec. Chciałbym zrobić aparat raz a dobrze. Dlatego też zastanawiam się nad wymianą cewki no i modułu. Jednak czy jest sens? Skoro cewka daje iskrę to powinna być ok. Chyba że się mylę. Moim problemem są przerwy w "mocy" i gaśnięcie po rozgrzaniu.. A może powodem jest właśnie kopułka? Autem dużo jeżdżę i nie wyobrażam sobie że odmówi mi posłuszeństwa 400km od domu
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 04-03-2012, 19:54   

Na twoim miejscu wymienił bym kopułkę i palec. Mam także przerywanie ale moje świeczki mają lekko ponad 100k ;) Wymieniam wszystko.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
malina_drizzt 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 453
Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
Wysłany: 04-03-2012, 20:30   

Czym różni się kopułka przedliftowa od poliftowej?
_________________
...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.