 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Kopułka i palec rozdzielacza w EA |
Autor |
Wiadomość |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2011, 10:00
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | - Ty masz 253 o ile się nie mylę |
tak zgadza się, ale ten który był jeszcze na miejscu u mnie też miał miedzianą końcówkę i oznaczenie 253. zasugerowałem się zdaniem, że Twoja końcówka była w jakimś czarnym lakierze bo ta którą dostałem od Japaneze też miała coś takiego. |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-04-2011, 17:20
|
|
|
Krzyzak, ale nie dostałeś tego co miałeś zamontowany, czyli oryginału, którego zdjęcie zamieściłeś na forum? |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-04-2011, 17:28
|
|
|
dostałem oryginał 259, który miałem zamontowany - oba mają znaczki Mitsu (tylko ten nowy jest pakowany przez blue print) |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-04-2011, 05:57
|
|
|
Jak za 80 zeta to i ja sobie zamówię, będę miał spokój. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
ubek
Mitsumaniak
Auto: Eclipse Cross PHEV 2021
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2007 Posty: 78 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 19-04-2011, 08:31
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | adm78 napisał/a: | Krzyżak, instalacja gazowa nie ma tu znaczenia |
niestety to pobożne życzenia - jakoś bez LPG cewki w tych autach nie padają...
a potem problemy są na obu systemach zasilania
mnie nie przekonasz - zbyt wiele widziałem usterek po LPG - i tych wzorowo założonych i tych partacko tym bardziej
cóż mogę rzec - mam 3 auta, zaraz będzie 4-te i wolę tankować benzynę niż potem pytać dlaczego to nie chodzi jak powinno
amen - więcej już nic nie napiszę |
Che che - też wyznaję tą zasadę. Poprzedni Lancer się rozpadł po gazie - inna sprawa że na samym gazie zrobił prawie 300 000km.
Ale do rzeczy - mam 2,5 V6, 255 tys km, przy poprzednim rozrządzie nie wymieniałem świec (w ASO stwierdzili, ze tamte były w doskonałym stanie). Auto po tych 90 000 jeździ normalnie - może trochę więcej pali. Czy jest sens wymieniać cokolwiek poza świecami? Mam zamiar włożyć DENSO VK20 |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-05-2011, 23:12
|
|
|
ubek napisał/a: | Mam zamiar włożyć DENSO VK20 |
VK 22 do LPG z obniżoną tzw ciepłotą i przerwa pomiędzy elektrodami wynosi 0.8 mm. VK 20 ma 1,1 mm natomiast VK20Y ma 0,8 mm. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 13-06-2011, 14:05
|
|
|
wysłałem PW do Japaneze ale przez tydzień siedzi w skrzynce do wysłania OCB? chciałem na cito info o aparacie zapłonowym... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2011, 15:18
|
|
|
pompec, wyślij maila a wcześniej zadzwoń. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
fredfm
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 181 Skąd: Grybów
|
Wysłany: 04-03-2012, 17:43
|
|
|
Koledzy udało mi się wyciągnąć aparat zapłonowy.. Jednak jestem trochę zielony w tym temacie. Objawy wskazują na uszkodzony moduł zapłonu, nie mniej jednak chciałbym żeby ktoś ocenił stan kopułki i palca.. Palec rozdzielacza jest w miarę tani i dostępny. Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!! Chyba że ktoś próbował założyć kopułkę od poliftowej wersji do przedlifta.. Cena poliftowej wynosi 120zł.. A może okaże się że moja jest jeszcze ok:)
1
[img] [/img]
2
[img] [/img]
3
[img] [/img]
4
[img] [/img]
I jeszcze jedno, co zrobić z modułem zapłonu. Czy wysłać do yakuzy (różne opinie na forum) czy też próbować kupić używkę. Jednak na allegro ciężko o taką, a w moim regionie o szrot gdzie można znaleźć galanta można tylko pomarzyć... i kolejna sprawa, czy między palcem rozdzielacza a kopułką ma się znajdować jakaś sprężynka?? Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę, a ja takowej nie zauważyłem. Chyba że wyleciała i nie zauważyłem gdy ściągałem kopułkę ;/
Proszę jeżeli ktoś zna się na tym niech zerknie na zdjęcia i oceni czy kopułka się jeszcze nadaje... |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 04-03-2012, 18:12
|
|
|
Twoja kopułka to złom - choć by nawet ze względu na brak grafitu w jej centralnej części. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 04-03-2012, 18:20
|
|
|
fredfm napisał/a: | Jednak kopułka blue print do rocznika 98 kosztuje prawie 250zł!! |
Kopułka ori Mitsu w Japaneze to 225zł
[ Dodano: 04-03-2012, 18:54 ]
fredfm napisał/a: | Na 16 stronie manuala widać właśnie jakiś bolec czy też sprężynkę |
Na stronie 53 działu 16 Chodzi Ci o pozycję 2? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
fredfm
Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lis 2010 Posty: 181 Skąd: Grybów
|
Wysłany: 04-03-2012, 19:52
|
|
|
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Rzeczywiście strona 53 działu 16 Chodzi mi dokładnie o to coś w czerwonym kółku..
Czyli kopułkę najlepiej zamówić u Japaneze,przy okazji palec. Chciałbym zrobić aparat raz a dobrze. Dlatego też zastanawiam się nad wymianą cewki no i modułu. Jednak czy jest sens? Skoro cewka daje iskrę to powinna być ok. Chyba że się mylę. Moim problemem są przerwy w "mocy" i gaśnięcie po rozgrzaniu.. A może powodem jest właśnie kopułka? Autem dużo jeżdżę i nie wyobrażam sobie że odmówi mi posłuszeństwa 400km od domu |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 04-03-2012, 19:54
|
|
|
Na twoim miejscu wymienił bym kopułkę i palec. Mam także przerywanie ale moje świeczki mają lekko ponad 100k Wymieniam wszystko. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 04-03-2012, 20:30
|
|
|
Czym różni się kopułka przedliftowa od poliftowej? |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
|
|