Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wgniotki,wgniecenia i inne niepotrzebne ślady na aucie.
Autor Wiadomość
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
  Wysłany: 05-03-2012, 20:24   Wgniotki,wgniecenia i inne niepotrzebne ślady na aucie.

Witam.
Lakier na Miśku po tylu latach lśni w słoncu bardzo efektywnie, lecz irytuje mnie widok drobnych wgnieceń,wgniotek,rys spowodowanych zazwyczaj przez osoby trzecie na parkaingach.Pewnie wielu z Was koledzy ma też ten problem..Może ktoś ma własny sprawdzony sposób na usunięcie tych śladów?jeśli tak to proszę podzielcie się doświadczeniami ,napewno nie jednemu z Nas się to przyda. :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-03-2012, 20:54   

Doktor wgniotek usunie wszystkie mozliwe dołeczki bez lakierowania, zaletą jest brak konieczności malowania elementu jezeli lakier nie jest znacznie uszkodzony
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 05-03-2012, 22:29   

no właśnie troche czytałem i lakier nie może być pęknięty to teoretycznie każda wgniotke wyciągną..ale są ponoć też domowe sposoby używając suszarki do włosów nagrzewamy powierzchnie(wgniotke) i psikamy CO2 w sprayu ponoć to zamraża blache i pochwili wgniotka się wyciąga pod siła naprężeń bez uszkodzeń lakieru :) tylko pytanie czy ktoś stosował ten sposób albo chociaż był świadkiem czy to napewno nie narobi większych szkód :P
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-03-2012, 07:22   

Widziałem na YT i tyle w tym temacie :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 06-03-2012, 19:56   

Zerknij i zapoznaj sie ze stroną/firmą S-PLUS.pl zajmują się takimi rzeczami i podobno przystepna cena:) Salony firmy rozsiane po calej polsce to pewnie znajdziesz w poblizu zamieszkania.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 06-03-2012, 21:36   

opinie maja dobre tylko jak zawsze w zachodnipomorskim nie mają punktu,najbliżej Poznań :P
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
draco09 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance 99' 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011
Posty: 151
Skąd: Mściwojów
Wysłany: 07-03-2012, 14:58   

sipex napisał/a:
opinie maja dobre...

Opinie, opiniami - korzystał może już ktoś z ich usług :-) ?

Jakie ceny mają też ciężko znaleźć - choć wiadomo, że każda naprawa jest wyceniana indywidualnie to może ktoś wie jak to średnio się tam przedstawia?

Przykładowo Naprawa sporego braku lakieru (spory odprysk, ok 3 cm średnicy) tylnego zderzaka.
 
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 07-03-2012, 15:05   

draco09 napisał/a:
sipex napisał/a:
opinie maja dobre...

Opinie, opiniami - korzystał może już ktoś z ich usług :-) ?

Jakie ceny mają też ciężko znaleźć - choć wiadomo, że każda naprawa jest wyceniana indywidualnie to może ktoś wie jak to średnio się tam przedstawia?

Przykładowo Naprawa sporego braku lakieru (spory odprysk, ok 3 cm średnicy) tylnego zderzaka.

Ja osobiście nie korzystałem. A co do ceny, masz tam opcje w ktorej zaznaczasz elementy nadwozia i dajesz mały opis, jest też opcja do wczytania /wysłania fotek i zostawiasz namiar i oni oddzwaniaja do ciebie ze wstępną wyceną naprawy . To tak chciałem doinformować :)
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 07-03-2012, 15:07   

draco09 napisał/a:
Opinie, opiniami - korzystał może już ktoś z ich usług :-) ?


może ktoś korzystał i napisze na forum - i co to będzie? opinia
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 08-03-2012, 09:40   

Byłem u nich z paroma wgniotkami i nie ma cudów. Wszystko pięknie wygląda w teorii, nawet najdrobniejszych podłużnych gniotek nie są w stanie usunąć, lub chcieli malować cały element a u nich taka usługa jest bardzo droga. Nie spodziewajcie się cudów
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 08-03-2012, 16:05   

Marcinchojnacki napisał/a:
Nie spodziewajcie się cudów


A tam, dobry fachura powyciąga większość wgnieceń np tym:
http://moto.allegro.pl/sp...2182049274.html

Mi znajomy wyciągał wszystko, najwięcej było wgnieceń od innych drzwi, 1,5 roku temu i miałem idealnie gładko, niestety znów mam nowe przez "uprzejmych" kierowców!

W Bielsku mogę polecić firmę:
http://www.mwalczak.com.pl/
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 08-03-2012, 16:23   

Jak udezylem tylnim zderzakiem w slupek, lekko sie wgniotl. Chcialem sprobowac metody nagrzewanie i gwaltowne schladzanie. Sam sie zdziwilem bo zadzialalo:) Tylko niestety lakier mi pekl przy kolizji, ale wgniotke wyciagnelo:) Nagrzewamy suszarka albo opalarka sama wgniotke i obwod tej wgniotki, grzejemy tak dlugo az plastik bedzie plastyczny na tyle, ze pod palcem ugnie sie bez wieszego uzycia sily, wtedy puszke sprezonego powietrza (dostepna w kazdym komputerowym i w marketach za ok 7zl) odwracamy do gory dnem, to bardzo istotne, bo gdy tego nie zrobimy, bedzie dmuchalo powietrzem w temperaturze mniej-wiecej otoczenia, a gdy puszka jest odwrocona do gory dnem wtedy z dyszy wylatuje zamrozone powietrze wskutek naglego rozprezenia. Spsikujemy wgniotke od zewnetrznej strony uszkodzenia do srodka, zataczajac kola. Taki rodzaj spirali od zewnatrz do srodka. W momencie wgniotka wychodzi na prosto, tak jak powinno byc:) Wiec polecam bo bardzo tanio i skutecznie:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
vince_81 
Mitsumaniak
Grzesznik


Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 461
Skąd: Leszno
Wysłany: 08-03-2012, 20:10   

Odnośnie firmy S-PLUS to jest pewnie tak jak z większością takich zakładów - niby sieciowy i wszędzie powinno być tak samo, ale tak naprawdę zależy jacy ludzie pracują w danej placówce. W Lesznie jest oddział - byłem i złego słowa nie mogę powiedzieć. Naprawiali mi szybę czołową, bo kamykiem dostałem i był spory odprysk. Sprawę załatwili w godzinkę, po odprysku został ledwo widoczny ślad a powierzchnia szyby jest gładka, więc jak wycieraczka przejedzie to nie robi smugi od tego miejsca. Koszt też niewygórowany - 80zł :wink:
_________________
Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy :wink:
02770/KMM
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-03-2012, 22:35   

draco09 napisał/a:
Jakie ceny mają też ciężko znaleźć - choć wiadomo, że każda naprawa jest wyceniana indywidualnie to może ktoś wie jak to średnio się tam przedstawia?
Przykładowo Naprawa sporego braku lakieru (spory odprysk, ok 3 cm średnicy) tylnego zderzaka.

Okolice 300zł.

Naprawy typu "smart" z założenia są szybkie i mało inwazyjne, ale na pewno nie są tanie :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2012, 07:02   

mkm napisał/a:
Naprawy typu "smart" z założenia są szybkie i mało inwazyjne, ale na pewno nie są tanie :wink:
Się nie zgodze, w firmowym seacie lekki grad normalnie zrobił "hard trick" na dachu, w miejsce które uderzyła kulka od gradu, poprawiła następna, zatem było było dośc głębokie podwójne zagniecenie na sobie. Malowanie dachu, dach oczywiście wykonany jak to w nowych seatach metodą bezszwową - od 500 do 800zł, ale znalazł sie koleś który powiedział, że usunie to bezinwazyjnie, kosztowało to 150zł, element nie malowany, nikt kto zawodowo nie ma styczności z samochodami nawet się nie dopatrzy, że gdzięś na dachu coś było. Bez szpachli, bez malowania, wg mnie warto.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.