Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
AYC - niepoprawne działanie
Autor Wiadomość
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 02-03-2012, 21:07   

swinks_UK napisał/a:
Prawdopodobnie "pressure switch valve" wyzionął ducjha, albo zapowietrzony system.
Na początek bym wymienił płyn i odpowietrzył. To tylko 1 litr.
to samo napisałem Michałowi na PW.

pozdr
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
michal143 
Nowy Forumowicz

Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 16
Skąd: poznań
Wysłany: 02-03-2012, 21:08   

tak tez uczynię, a jak myśłisz pompa sie nie zniszczy czy moze lepiej nie jezdzic?
_________________
MC
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-03-2012, 22:30   

Zniszczy się.
Wyciagnij bezpiecznik od ayc, to wyłączysz system i jakoś tymczasowo się przekulasz.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 03-03-2012, 09:55   

Michał zadzon sobie do Piotrka (roch27) i pogadaj o tym AYC, trzeba to sprawdzić bo można szybko i łatwo popsuć dyfer. Zreszta sam Bartek o tym pisał :) Powodzonka :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Krystian99 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2961
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-03-2012, 19:01   

michal143 jak tam autko naprawione??
_________________

 
 
michal143 
Nowy Forumowicz

Auto: legnum
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 16
Skąd: poznań
Wysłany: 10-03-2012, 21:18   

Cześć, Nie ale jesteśmy na dobrej drodze, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu skończymy-)

[ Dodano: 26-03-2012, 12:49 ]
Cześc, w łikend nastąpił przełom i jeśli po zamonotowaniu do auta pompa poda ciśnienie, to bedę słuzył radą, jak uratować pompę AYC, mam zdjęcia i wszystko z moim kolegą ładnie opiszemy, w tym tygodniu montujemy.

miłego dnia.:-)

[ Dodano: 31-03-2012, 18:36 ]
No i się udało-) na wstępie pochwale mojego kolegę Pawła, to on trwałą pracą osiągnął sukces, teraz naprawa pomp i odpowietrzanie dla nas Nie straszne-) przyczyną błędu ayc było zbyt małe ciśnienie w układzie, co spowodowane było wewnętrzną korozją pompy, po rozebraniu i wykonaniu małego zabiegu nacięcia pompy, wymianie śrub i uszczelnienień i wykonaniu kilkudziesięciu prób -,pompą działa, a auto wczoraj jeździ. Dziękuje wam za pomoc i służe radą, postaramy się też wszystkie ladnie opisać.

Miłego dnia.-)
_________________
MC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.