Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spryskiwacze świateł.
Autor Wiadomość
Passenger 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero2,8TDi(SupSel)+Galloper
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 15-03-2010, 20:03   

No to patrz teraz, jaka mądrość będzie :D !!! Otóż jest specjalna kontrolka na obrotomierzu, która sygnalizuje niski poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy reflektorów... Odkryłem ją po trzech latach jazdy Pajerem :D ;) :D
 
 
watson1911 
Mitsumaniak


Auto: Pajero 2.8 TDi GLS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 90
Skąd: Iława
Wysłany: 15-03-2010, 20:08   

Passenger napisał/a:
No to patrz teraz, jaka mądrość będzie :D !!! Otóż jest specjalna kontrolka na obrotomierzu, która sygnalizuje niski poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy reflektorów... Odkryłem ją po trzech latach jazdy Pajerem :D ;) :D

Mi jak pierwszy raz się zapaliła to też zgłupiałem,myślałem,że to od chłodzenia,czy coś w tym stylu
_________________

 
 
twardy03 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: opolskie
Wysłany: 15-11-2010, 14:24   

Witam....A ja w swoim Pajero II mam płyn w zbiorniku, słyszę, że pompka chodzi impulsowo, dysze są czyste, a nic nie leci na reflektory? :(
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 19-11-2010, 17:12   

No to jeszcze są wężyki od pompki do dysz :) po drodze.
 
 
twardy03 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Skąd: opolskie
Wysłany: 19-11-2010, 20:53   

Dzięki Kolego...Jutro będę to badał...Jest tam jeszcze ponoć rozgałęźnik, który się przytyka..
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 12-12-2010, 20:37   

Ja mam jak zalozyciel watku - cos jakby zwarcie bo az alternator ma ciezko i wszystko przygasa a nic nie leci :(
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 15-06-2011, 22:08   

A kto mi powie czy jest szansa dobrać się do silniczka bez ściągania błotnika? Od dołu wyjmując nadkole na przykład albo demontując filtr powietrza i rurę.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 15-06-2011, 22:13   

Jasne ze da sie. Ja demontowalem klamki bez otwierania drzwi, stojac oczywiscie na zewnatrz auta. Wystarczy dobra pila spalinowa :mrgreen: Wycinasz wieksze kwadraty i wszystko bez problemu wyciagasz :mrgreen:
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 15-06-2011, 22:35   

Dobra dobra. Już mnie Berni telefonicznie oświecił, że da radę demontując nadkole.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Artur Maiło 
Nowy Forumowicz
Ponury żniwiarz

Auto: pajero II 2,8 td long 95r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-06-2011, 22:26   

5eba napisał/a:
Ja mam jak zalozyciel watku - cos jakby zwarcie bo az alternator ma ciezko i wszystko przygasa a nic nie leci :(


Witam,
właśnie naprawiłem 2 sztuki z podobnymi objawami (oba miały być dobre)
wypracowuje się w silniczkach uszczelka która oddziela silnik od pompki (wirnika) który podaje płyn , do
silniczka dostaje się płyn lub woda i koroduje stajan w silniczku .
Staje i robi zwarcie dlatego te objawy , silniczek jest zwykły szczotkowy i do tego jak by jeszcze było mało - ma coś w rodzaju termicznego wyłącznika (bimetal ) jak w czajnikach elektrycznych który również koroduje i cała seria różnych takich objawów właśnie stąd.
Mój po naprawie działa , jak długo zobaczymy.
Pół dnia roboty.
Ale ogólnie lepiej chyba kupić nowy.
Pozdr.
_________________
PZA
 
 
Goliasz 
Forumowicz

Auto: Pajero I wagon 3000 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 70
Skąd: Wielkopolska/powiat śremski
Wysłany: 05-10-2011, 17:46   

Witam,
chyba dołączyłem do grona tych, którym awarii uległy spryskiwacze świateł.
Dzisiaj, jadąc z pracy, postanowiłem umyć reflektory, wciskam przycisk i nic! :evil:
Płyn oczywiście jest, po wciśnięciu przycisku słychać krótkie pstryknięcie, silniczka pompki nie słychać.
Szczerze mówiąc, to już mnie męskie przyrodzenie na to wszystko strzela, kur..a wiecznie coś do naprawy, no, ale tak już jest ze starymi klunkrami. :x
Ma ktoś jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny?
 
 
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 10-03-2012, 21:09   

dziś próbowałem dostać się do silniczka spryskiwaczy światełek, no i ... d..., tzn odkręciłem plastikowe śrubki od zatrzasków, niestety nie moglem już ruszyć tych metalowych, przy poszerzeniach nadkola, wsadziłem rękę szukając silniczka i nic, może mnie któryś kolega uświadomić co odkręcić żeby się do niego dostać? chyba nie cale metalowe nadkole, a jeśli tak to ile śrubek tam jest, i ile czasu mnie to może zając, dziękuje :)
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 08:26   

Witam
musisz zdjąć plastikowe nadkole, śliniczek jest wsuniety od strony drzwi - poziomo.
Przykręcony jest na 1 śrubę 6-kę
Na macanego po wiązce przewodów dojdziesz, ma gumową nakładkę (osłone) którą się ściąga.
Ale propouję zdejmij sobie błotnik, zaoszczędzisz czas i nerwy a przy okazji
będzie ci wygodniej
Artur
_________________
Artur
 
 
zukosok 
Forumowicz


Auto: Shogun 2,5td 1994
Kraj/Country: UK
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Swiat
Wysłany: 11-03-2012, 20:41   

czyli najlepiej zdjąć błotnik, zaczynając od plastikowego nadkola, poszerzenie, no i błotnik... ech, roboty kupa, mam jeszcze jedno pytanie a propo śrub mocujących błotnik, ile ich jest i w jakich okolicach szukać?
_________________
pozdrawiam zukosok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.