Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID
Autor Wiadomość
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 12-03-2012, 07:42   [II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID

Witajcie ,
Czy ktoś kto chipował swojego Outka może się podzielić informacjami , sugestiami. Czy warto to robić, czy nie są to wyrzucone pieniądze. Jak silnik lub sprzęgło to odczuwa , czy hamulce są wystarczające na co by nie był na dość ciężki samochód no i oczywiście spalanie wzrosło czy zmalało ??

serdecznie pozdrawiam
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 12:21   

Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo :lol:
_________________

 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 13:17   

lexus napisał/a:
Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo :lol:



Wielka szkoda , jestem w strasznej rozterce . Z jednej strony troszkę więcej mocy by się przydało ale z drugiej można być częstym gościem u mechanika :( A Ty wzmacniałeś swojego Outka ??
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 12-03-2012, 14:52   

No ja właśnie nie i jak na razie(91tyś) nie mam zadnych problemów ze sprzęgłem, dwumasą itp.Mocy mi nie brakuje bo jeżdzę spokojnie a w trasie według mnie idzie jak burza :mrgreen:
_________________

 
 
Mikołaj Wrocław 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2010r. DiD 2.0 167KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-03-2012, 22:37   

Witam, Zrobiłem chipa w Outlanderze 2010 r. w serwisie .
Super sprawa spalanie spadło na trasie przy bardzo spokojnie jeździe 6,60l (mój rekord). Dużo zrywniejszy i najważniejsze super elastyczność, wyraźnie odczuwalnie i lepsza (zbiera się do wyprzedzania od razu po dodaniu gazu). Silnik mniej "traktorowaty" i cichszy. Osobiście polecam :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-03-2012, 09:23   

165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek.
lexus napisał/a:
a w trasie według mnie idzie jak burza
- bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody ;) . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej :twisted: , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-03-2012, 07:44   

rezon napisał/a:
165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek.
lexus napisał/a:
a w trasie według mnie idzie jak burza
- bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody ;) . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej :twisted: , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień.


Jaki koszt takiego sprzęgł i koła dwumasowego ??
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-03-2012, 09:33   

Obecnie to ok. 3,5kzł - o lepszych parametrach niż badziewne ori. Mnie sama dwumasa kosztowała 4kzł - nie było jeszcze zamienników.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Bulbo 
Forumowicz


Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: miasto moje a w nim
Wysłany: 16-03-2012, 00:50   

ja mam 85 kkm , program zrobiłem przy 7kkm , sprzęgło mam ori jak i całą resztę , wynik to 164 konie i nie wyobrażam sobie jeździć tym bez programu , zawsze przed wizytą w ASO wgrywam serie i pierwsze co jak wyjadę to lece do tjunera na ponowne wgranie programu
klekotanie się nie zmieni, ale to wina samego Mitsu bo ten sam silnik w Pasku jest prawie nie słyszalny w kabinie a jak jest u nas każdy wie :oops:
_________________

 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 21-03-2012, 12:25   ralliart

witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje
 
 
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2012, 14:25   Re: ralliart

arturodob napisał/a:
witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje


Sprawdzałeś go na hamowni czy tak naprawdę daje coś ten Box ??
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 21-03-2012, 15:05   

arturodob napisał/a:
czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
Ja mam zrobioną mapę - mocniejszą od realyarta i padła nie turbina, ale sprzęgło i dwumasa. W rozsądnych granicach tuning nie ma wielkiego wpływu na turbinę, a tym bardziej działający czasami realyart.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 21-03-2012, 21:37   chip

hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje
 
 
venglin
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2012, 13:55   Re: chip

arturodob napisał/a:
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje


Sprzęgło pada już w nietunowanym 2.2 HDI, który ma 156 KM i 380 Nm... U mnie padło zaledwie po 36 tys km przebiegu.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-03-2012, 20:42   

arturodob napisał/a:
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
165,6KM 358Nm. Nie kopcił. Dopiero pow. 100kkm przy mocniejszym naciśnięciu gazu trochę kopci. Outkowe sprzęgło i dwumasa nie ma po prostu zapasu i trzeba się liczyć z ich wymianą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.