[II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID |
Autor |
Wiadomość |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2012, 07:42 [II 2.0 DID] Chip do 2,0 DID
|
|
|
Witajcie ,
Czy ktoś kto chipował swojego Outka może się podzielić informacjami , sugestiami. Czy warto to robić, czy nie są to wyrzucone pieniądze. Jak silnik lub sprzęgło to odczuwa , czy hamulce są wystarczające na co by nie był na dość ciężki samochód no i oczywiście spalanie wzrosło czy zmalało ??
serdecznie pozdrawiam |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-03-2012, 12:21
|
|
|
Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo |
_________________
 |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-03-2012, 13:17
|
|
|
lexus napisał/a: | Myślę że wszystko w tym temacie już było ,na gwarancji nie poleca się ,po są za i przeciw .Włącz funkcję szukaj nie ma tak łatwo |
Wielka szkoda , jestem w strasznej rozterce . Z jednej strony troszkę więcej mocy by się przydało ale z drugiej można być częstym gościem u mechanika A Ty wzmacniałeś swojego Outka ?? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 12-03-2012, 14:52
|
|
|
No ja właśnie nie i jak na razie(91tyś) nie mam zadnych problemów ze sprzęgłem, dwumasą itp.Mocy mi nie brakuje bo jeżdzę spokojnie a w trasie według mnie idzie jak burza |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mikołaj Wrocław
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2010r. DiD 2.0 167KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-03-2012, 22:37
|
|
|
Witam, Zrobiłem chipa w Outlanderze 2010 r. w serwisie .
Super sprawa spalanie spadło na trasie przy bardzo spokojnie jeździe 6,60l (mój rekord). Dużo zrywniejszy i najważniejsze super elastyczność, wyraźnie odczuwalnie i lepsza (zbiera się do wyprzedzania od razu po dodaniu gazu). Silnik mniej "traktorowaty" i cichszy. Osobiście polecam |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 13-03-2012, 09:23
|
|
|
165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek. lexus napisał/a: | a w trasie według mnie idzie jak burza | - bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-03-2012, 07:44
|
|
|
rezon napisał/a: | 165KM zrobione dwa lata temu przy ok. 65kkm. Przy 82kkm wymiana sprzęgła i koła dwumasowego - sprzęgło nie przewiduje żadnych podwyżek. lexus napisał/a: | a w trasie według mnie idzie jak burza | - bez chipa na pewno idzie jak burza - w szklance wody . Gdybym miał podejmować dzisiaj decyzję - pomimo wymiany sprzęgła, itd. przeprogramowałbym jeszcze raz i w tym samym miejscu tj. Katowice. Nie ma problemów spadku mocy, trybów awaryjnych itp. przy spokojnej jeździe pali mniej - rekord 4,9, przy dynamicznej oczywiście pali więcej , ale przede wszystkim jazda jest dużo płynniejsza - znaczna poprawa elastyczności silnika. Reszta tak jak pisał Mikołaj Wrocław - nieco ciszej, wyraźnie lepiej się zbiera na wyższych biegach i w trasach często to wykorzystuję. Nawet przez chwilę nie myślałem aby skorzystać z bezpłatnej opcji powrotu do ori ustawień. |
Jaki koszt takiego sprzęgł i koła dwumasowego ?? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-03-2012, 09:33
|
|
|
Obecnie to ok. 3,5kzł - o lepszych parametrach niż badziewne ori. Mnie sama dwumasa kosztowała 4kzł - nie było jeszcze zamienników. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Bulbo
Forumowicz

Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012 Posty: 108 Skąd: miasto moje a w nim
|
Wysłany: 16-03-2012, 00:50
|
|
|
ja mam 85 kkm , program zrobiłem przy 7kkm , sprzęgło mam ori jak i całą resztę , wynik to 164 konie i nie wyobrażam sobie jeździć tym bez programu , zawsze przed wizytą w ASO wgrywam serie i pierwsze co jak wyjadę to lece do tjunera na ponowne wgranie programu
klekotanie się nie zmieni, ale to wina samego Mitsu bo ten sam silnik w Pasku jest prawie nie słyszalny w kabinie a jak jest u nas każdy wie |
_________________
 |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 21-03-2012, 12:25 ralliart
|
|
|
witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje |
|
|
|
 |
Walcz72
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 73 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-03-2012, 14:25 Re: ralliart
|
|
|
arturodob napisał/a: | witam prosze o pomoc i rade od was koledzy mialem wczesniej zalozonego ralliarta boxa i tak jak innym wotku pisalem mialem problemy z turbina i przy wymianie turbiny wscieklem sie i wyciaglem tego boxa i autko jezdzilo na 16 zimowkach teraz jak zalozylem 18 tak mi sie wydaje ze troszke mocy brakuje i prosze o porade czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja
pozdrawiam i dziekuje |
Sprawdzałeś go na hamowni czy tak naprawdę daje coś ten Box ?? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-03-2012, 15:05
|
|
|
arturodob napisał/a: | czy spowrotem zalozyc tego boxa ale sie boje zeby turbina znowu nie poszla a niedlugo mi sie juz konczy gwarancja | Ja mam zrobioną mapę - mocniejszą od realyarta i padła nie turbina, ale sprzęgło i dwumasa. W rozsądnych granicach tuning nie ma wielkiego wpływu na turbinę, a tym bardziej działający czasami realyart. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 21-03-2012, 21:37 chip
|
|
|
hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 22-03-2012, 13:55 Re: chip
|
|
|
arturodob napisał/a: | hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil?
pozdrawiam i dziekuje |
Sprzęgło pada już w nietunowanym 2.2 HDI, który ma 156 KM i 380 Nm... U mnie padło zaledwie po 36 tys km przebiegu. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 23-03-2012, 20:42
|
|
|
arturodob napisał/a: | hej a na ile go wycigles ze ci padlo sprzeglo i dwumas a czy ci duzo kopcil? | 165,6KM 358Nm. Nie kopcił. Dopiero pow. 100kkm przy mocniejszym naciśnięciu gazu trochę kopci. Outkowe sprzęgło i dwumasa nie ma po prostu zapasu i trzeba się liczyć z ich wymianą. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|