Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] RTS do Outka
Autor Wiadomość
Walcz72 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 73
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 08-03-2012, 08:45   [II 2.0 DID] RTS do Outka

Witam serdecznie,
Jestem szczęśliwym posiadaczem Outka 2.0 DID ale trochę cierpie na brak mocy , jest na gwarancji i nie bardzo chcę go chip-ować . Dowiedziałem sie ze strony V-TECH-a o ciekawym rozwiązaniu które łączy chip i powerbox w jednym czyli RTS . Czy może ktoś otarł sie o to cacko i może podzielić się informacją na ten temat.
Wielkie dzięki :D
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 14-03-2012, 10:34   

W V-tech pytałem, sami polecają Chip'a. Tak też zrobię, jak skończy mi się gwarancja.
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 15-03-2012, 00:47   

No, ale RTS, to przecież najnormalniejszy chip, tyle, że do ręki dostajesz programator i przed wizytą w serwisie zmieniasz na serie. Wiec przydatny przede wszystkim jak się jeszcze ma gwarancję.

Może jakiś zakup grupowy ?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-03-2012, 07:30   

sylb napisał/a:
No, ale RTS, to przecież najnormalniejszy chip, tyle, że do ręki dostajesz programator i przed wizytą w serwisie zmieniasz na serie. Wiec przydatny przede wszystkim jak się jeszcze ma gwarancję.

Może jakiś zakup grupowy ?
wszystko pieknie, tyle ze jak serwis zajzy w odpowiednie meny w testerze MUT-3 to zobaczy ile razy oprogramowanie sterownika bylo zmieniane. Porowna z wpisami w systemie napraw auta i dupa..... Takie rzeczy nie na gwarancji.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2012, 20:58   

no ale w tym RTS'em możesz mieć 3 programy
seryjny, wyścigowy i np. ekonomiczny.
Wystarczy chwila aby wgrać jeden z tych programów,
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-03-2012, 21:16   

rolnikon napisał/a:
no ale w tym RTS'em możesz mieć 3 programy
seryjny, wyścigowy i np. ekonomiczny.
Wystarczy chwila aby wgrać jeden z tych programów,
Przeczytaj ponownie co ja wyzej napisalem. Komputer rejestruje ilosc przeprogramowywan sterownika auta. ASO potem doda 1+1 i juz wiadomo ze cos bylo mikstrowane na boku :mrgreen: z oprogramowaniem sterownika i gwarancja bajubaju....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2012, 21:29   

ale ile masz gwarancji 3 lata i potem nikt takich rzeczy nie będzie sprawdzał :biggrin:
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-03-2012, 21:31   

rolnikon napisał/a:
ale ile masz gwarancji 3 lata i potem nikt takich rzeczy nie będzie sprawdzał :biggrin:
Przeciez napisalem ze takie atrakcje po gwarancji....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-03-2012, 21:33   

mitsu00,
a co ogólnie sądzisz o tym rozwiązaniu ??
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-03-2012, 21:36   

rolnikon napisał/a:
mitsu00,
a co ogólnie sądzisz o tym rozwiązaniu ??
Osobiscie uwazam ze najbardziej optymalnym rozwiazaniem jest indywidualnie dostrojona mapa sterownika. Mialem takowa w bylym 2.2 HDI i bylo OK. prawie 200 koni z fabrycznych 156 i wzrost momentu do 440Nm.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 16-03-2012, 00:20   

RTS nie jest głupim rozwiązaniem , nie trzeba się martwić że przy kolejnej wizycie w aso , ktoś przypadkiem wgra aktualizację programu. W Łowiczu jest V-tech z hamownią , ale nie 4x4 , więc muszę podjechać i wywiedzieć się więcej. Może będę musiał montować w W-wie. Jak coś więcej będę wiedział to się podzielę .
Zakup grupowy to chyba tylko przy boxie , ale zapytać się można.
 
 
Bulbo 
Forumowicz


Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: miasto moje a w nim
Wysłany: 16-03-2012, 00:38   

coś tak banalnego jak licznik programowań w tym sterowniku skasuje każdy porządny tjuner tak że wielki szef serwisu będzie podstępnie próbował od klienta się wywiedzieć czy coś było grzebane w aucie
przerabiałem i dalej mam gwarancje :lol:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 16-03-2012, 07:25   

Bulbo napisał/a:
coś tak banalnego jak licznik programowań w tym sterowniku skasuje każdy porządny tjuner tak że wielki szef serwisu będzie podstępnie próbował od klienta się wywiedzieć czy coś było grzebane w aucie
przerabiałem i dalej mam gwarancje :lol:
Wiesz to napewno/masz potwierdzone? Tez sie mianowicie dowiadywalem w kilku szanujacych sie firmach tunerskich w Warszawie i skonczylo sie na gadaniu. W BMW np jak tylko raz zmieni sie mape, wywala w DIS mase bledow i ASO od razu wie ze bylo grzebane.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Bulbo 
Forumowicz


Auto: Radiowóz Alfa 159
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 108
Skąd: miasto moje a w nim
Wysłany: 17-03-2012, 14:40   

tak mam to potwierdzone podobnie jak z Bmw , nie jest to kwestia błedów że ASO wykrywa modyfikacje , troszkę inaczej to przebiega , ale żadne ASO nie powie prawdy , poczytaj sobie jeżeli masz dostęp serwisówki BMW , sporo to wyjaśnia
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-03-2012, 16:14   

Bulbo napisał/a:
tak mam to potwierdzone
W takim razie podziel sie. Ja mapowalem OII 2.2 i tez zalezalo mi zeby firma kasowala mi licznik programowan przed przegladami i nikt w Warszawie mi tego nie byl w stanie zrobic. Olalem wiec temat.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.