Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Maslo po korkiem plynu chlodzacego
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-08-2009, 10:37   

Dman666, u mnie możesz na kanale, ale wannę musisz swoją przynieść :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 20-03-2012, 20:37   

jak ta maź znajduje się w zbiorniczku i pod korkiem wlewu płynu chłodniczego to uszczelka?olej wymieniony wczoraj był czysty bez tego osadu..silnik się troszke poci od strony przekładni kierowniczej ale mechanik mówił że czujnik ciśnienia oleju do wymiany bo z tamtąd napewno leci i jeszcze chyba z okolic rozrządu.
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 20-03-2012, 23:15   

sipex napisał/a:
maź

sipex napisał/a:
silnik się troszke poci

To są dwie różne rzeczy.
sipex napisał/a:
pod korkiem wlewu płynu chłodniczego

Masz na myśli na chłodnicy czy do zbiorniczka wyrównawczego?
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 21-03-2012, 14:46   

To jakby takie jasne błotko jest.. było w zbiorniczku wyrównawczym i pod korkiem na chłodnicy.
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
satsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 23
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-03-2012, 15:11   

Prawdopodobnie uszczelka, ale może być też uszkodzona głowica. A przybywa tego masła?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10734
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2012, 16:03   

sipex napisał/a:
To jakby takie jasne błotko jest.. było w zbiorniczku wyrównawczym i pod korkiem na chłodnicy.

Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy. Niekoniecznie uszczelka pod głowica.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 21-03-2012, 16:52   

Marcino napisał/a:

Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy.


ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
matimon 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 9
Skąd: Busko Zdró
Wysłany: 21-03-2012, 18:03   

tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:

Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy.


ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym


Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10734
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2012, 20:49   

matimon napisał/a:
tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:

Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy.


ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym


Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze.

Ano macie racje. Widze ze czujni jesteście..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-03-2012, 23:43   

matimon napisał/a:
tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:

Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy.



ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym



Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze.



Proponuje wymyc zbiorniczek dobrym plynem i obserwowac co sie z czasem pojawi .
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 22-03-2012, 11:26   

własnie tak mi doradził mechanik żeby wyczyśćić dokładnie pojemiczek, dolać płynu i pojezdzić z tydzien jak dalej będzie sie to pojawiać to przepłukać układ..na necie pisza wszędzie,że to uszczelka albo pęknięta głowica,ale mówił żeby na zapas się nie martwić więc mam nadzieje :) a czy ktoś taka wymiane uszczelki pod głowicą przerabiał w silniku 2.0?jaki koszt?ewentualnie spawnie głowicy ma sens czy lepiej używke szukać?a może byc winna pompa wody ,że jakoś puszczała tam olej?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-03-2012, 14:20   

sipex napisał/a:
spawnie głowicy ma sens czy lepiej używke szukać?
Lepiej używkę.
sipex napisał/a:
może byc winna pompa wody ,że jakoś puszczała tam olej?
Nie ma takiej możliwości.
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 22-03-2012, 14:40   

aha..no dobra dzięki sciągnełem zbiorniczek i zauważyłem że przez trzy dni ubyło dużó płynu tak z lini max do tej dolnej..wyczyszcze zaleje plyn i niebawem się odezwe:)
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 22-03-2012, 15:19   

Miałem po zakupie auta podobnie, takie ala masełko pod korkiem chłodnicy (nie zbiorniczka) straszny syf w chłodnicy zamiast płynu (wyglądało jakby z olejem).Płyn w zbiorniczku mi skakał z MIN na MAX w zależności od nagrzania silnika. Biały dym leciał z wydechu, ze rano to nie roznilo sie od dobrego pożaru za autem heh. No i okazało się ,że kobieta od której kupiłem auto jeździła codziennie tylko około 4 km i to było wszytsko od tego. A płyn wymieniłem w chłodnicy na nowy i śmigam aż miło do tej pory i nic mi nie ubywa. A też już byłem przygotowany na wymianę uszczelki....byłem juz gotowy do zakupu. Miejmy nadzieję ,że masz podobnie i bedzie git ;)
 
 
sipex 
Forumowicz
sipex

Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 560
Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
Wysłany: 22-03-2012, 17:09   

bluecard88,

troche mnie pocieszyłeś :P ja wsumie też jeżdże jakies 5km do pracy i po 8 godzinach wracam ,same krótkie odcinki..narazie wyczyściłem zbiorniczek i wkońcu widąć stan płynu bez zaglądania do środka :P polatam i się zobaczy co dalej ale przed uszczelką napewno wypłukam cały ukłąd i zaleję nowy płyn bo wsumie nigdy go nie wymieniałem a latam Miśkiem ponad dwa lata.
_________________
Obecnie :
Mitsubishi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.