[EA5A/W 2.5] Maslo po korkiem plynu chlodzacego |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-08-2009, 10:37
|
|
|
Dman666, u mnie możesz na kanale, ale wannę musisz swoją przynieść |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 20-03-2012, 20:37
|
|
|
jak ta maź znajduje się w zbiorniczku i pod korkiem wlewu płynu chłodniczego to uszczelka?olej wymieniony wczoraj był czysty bez tego osadu..silnik się troszke poci od strony przekładni kierowniczej ale mechanik mówił że czujnik ciśnienia oleju do wymiany bo z tamtąd napewno leci i jeszcze chyba z okolic rozrządu. |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 20-03-2012, 23:15
|
|
|
sipex napisał/a: | silnik się troszke poci |
To są dwie różne rzeczy.
sipex napisał/a: | pod korkiem wlewu płynu chłodniczego |
Masz na myśli na chłodnicy czy do zbiorniczka wyrównawczego? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 21-03-2012, 14:46
|
|
|
To jakby takie jasne błotko jest.. było w zbiorniczku wyrównawczym i pod korkiem na chłodnicy. |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
satsun
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 23 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-03-2012, 15:11
|
|
|
Prawdopodobnie uszczelka, ale może być też uszkodzona głowica. A przybywa tego masła? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10734 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-03-2012, 16:03
|
|
|
sipex napisał/a: | To jakby takie jasne błotko jest.. było w zbiorniczku wyrównawczym i pod korkiem na chłodnicy. |
Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy. Niekoniecznie uszczelka pod głowica. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
matimon
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 9 Skąd: Busko Zdró
|
Wysłany: 21-03-2012, 18:03
|
|
|
tomek84 napisał/a: | Marcino napisał/a: |
Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy. |
ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym |
Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10734 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-03-2012, 20:49
|
|
|
matimon napisał/a: | tomek84 napisał/a: | Marcino napisał/a: |
Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy. |
ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym |
Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze. |
Ano macie racje. Widze ze czujni jesteście..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-03-2012, 23:43
|
|
|
matimon napisał/a: | tomek84 napisał/a:
Marcino napisał/a:
Niedogrzany silnik lub rzadko odpalany teżpotrafi pokazać takie objawy.
ale pod korkiem oleju, w silniku
a nie w płynie chłodzącym
Racja. Szczególnie w okresie zimowym. Ale w zbiorniczku to nigdy nie wróży dobrze. |
Proponuje wymyc zbiorniczek dobrym plynem i obserwowac co sie z czasem pojawi . |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 22-03-2012, 11:26
|
|
|
własnie tak mi doradził mechanik żeby wyczyśćić dokładnie pojemiczek, dolać płynu i pojezdzić z tydzien jak dalej będzie sie to pojawiać to przepłukać układ..na necie pisza wszędzie,że to uszczelka albo pęknięta głowica,ale mówił żeby na zapas się nie martwić więc mam nadzieje a czy ktoś taka wymiane uszczelki pod głowicą przerabiał w silniku 2.0?jaki koszt?ewentualnie spawnie głowicy ma sens czy lepiej używke szukać?a może byc winna pompa wody ,że jakoś puszczała tam olej? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-03-2012, 14:20
|
|
|
sipex napisał/a: | spawnie głowicy ma sens czy lepiej używke szukać? | Lepiej używkę. sipex napisał/a: | może byc winna pompa wody ,że jakoś puszczała tam olej? | Nie ma takiej możliwości. |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 22-03-2012, 14:40
|
|
|
aha..no dobra dzięki sciągnełem zbiorniczek i zauważyłem że przez trzy dni ubyło dużó płynu tak z lini max do tej dolnej..wyczyszcze zaleje plyn i niebawem się odezwe:) |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
bluecard88
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 272 Skąd: Kopenhaga
|
Wysłany: 22-03-2012, 15:19
|
|
|
Miałem po zakupie auta podobnie, takie ala masełko pod korkiem chłodnicy (nie zbiorniczka) straszny syf w chłodnicy zamiast płynu (wyglądało jakby z olejem).Płyn w zbiorniczku mi skakał z MIN na MAX w zależności od nagrzania silnika. Biały dym leciał z wydechu, ze rano to nie roznilo sie od dobrego pożaru za autem heh. No i okazało się ,że kobieta od której kupiłem auto jeździła codziennie tylko około 4 km i to było wszytsko od tego. A płyn wymieniłem w chłodnicy na nowy i śmigam aż miło do tej pory i nic mi nie ubywa. A też już byłem przygotowany na wymianę uszczelki....byłem juz gotowy do zakupu. Miejmy nadzieję ,że masz podobnie i bedzie git |
|
|
|
 |
sipex
Forumowicz sipex
Auto: mitsubishi pajero pinin 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 560 Skąd: Stargard pajero pinin 1.8
|
Wysłany: 22-03-2012, 17:09
|
|
|
bluecard88,
troche mnie pocieszyłeś ja wsumie też jeżdże jakies 5km do pracy i po 8 godzinach wracam ,same krótkie odcinki..narazie wyczyściłem zbiorniczek i wkońcu widąć stan płynu bez zaglądania do środka polatam i się zobaczy co dalej ale przed uszczelką napewno wypłukam cały ukłąd i zaleję nowy płyn bo wsumie nigdy go nie wymieniałem a latam Miśkiem ponad dwa lata. |
_________________ Obecnie :
Mitsubishi |
|
|
|
 |
|