Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fotel kierowcy
Autor Wiadomość
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2010, 12:28   

Owczar napisał/a:

A tu masz programowanie ECU: http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690


Hmmm aż 4 razy trzeba uruchamiac i czekac po 10 minut? To wyjdzie prawie godzine na ta operacje... Naprawde jest to niezbędne?

pozdr.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-12-2010, 14:07   

Wystarczy ze zrobisz bez odbiorników i z odbiornikami. Czasem wystarczy tylko raz, ale pod obciążeniem alternatora obroty mogą głupieć.
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2010, 16:46   

Ok. Dzięki za info. Jak sie dobiore do fotela to bede kombinowal.

pozdr.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2010, 07:36   

Torp12 napisał/a:
Naprawde jest to niezbędne?
odpal silnik na 15 minut i wystarczy...
czy naprawdę trzeba 2x powtarzać? ;)
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 25-02-2011, 21:07   

Obroty świrują tylko kiedy wyczyści się przepustnicę.Kilka razy odłączałem aku i żadnej procedury nie stosowałem.
_________________

 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 26-02-2011, 21:20   

hmmmm z własnego doświadczenia wiem że po odpięciu aku stosowałem 2 metody :
często nie uczyłem obrotów i fakt nim się komp dostroił mijały 2-3dni ale to z tego powodu że odpalałem i jechałem i nie mógł ustawić biegu jałowego ale po 2-3 dniach obroty 700 i wszystko w normie,,spalanie nie wzrastało obroty nie falowały tylko przez te 2 dni było koło 1000 na jałowym
druga to fakt czekałem aż zagrzeje się obroty opadną do 700 i włączałem wszystko co możliwe aby ustawił z obciiążeniem silnika i to wszystko. a po 3-4 razy nie zdażyło mi się odpalać:)
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 20-03-2012, 18:24   

czy ktoś z was kombinował kiedyś jak obniżyć fotel kierowcy?

oczywiscie fotel jest opuszczony na sam dół, na tyle na ile się da oryginalnie, ale to troche mało
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
dmn1
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2012, 17:00   

Podepnę się pod temat o fotelach.
Chcę oddać fotel kierowcy do obszycia/naprawienia skóry i stąd moje pytanie
Czy mogę na miejsce fotela kierowcy i zamontować fotel pasażera (nie chodzi mi o działające poduchy a o pasowanie szyn)?
Jak będzie zachowywał się fotel bez podpiętej (jeśli się nie da) wiązki do zasilania sterowania fotelem?
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 22-03-2012, 17:04   

Wyskoczy Ci SRS - a kasowanie tylko za pomocą muta, fotel jak odkrecisz z szynami to nie będzie problemu z wstawieniem go na miejsce kierowcy.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
dmn1
[Usunięty]

Wysłany: 22-03-2012, 17:24   

Jak fotele wrócą już na swoje miejsca to dalej będzie błąd SRS i trzeba go będzie skasować?
Czy komputer przetestuje i już nie wywali błędu?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 22-03-2012, 17:30   

Przemek, szyny nie są identyczne. :wink:
Trzeba albo odkręcać ze stelażu siedzisko i oparcie i podmieniać stelaż, albo prościej - ściąć mocujace nity szyny do prowadnic i podmienić szyny mocując je na krótkie śruby.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 22-03-2012, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 22-03-2012, 17:57   

Faktycznie Tomku, a już wprowadzałem w błąd heh.

dmn1 napisał/a:
Jak fotele wrócą już na swoje miejsca to dalej będzie błąd SRS i trzeba go będzie skasować?
Czy komputer przetestuje i już nie wywali błędu?


Błąd nadal będzie nawet jak fotele wrócą na miejsce.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-03-2012, 00:24   

dmn1, najprościej będzie jak sobie załatwisz jakiś fotel zastępczy na czas naprawy. Nie kombinuje z przekładaniem fotela pasażera, bo nikt tu nie wspomniał o tym, że mocowanie pasu będziesz miał od strony słupka, czyli nie zapniesz pasów!!! Albo fotel zastępczy, albo zostawienie auta u tapicera.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.