Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] ŚMIERDI BENZYNĄ W AUCIE
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2012, 22:20   

Element 05607:


Sprawdź podłączenia. a do kolektora, a ten drugi do zbiornika paliwa. Sprawdź też szczelność połączenia między zbiornikiem. Najlepiej zdejmij i próbuj dmuchać. W pewnym momencie powinno się pojawić ciśnienie w zbiorniku. Jeśli będziesz mógł dmuchać i dmuchać... tzn, że masz gdzieś nieszczelność. Albo zbiornik, albo przewód.

[ Dodano: 27-03-2012, 22:24 ]
waldi-1, proszę, ochłoń. Najpierw znajdź dowód, że to ich wina!! szklarz, nigdzie nie napisał, że problem pojawił się po założeniu LPG, bo sam tego nie wie. Jak możesz oceniać jak nie znasz faktów? To są tylko Twoje domysły, które swoją drogą są bezpodstawne....

waldi-1 napisał/a:
poprostu zawor nie odłacza benzyny całkowicie na gazie pewnie to zapach zmieszanej benzyny z gazem, jedz do innego zakładu aby ci te instalacje przejrzeli


Jaki zawór? O czym Ty piszesz w ogóle. Następnym razem zastanów się 2 razy zanim coś napiszesz w tym dziale. A jeszcze lepiej 3 razy... Nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz.
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-03-2012, 22:25   

Dzięki postaram się jutro to obczaić po pracy. Tymczasem jeszcze prześpię się jutro z problemem i podłubię po pracy i potem napiszę o rezultatach. Ale wracając do sprawy Owczar czy sądzisz że ten zapach to właśnie benzyna dostająca sie tam gdzie nie powinna czy może mieszanka benzyny i gazu? Bo zapach jest naprawdę dziwny ani czysty gaz ani czysta benzyna :/
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-03-2012, 22:28   

chodziło mi o elektrozawor ktory przełącza z benzyny na gaz, a w instalacji nic nie grzeb, tylko sprawdz wizualnie b\zeby potem ci nie powiedzieli ze to ty cos zepsułes

tu nie jest sprawa samych oparow bo opary niewywietrzeja tak szybko jak kolega opisał
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2012, 22:32   

szklarz napisał/a:
Ale wracając do sprawy Owczar czy sądzisz że ten zapach to właśnie benzyna dostająca sie tam gdzie nie powinna czy może mieszanka benzyny i gazu? Bo zapach jest naprawdę dziwny ani czysty gaz ani czysta benzyna :/


Nie ma możliwości, żeby opary mieszały się z gazem. Masz przecież sekwencję. Chyba, że poza tym masz jeszcze nieszczelności w przewodach od LPG.

waldi-1 napisał/a:
chodziło mi o elektrozawor ktory przełącza z benzyny na gaz, a w instalacji nic nie grzeb, tylko sprawdz wizualnie b\zeby potem ci nie powiedzieli ze to ty cos zepsułes


Przecież nikt nie będzie grzebał przy LPG. Po tym co piszesz, widać, że nawet nie wiesz jak działa sekwencyjna instalacja LPG.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-03-2012, 22:36   

moze tak :mrgreen:
wtryskiwacz gazu działa bardzo podobnie do wtryskiwacza benzyny. Z reduktora ciśnienie gazu doprowadzone jest do wtryskiwaczy SGI zamontowanych na dolocie kolektora ssącego każdego cylindra. Komputer oblicza moment otwierania wtryskiwacza i czas trwania wtrysku dla każdego cylindra osobno
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-03-2012, 22:37   

Owczar napisał/a:

Nie ma możliwości, żeby opary mieszały się z gazem. Masz przecież sekwencję. Chyba, że poza tym masz jeszcze nieszczelności w przewodach od LPG..

Pytam bo nie znam się aż tak dogłębnie na tym :P Nieszczelności w układzie LPG nie przewiduję bo był sprawdzany po 1000km od założenia i wszystko było ok. Zatem będę szukał problemu w oparach PB. Dzięki za pomoc! Jutro jak coś nowego ogarnę dam znać w temacie :)
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2012, 22:41   

waldi-1, fajnie, że umiesz używać google. Ale na tematy techniczne lepiej się nie wypowiadaj. A jak cytujesz czyjeś zdania to podaj źródło.
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 27-03-2012, 22:50   

Chłopaki dajcie na luz... Założyłem temat żeby dowiedzieć sie co mam z autem nie tak a nie być świadkiem sprzeczek :) Dlatego proszę dajcie spokój z wzajemnym pouczaniem się a po prostu mi pomóżcie na ile posiadacie wiedzę ok? :) Doceniam każdą pomoc ale waldi-1 nie da się ukryć że wiesz o tym problemie tyle samo co ja a na siłę próbujesz pomóc. Doceniam to ale potrzebuję rzetelnych informacji żeby nie musieć rozbierać pół samochodu w celu odnalezienia jednej odpowiedzialnej za to pierdoły. EOT Mimo wszystko dzięki za pomoc i jak tylko coś więcej się dowiem aktualizuję temat - myślę że już jutro bo chcę w miarę szybko rozwiązać problem :)
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-03-2012, 22:54   

szklarz, tak czy inaczej tego paliwa spala Ci za dużo. Jaki masz reduktor?

Przejedź się z gazownikiem, niech zgra oscylogramy i wrzuć na forum. Możliwe, że masz włączony dotrysk paliwa. Co rzecz jasna nie tłumaczy smrodu, ale wysokie spalanie PB. Oscylogramy z jazdy do odcięcia na LPG.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-03-2012, 08:12   

Kup sobie barwnik UV wlej do zupy pojeździj trochę, potem okulary lampa i szukasz gdzie ta benzyna sie pojawia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 28-03-2012, 09:55   

Barwnik UV dobry pomysł może się skusze żeby spróbować. Co do reduktora gazu to mam KME silver. Dziś postanowiłem pojechać do pracy na PB i sprawdzić czy nie będzie śmierdziało w takim przypadku. Póki co rano nie otwierałem szyb bo zimno więc sprawdzę w drodze powrotnej. Jedyne co zauważyłem że auto na benzynie odżyło. Na gazie był mulasty i często nie chciał redukować. Teraz jak się przejechałem to zupełnie inne auto. Naprawdę to już mnie dobiło konkretnie nie mam pojecia co go boli :(
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-03-2012, 10:08   

szklarz napisał/a:
Naprawdę to już mnie dobiło konkretnie nie mam pojecia co go boli :(


Np to:
szklarz napisał/a:
Co do reduktora gazu to mam KME silver.


Do tego możliwe, że ustawiony zły mnożnik, ciśnienia. Auto nie ma mocy i może sobie popija paliwo przy bucie. Będziesz miał oscylogramy to dowiemy się wszystkiego odnośnie spalania i mocy.
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 28-03-2012, 10:28   

Czyli że ten reduktor jest za słaby? Bo kiedyś czytałem o nim po założeniu gazu i wydawało mi się że producent pisał że obsługuje on coś do 220KM bodajże więc spory zapas...
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-03-2012, 10:32   

Producent pisze różne rzeczy. On nie wyrabia ciśnieniowo.
Podejrzewam, że jak się dopieści ustawienia i podłączenie to da radę, ale wymaga to już zabawy. Zrób foto instalki, sposobu montażu wtryskiwaczy, filtrów gazu i przede wszystkim oscylogramy.
 
 
szklarz 
Mitsumaniak

Auto: AVANCE EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 142
Skąd: Mielec
Wysłany: 28-03-2012, 10:49   

Dobra tak czy siak zacznę od sprawdzenia czy dziś jeżdżąc na benzynie zapach zniknie. Jeśli tak to znaczy że problem lezy po stronie gazowników i pojadę do nich i każę zrobić z tym wszystkim porządek i nie dam się zbyć tym razem że to wszystko inne tylko nie wina instalacji lub jej podłączenia. Póki co dzięki za pomoc dam znac o postępach w temacie. Muszę się z tym szybko uporać bo używam auta codziennie więc nie wyobrażam sobie tak dalej jeździć nie wiedząc co jest grane.
_________________
To, że ktoś ma mniej postów od Ciebie - nie znaczy że jest głupszy.

1. Był 2.5 V6 A/T >>> GALardo ELEGANCE - czyli historia życia :)
2. Była - Vectra B 2.2 DTI 02' "ZENDER" - żywot zakończony 17.05.2015
3. AVANCE EA5A...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.