Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[OII 2.4 CVT] Nierówne obroty silnika!
Autor Wiadomość
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 31-03-2012, 10:22   [OII 2.4 CVT] Nierówne obroty silnika!

Cześć.

Teraz już będę krzyczał POMOCY na forum, bo serwis nie ma pojęcia, co jest grane z silnikiem. Kilka razy odwiedzałem serwis i żadnej naprawy.

Silnik 2.4 (170KM) w Outlanderze czasami ma taką przypadłość, że obroty skaczą od 400 do 1100 obrotów i nie ma w tym żadnych reguł, kiedy to się pojawi i kiedy znika. Zdarza się, że cały tydzień jeżdżę i nic się nie dzieje, a czasem 2 dni wciąż skaczą te obroty. Nie ma znaczenia, czy na włączonym biegu [D] czy na neutralu [N] czy postoju.

Serwis podłączał go kilka razy do komputera. Wymienili soft, przepływkę i po wyjechaniu z serwisu czasem 2 dni jest dobrze a czasem po dojechani do pierwszego skrzyżowania znów obroty wariują.

CZY KTOŚ MIAŁ LUB SŁYSZAŁ O PODOBNEJ SYTUACJI?!

[ Dodano: 31-03-2012, 10:30 ]
Skacze, nie skacze, skacze... reguł nie ma żadnych

http://youtu.be/DXD6zLEltGA
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-03-2012, 14:36   

Nie w Outku co prawda - ale brudna przepustnica dawała kiedyś podobne objawy, również zatykający się wtrysk - ale wtedy było na kompie wypadające zapłony w jednym z cylindrów. Na początek kup jakiś firmowy dodatek do benzyny i przegoń samochód, aby przeczyścić wtryski.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 31-03-2012, 21:22   

akurat z "gonieniem" samochodu nie mam problemu. 15 miesięcy i 87 000 km....

Paliwo też lałem różne. W Niemczech i w Holandii też tak robiło. Na komputerze podobno nic nie wykazuje.
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 31-03-2012, 21:26   

Dario_W napisał/a:
akurat z "gonieniem" samochodu nie mam problemu. 15 miesięcy i 87 000 km....

Paliwo też lałem różne. W Niemczech i w Holandii też tak robiło. Na komputerze podobno nic nie wykazuje.
Szlag czlowieka bierze jak czytam o cudownych diagnozach mechaniorow z ASO. Jesli tester nic nie wykazuje, to wszystko jest w porzadku..... :axe: Oni ewidentnie czesto nie maja pojecia o diagnostyce awarii poza klikaniu na Enter na klawiaturze testera. "Czekaj Pan az sie bardziej zepsuje. Wtedy Panu pomozemy....."
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-03-2012, 21:42   

Dario_W napisał/a:
15 miesięcy i 87 000 km....
to obstawiałbym przepustnicę, bo zarówno wtryski, jak i sondy czy świece dają jednak znać w komputerze.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 31-03-2012, 22:40   

Też bym obstawił przepustnice do czyszczenia.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 01-04-2012, 10:55   

kiedy przepustnica była wymieniana!
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-04-2012, 12:51   

Dario_W napisał/a:
kiedy przepustnica była wymieniana!
O tym nie wiedzieliśmy. Z jakiegoś powodu ją wymieniono - z jakiego? Jakie były objawy? Kiedy? Od kiedy zauważyłeś falowanie? TO tak na początek lista pytań, które powinno zadać ASO
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 01-04-2012, 13:46   

Dario_W napisał/a:
kiedy przepustnica była wymieniana!
Przepustnica czy przeplywomierz? Bo to nie to samo :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 01-04-2012, 14:11   

przepływomierz chyba
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 01-04-2012, 14:40   

Dario_W napisał/a:
przepływomierz chyba
Tak tez i sie domyslalem. Kaz im zatem przeczyscic przepustnice jak rezon m.in wczesniej sugerowal.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-04-2012, 21:07   

A jak nie pomoże przepustnica to niech panowie wyczyszczą zawór PCV.
_________________

 
 
Dario_W 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 341
Skąd: Gdynia 02347/KMM
Wysłany: 06-04-2012, 08:39   

wróciłem i zaraz dzwonię do Panów mechaników. Trzeba coś z tym zrobić. ;-(
_________________
:.: Outlander [2010], 110 000 km: Outlander 2.4 CVT Intense+
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 06-04-2012, 14:55   

A może to silniczek krokowy do regulacji wolnych obrotów? Miałem kiedyś taki cyrk w O1, albo się dusił jak silniczek się zablokował przy mały otwarciu, albo podczas pracy jałowej były wysokie obroty jak silniczek się zablokował przy większym otwarciu. Co ciekawe silniczek wydawał działać prawidłowo poza samochodem.
 
 
olabart 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 171
Skąd: Dębica
Wysłany: 07-04-2012, 08:52   

Mam takiego samego outka. U mnie wszystko od początku działa bez zastrzeżeń. Jakbyś chciał coś porównać, zmierzyć to dawaj. Mam na bieżąco podpięty ScanGauge pod obdII. Mnie interesują głównie podstawowe parametry(ile pozostało paliwa, średnie i chwilowe spalanie, błędy, itp.), ale są też inne dane które można porównać.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.