Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] pomoc w zczytaniu blędów
Autor Wiadomość
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 05-04-2012, 12:22   [C52A 1.5] pomoc w zczytaniu blędów

Hej,
Pomóżcie zczytać błędy, poniżej filmik:

http://w664.wrzuta.pl/film/7BjCBZkCwok/blad

Na moje oko to 14 - czujnik przepustnicy lub 41 - wtryskiwacze.

Jechałem sobie normalnie, aż tu nagle chcę przyspieszyć i padaka...dławi się, szarpie i nie idzie...po chwili w porządku i za chwilę znów, a potem wywaliło błąd.

Przepustnica była niedawno czyszczona, kiedyś miałem na kompie błąd 41, ale spowodowane było to tym, że na jednej wtyczce od wtryskiwacza nie było zawleczki i się zsunęła...teraz jest oki.
Proszę o pomoc i pozdrawiam
_________________

 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 05-04-2012, 13:42   

błąd 41
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
czubekxx 
Forumowicz


Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 152
Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
Wysłany: 05-04-2012, 21:32   

czyli wtryski....przeczyszcone wtyczki od wtryskiwaczy, psiknięte WD40.....problem zniknął.
Komputer zresetowany i tu mam dodatkowe pytanie - po resecie zostawiam silnik żeby pochodził aż do włączenia wentylatora i po tej operacji strasznie obroty mi falują, natomiast jeśli zrobię regulację obrotów zgodnie z wytycznymi ze strony Krzyżaka i na koniec nie zresetuję kompa, to obroty nie falują...może czasami delikatnie, ale jest dużo lepiej.
czym to może być spowodowane?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-04-2012, 22:59   

to nie rób resetu - po jakimś czasie ECU i tak się odpowiednio ustawi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.