 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] pomoc w zczytaniu blędów |
Autor |
Wiadomość |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 05-04-2012, 12:22 [C52A 1.5] pomoc w zczytaniu blędów
|
|
|
Hej,
Pomóżcie zczytać błędy, poniżej filmik:
http://w664.wrzuta.pl/film/7BjCBZkCwok/blad
Na moje oko to 14 - czujnik przepustnicy lub 41 - wtryskiwacze.
Jechałem sobie normalnie, aż tu nagle chcę przyspieszyć i padaka...dławi się, szarpie i nie idzie...po chwili w porządku i za chwilę znów, a potem wywaliło błąd.
Przepustnica była niedawno czyszczona, kiedyś miałem na kompie błąd 41, ale spowodowane było to tym, że na jednej wtyczce od wtryskiwacza nie było zawleczki i się zsunęła...teraz jest oki.
Proszę o pomoc i pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 05-04-2012, 13:42
|
|
|
błąd 41 |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
czubekxx
Forumowicz

Auto: GALANT EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 152 Skąd: Wrocław/Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 05-04-2012, 21:32
|
|
|
czyli wtryski....przeczyszcone wtyczki od wtryskiwaczy, psiknięte WD40.....problem zniknął.
Komputer zresetowany i tu mam dodatkowe pytanie - po resecie zostawiam silnik żeby pochodził aż do włączenia wentylatora i po tej operacji strasznie obroty mi falują, natomiast jeśli zrobię regulację obrotów zgodnie z wytycznymi ze strony Krzyżaka i na koniec nie zresetuję kompa, to obroty nie falują...może czasami delikatnie, ale jest dużo lepiej.
czym to może być spowodowane? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-04-2012, 22:59
|
|
|
to nie rób resetu - po jakimś czasie ECU i tak się odpowiednio ustawi |
|
|
|
 |
|
|