Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny i climatronik, a ingerencja w zegarek.
Autor Wiadomość
Brzucho
[Usunięty]

  Wysłany: 05-04-2012, 21:58   Centralny i climatronik, a ingerencja w zegarek.

Znajomemy nie działał zegarek, w sensie ze w ogole nie bylo wtyczki. Kable od wtyczki byly schowane w desce. Po wyjeciu ich okazalo sie ze sa do nich dorobione jakies dodatkowe kable ale nie polaczone z niczym. Kable zostały odizolowane od tych dorobionych i tak zostawione. Wtyczka do zegarka bedzie po swietach dopiero. I teraz pytanie bo dzieja sie jakies dziwne rzeczy. Przestał działac centralny zamek, a climatronic za kazdym razem resetuje sie do ustawien podstawowych tak jakby po odlaczeniu aku.
Czy zegarek, a raczej niepodlaczone kable moga miec z tym cos wspolnego?!??
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-04-2012, 22:08   

Może podtrzymywanie zasilania ECU i climatronica było zasilane stałym +12V zegarka? I jak szarpnęliście, żeby sprawdzić gdzie kable "idą" to cudowne połączenia się rozeszły?
Nie chcę psioczyć ale podejrzewam tam niezłe druciarstwo... :doubt:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 05-04-2012, 22:10   

bez prześledzenia dokładnie tych kabli, nie dojdziesz raczej co, kto tam namieszał
ale pewnie jest tak jak pisze komarsnk, albo podobnie
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-04-2012, 23:06   

Brzucho, spalony bezpiecznik pod maską w żółtej ramce. A centralny działa, ale na włączonym zapłonie.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-04-2012, 23:18   

Owczar napisał/a:
Brzucho, spalony bezpiecznik pod maską w żółtej ramce. A centralny działa, ale na włączonym zapłonie.


:wink:
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8676
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 05-04-2012, 23:45   

Te w żółtej ramce lubią się palić :mrgreen:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-04-2012, 19:38   

ja miałem identyczny problem, dodatkowo po wyjęciu kluczyka i otwarciu drzwi resetowało mi się również fabryczne radio wraz z fabryczną zmieniarką CD.
Nikt na forum mi nie umiał pomóc więc oddałem auto do elektryka, stwierdził, że problem był z doprowadzeniem zasilania do małej skrzynki bezpieczników (tej pod schowkiem). wydaje mi się, że to identyczny problem: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71201
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.