 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Centralny i climatronik, a ingerencja w zegarek. |
Autor |
Wiadomość |
Brzucho [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2012, 21:58 Centralny i climatronik, a ingerencja w zegarek.
|
|
|
Znajomemy nie działał zegarek, w sensie ze w ogole nie bylo wtyczki. Kable od wtyczki byly schowane w desce. Po wyjeciu ich okazalo sie ze sa do nich dorobione jakies dodatkowe kable ale nie polaczone z niczym. Kable zostały odizolowane od tych dorobionych i tak zostawione. Wtyczka do zegarka bedzie po swietach dopiero. I teraz pytanie bo dzieja sie jakies dziwne rzeczy. Przestał działac centralny zamek, a climatronic za kazdym razem resetuje sie do ustawien podstawowych tak jakby po odlaczeniu aku.
Czy zegarek, a raczej niepodlaczone kable moga miec z tym cos wspolnego?!?? |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-04-2012, 22:08
|
|
|
Może podtrzymywanie zasilania ECU i climatronica było zasilane stałym +12V zegarka? I jak szarpnęliście, żeby sprawdzić gdzie kable "idą" to cudowne połączenia się rozeszły?
Nie chcę psioczyć ale podejrzewam tam niezłe druciarstwo... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-04-2012, 23:06
|
|
|
Brzucho, spalony bezpiecznik pod maską w żółtej ramce. A centralny działa, ale na włączonym zapłonie. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-04-2012, 23:18
|
|
|
Owczar napisał/a: | Brzucho, spalony bezpiecznik pod maską w żółtej ramce. A centralny działa, ale na włączonym zapłonie. |
|
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 05-04-2012, 23:45
|
|
|
Te w żółtej ramce lubią się palić |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 07-04-2012, 19:38
|
|
|
ja miałem identyczny problem, dodatkowo po wyjęciu kluczyka i otwarciu drzwi resetowało mi się również fabryczne radio wraz z fabryczną zmieniarką CD.
Nikt na forum mi nie umiał pomóc więc oddałem auto do elektryka, stwierdził, że problem był z doprowadzeniem zasilania do małej skrzynki bezpieczników (tej pod schowkiem). wydaje mi się, że to identyczny problem: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71201 |
|
|
|
 |
|
|