| [Cari 1.8 GDI] pilnie potrzebny mechanik do silnika gdi 125 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 11:33   [Cari 1.8 GDI] pilnie potrzebny mechanik do silnika gdi 125 |   
 |  
               | 
 |  
               | problem z przerywaniem przy 80 km/h na 5 biegu lub na 4 przy 2000 obr i  to samo na 5 potrzebuje mechanika od gdi najlepiej z malopolski prosze o kontakt |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wichura1   moderator mitsumaniak
 download manager ;)
 
  
 Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 105 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 3021
 Skąd: Poznań
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 11:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | przepustnice zmienilem swiece tez rok 2000 po lifcie elektronika ok tylko nikt niedaje rady tego zrobic jeden mechanik niby od japonczykow powiedzial ze jezdze jak dziadek ale nie powinno tak szarpac sa to szarpniecia malo wyczuwalne tylko przy 2000 tys obr |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sebkin   Mitsumaniak
 
  
 Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 17 Maj 2011
 Posty: 216
 Skąd: Tomaszów Lubelski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 13:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | w moim przypadku na mało wyczuwalne szarpnięcia pomogło zalanie do baku 20l BP Ultimate + PRESTONE. Podczas jazdy na tej mieszance miałem mocniejsze szarpnięcia, teraz jest gładko na każdym biegu w każdym zakresie obrotów. 	  | Estermitsu napisał/a: |  	  | sa to szarpniecia malo wyczuwalne tylko przy 2000 tys obr | 
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 14:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli ten prestone to jakis srodek do czyszczenia wtrysku ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xluki   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mercedes SLK
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 23 Mar 2009
 Posty: 813
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 18:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Estermitsu, miałem identyczne objawy... tylko przy 2000 obr/min było czuć delikatne szarpnięcia. Po wymianie filtra paliwa oraz ustawienia ciśnienia paliwa jak ręką odjął. |  
				| _________________ 02483/KMM
 Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
 Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
 Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
 Była: Honda Civic IV 1.6 16v
 Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | przemekx303   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma GDI 98r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 349
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 18:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze po co zakładasz dwa takie same tematy   po drugie wiele jest odpowiedzi na twoje pytanie , wystarczy trochę poczytać bo po to jest to forum
 po trzecie to może zmieniają się typy pracy silnika , normalny-eko
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 19:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | jakie cisnienie paliwa powinno byc ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | byczeks [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | 5MPa. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jak to sprawdzic i czy carismie po lifcie jest filter paliwa gdzies kolo silnika ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sebkin   Mitsumaniak
 
  
 Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 17 Maj 2011
 Posty: 216
 Skąd: Tomaszów Lubelski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak jest, koszto to około 30zł. Polecam 	  | Estermitsu napisał/a: |  	  | czyli ten prestone to jakis srodek do czyszczenia wtrysku ? | 
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | byczeks [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 20:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Będziesz potrzebował laptop, kabel VAG KKL-USB i program Evoscan oraz lektura tematu: Evoscan FAQ 	  | Estermitsu napisał/a: |  	  | a jak to sprawdzic... | 
 albo prościej - podpytać na forum regionalnym kto w pobliżu dysponuje kabelkiem i Ci pomoże na miejscu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Estermitsu   Nowy Forumowicz
 GDI
 
 Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Lut 2012
 Posty: 7
 Skąd: Brzesko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-04-2012, 21:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | jutro sprawdze i bede pisal |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |