Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik ndal przerywa po wymianie bardzo wielu czesci
Autor Wiadomość
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 14-04-2012, 18:16   Silnik ndal przerywa po wymianie bardzo wielu czesci

Witam,posiadam carisme 1 1998rok 1.8 gdi...wymienilem swiece,kupilem te za 250zł,filtr paliwa nowy,powietrza nowy,olej z filtrem.Wyczyscilem przepustnice,potem aku odlaczylem i ,,nauczylem obrotów,, lecz nadal podczas przyspieszania na kazdym biegu czuć ze przerywa i podczas stalej predkosci tak samo.Niewiem co dalej. Dodam że narazie mam wlane paliwa 95oktan czy to ma jakiś wpływ? Auto po dojezdzaniu np do skrzyzowania schodza obroty prawie do 200 a po chwili wskakuja na okolo 800 i wskazówka tak jakby zawisa ,obroty stabilne,wiec chyba dobrze.Ale podczas przyspieszania strasznie szarpie:( krokowy też wyczyścilem.Po odłaczeniu akumulatora i nauczeniu obrotów el.szyby po nacisnieciu przycisku juz same sie nie podnoszą i nieopuszczają tak jak przed tym,teraz musze trzymać przycisk,wiecie o co biega...prosze o jakaś pomoc.Dodam że z tłumika idzie pełno jakby sadzy.. może katalizator zapchany...sam już niewiem.
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-04-2012, 21:07   

przepustnica zdjęta i wyczyszczona? pompa paliwa wysokiego ciśnienia sprawdzona?
mateusz8230 napisał/a:
y prawie do 200 a po chw

a wiesz, że ta pierwsza kreska nad 0 to jest 500obr?

mateusz8230 napisał/a:
el.szyby po nacisnieciu przycisku juz same sie nie podnoszą i nieopuszczają


trzeba je tego nauczyć, naciskasz guzik aż szyba zjedzie do końca i trzymasz chwile klawisz, będzie pyknięcie, ze 3sekundy trzeba przytrzymać, i to samo do góry, po tym będą już działały
 
 
 
marian20 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 17
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 14-04-2012, 22:01   

Witam, pozwolę dołączyć się do tematu mam ten sam problem co mateusz8230 w takiej samej Cari. Wymieniłem świece, przepływke, cewki, czujnik położenia wałka rozrządu, przeczyściłem krokowca i przepustnice. Wyskakuje mi CE: błąd pompy WC. Po obadaniu pompy u mechanika wszystko wydaje się w porządku. Powoli tracę cierpliwość. Pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-04-2012, 22:14   

Proponuję zapoznać się z tymi tematami:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Jeśli sami nie zdiagnozujecie problemu, to niewielu mechaników wam pomoże.
 
 
marian20 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 17
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 15-04-2012, 10:11   

Niestety znam oba te tematy. Zastanawiam się czy nie wybrać się do ASO Boguchwała, tylko nie wiem czy pomogą mi w tak zagmatwanej sprawie i z jakimi kosztami mogło by się to wiązać w autoryzowanym serwisie. To była by już moja ostatnia deska ratunku ponieważ nie dojade tam o własnych siłach musiałbym wziasc Cari na lawete. Co myślicie o ASO i kosztach z tym związanych?
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-04-2012, 12:09   

Cytat:
Wyskakuje mi CE: błąd pompy WC. Po obadaniu pompy u mechanika wszystko wydaje się w porządku.

skoro dalej wyskakuje błąd pompy , to znaczy że coś jest jednak nie wporządku , jakie masz ciśnienie na pompie po tym badaniu
Co do ASO to mało kto poleca, chyba że śpisz na kasie :mrgreen:
_________________

 
 
 
marian20 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 17
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15-04-2012, 13:19   

Ciśnienie w pompie WC na ciepłym silniku wynosiło 53 bary.
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 15-04-2012, 13:29   

marian20 napisał/a:


Ciśnienie w pompie WC na ciepłym silniku wynosiło 53 bary.
- na postoju??
Zrób test w czasie jazdy. Bez powodu błąd "56" nie wyskakuje....
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 15-04-2012, 13:41   

Panowie zmierzylem i bylo 2.7V podniosłem do 3,15v i oscyluje tak o 0,1V czyli chyba ok.Na obrotach 2tys. podnosi sie do okolo 3,26V,o wiele lepiej juz jest,choć podczas butowania czuc jeszcze takie wybieganie silnika jakby. Jak jest to ustawiane w oryginale? bo podnosić niewiem czy jeszcze jest sens...Jest lepiej ale jeszcze niema ideału co dalej mozna by zrobić? pompe z baku wyciagnać i czyscic? jest taka mozliwosc?
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-04-2012, 17:40   

aren195612, witamy po dłuższej nieobecności :D
marian20, przydały by się jakieś konkretne dane , w tym silniku ciężko coś wywróżyć
mateusz8230, wygląda niby wporządku , tylko ciekawe jak wygląda ciśnienie pod obciążeniem tak do odcinki ? filterki w pompie mieniałeś ? z tą pompą w baku to ja bym się wstrzymał , przynajmniej sprawdzć jakie ciśnienie podaje bo jak wporządku to bez sensu , powinno być 3,2-3,4bar
_________________

 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 15-04-2012, 18:22   

filtrów niewyemieniałem ale napewno je wymienie,powiem tak podczas przyspieszania od okolo 3-4 tys obrotów silnik z 2 razy przymuli i potem ciagnie do konca,wiec moze jakis filterek jest przypchany...
 
 
 
krst 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 12
Skąd: Węgliniec
Wysłany: 15-04-2012, 20:58   a na zimnym??

witam, mam podobny kłopot jak kolega, obroty również lecą bardzo nisko przy dojeżdżaniu do skrzyżowań. ale jak w temacie na zimnym jest tragedia armagedon wręcz, gaśnie co chwile zanim nie złapie temp. krokowy przepustnica są zrobione na błysk. czasami zdarza się sytuacja gdy po odpaleniu na zimnym pochodzi chwile obroty zaczynają falować aż do zatrzymania silnika. po nagrzaniu da się jeździć a nawet manewrować. spalanie w normie 7.5l (jazda mieszana 50/50,oszczędna).
_________________
TDi engines are for senior citizens
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 16-04-2012, 15:57   

po podniesieniu cisnienia jest lepiej,ale tak jak pisalem lekko przymuli na wyzszych obrotach,a jak jest zimny to okol 3tys odb zamuli dodam gazu i rakieta,moze to te filterki
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 16-04-2012, 20:00   

mateusz8230 napisał/a:
moze to te filterki

wszystko mozliwe , najlepiej to by się wykres ciśnienia przydał , i by było wiadomo czy ją przeładowuje czy cisnienia brakuje
_________________

 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 16-04-2012, 20:22   

a jaki sprzet mam zakupic/zrobic zeby ten wykres zrobić? dodatkowo jest jeszcze maly problem,czasem podczas odpalania na zimnym silniku auto bardzo szaleje i zgaśnie,jak przegazuje to jest ok...same [wulgaryzm] problemy :(
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-04-2012, 21:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.