 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Regulator ciśnienia paliwa - TUNING, czy aby napewno?? |
Autor |
Wiadomość |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2006, 09:11 Regulator ciśnienia paliwa - TUNING, czy aby napewno??
|
|
|
Witam
Znalazłem ostatnio na Allegro http://allegro.pl/item151...sor_wejdz_.html
Regulator ciśnienia paliwa. Czy to coś daje?? Gdzie dokładnie się takie coś montuje w układzie paliwowym??
Proszę o rozjaśnienie mi umysłu...
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 29-12-2006, 02:13
|
|
|
czy aby na pewno??
Dobre pytanie, bo regulator dobry powinien dzialas w stosunku 1:1, czyli podnosic cisnienie paliwa na szynie wraz ze wzrostem cisnienia doladowania , wiele uniwersalnych regulatorow dostepnych na rynku niestety nie daje takiej mozliwosci i bedziemy jezdzili albo caly zcas na bogatej mieszance albo na ubogiej.
warto sie spytac spzredawcy co oferuje, jesli wogole bedzie wiedzial o czym mowimy.
Poza tym regulator sam montuje sie w miejscu seryjnego regulatora, ktory zawsze znajduje sie przy szynie paliwowej. |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 17:56
|
|
|
Co za strata!! Nie ma czerwonych!!!
Świetny pomysł z tym manometrem - dodaje temu urządzeniu powagi. (Przypomniało mi się "Kobyszczę" Lema) |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 31-12-2006, 18:53
|
|
|
Całkiem poważnie - sam regulator da tyle samo co sławetne czipy-rezystory - pozwoli wzbogacić/zubożyć mieszankę paliwowo-powietrzną......
Niezbędny jest po głębokich zmianach mechanicznych, razem z większymi wtryskami, wydajniejszą pompą i dostosowaną mapą paliwa....... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2007, 21:11
|
|
|
No i to co już napisał kiepuczi: dla wzrostu osiągów oprócz dodatku paliwa przydałoby się trochę więcej powietrza. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 01-01-2007, 21:15
|
|
|
...lub dodatku/utleniacza do paliwa który to powietrze może w procesie spalania dodatkowo dostarczyć. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24318 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2007, 15:31
|
|
|
regulator cisnienia paliwa siedzi na koncu listwy wtryskowej w kazdym Misiu |
|
|
|
 |
|
|