Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator ciśnienia paliwa - TUNING, czy aby napewno??
Autor Wiadomość
SebaD
[Usunięty]

  Wysłany: 28-12-2006, 09:11   Regulator ciśnienia paliwa - TUNING, czy aby napewno??

Witam
Znalazłem ostatnio na Allegro http://allegro.pl/item151...sor_wejdz_.html
Regulator ciśnienia paliwa. Czy to coś daje?? Gdzie dokładnie się takie coś montuje w układzie paliwowym??

Proszę o rozjaśnienie mi umysłu...

pozdro
SebaD
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 29-12-2006, 02:13   

czy aby na pewno??
Dobre pytanie, bo regulator dobry powinien dzialas w stosunku 1:1, czyli podnosic cisnienie paliwa na szynie wraz ze wzrostem cisnienia doladowania , wiele uniwersalnych regulatorow dostepnych na rynku niestety nie daje takiej mozliwosci i bedziemy jezdzili albo caly zcas na bogatej mieszance albo na ubogiej.
warto sie spytac spzredawcy co oferuje, jesli wogole bedzie wiedzial o czym mowimy.
Poza tym regulator sam montuje sie w miejscu seryjnego regulatora, ktory zawsze znajduje sie przy szynie paliwowej.
 
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2006, 17:56   

Co za strata!! Nie ma czerwonych!!!
Świetny pomysł z tym manometrem - dodaje temu urządzeniu powagi. (Przypomniało mi się "Kobyszczę" Lema)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-12-2006, 18:53   

Całkiem poważnie - sam regulator da tyle samo co sławetne czipy-rezystory - pozwoli wzbogacić/zubożyć mieszankę paliwowo-powietrzną......

Niezbędny jest po głębokich zmianach mechanicznych, razem z większymi wtryskami, wydajniejszą pompą i dostosowaną mapą paliwa.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2007, 21:11   

No i to co już napisał kiepuczi: dla wzrostu osiągów oprócz dodatku paliwa przydałoby się trochę więcej powietrza.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 01-01-2007, 21:15   

...lub dodatku/utleniacza do paliwa który to powietrze może w procesie spalania dodatkowo dostarczyć.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-01-2007, 15:31   

regulator cisnienia paliwa siedzi na koncu listwy wtryskowej w kazdym Misiu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.