[Cari 1.8 GDI] Pompa paliwa niskiego cisnienia |
Autor |
Wiadomość |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 19-04-2012, 15:45 [Cari 1.8 GDI] Pompa paliwa niskiego cisnienia
|
|
|
Prosze o odpowiedzi tak jak w temacie, jak wykrecic pompe z baku,bo za nic nieumiem...podnosze siedzenia z tylu,odkrecam 4 sruby i co dalej? 2 wezyki sa i kostka... |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19-04-2012, 16:32
|
|
|
mateusz8230, odpinasz kostkę, odpinasz wężyki ( tylko nie pomyl później, który zasilanie a który powrót ), odkręcasz ten czarny pierścień i pompę wyjmujesz do góry wraz z pływakiem. |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 19-04-2012, 18:53
|
|
|
ale odkrecam jak pukajac np poprzez srubokret w lewo (normalnie ) czy inny gwint ? |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
kamir
Mitsumaniak TK

Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 727 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19-04-2012, 19:11
|
|
|
Jak odkręcisz "pokrywę" pompy ( tą na 4 wkręty ) to Cytat: | odpinasz kostkę, odpinasz wężyki ( tylko nie pomyl później, który zasilanie a który powrót ), |
później masz na wierzchu kawałek baku i przykręconą do nie pompę taki widok jak na zdjęciu w aukcji.
Musisz odkręcić ten czarny pierścień |
_________________
Pozdrawiam
Kamir
 |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 19-04-2012, 19:32
|
|
|
mateusz8230 napisał/a: | ale odkrecam jak pukajac np poprzez srubokret w lewo (normalnie ) czy inny gwint ? |
normalny gwint z tego co pamiętam |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 19-04-2012, 19:38
|
|
|
no dobra ok,jutro sie za to zabiore:) jeszcze jedno a nawet dwa:) jak sprawdzić pompe w baku? i gdzie mozna zamówić ,kupić filterki pompy wysokiego ciśnienia do silnika 4g93 ?(wiem że w ASO ale niemam zamiaru jechac np 200km po filterki za 20zł:D) |
_________________ - Who's motor is this?
- Zed's.
- And who is Zed?
- ZED IS ZED BABY AND ZED IS DEAD |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 19-04-2012, 22:01
|
|
|
filterek możesz przeczyścić
pompę w baku sprawdzasz np podłączając ją pod 12V bezpośrednio- jak pompuje to OK |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
mateusz8230
Forumowicz
Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Kwi 2012 Posty: 344 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 23-04-2012, 12:18
|
|
|
przeczyszczona pompa powiem ze zbytnio niebyła zabrudzona podlaczylem pod aku i pompuje jak nowa tzn bez zmian, ale nie moge pojąć gdzie są te filtry w pompie WC.Czy musze ściągać cała pompę czy tylko któryś z przewodów do niej idących?. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|