Dławienie/przerywanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
liryQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-04-2012, 20:38 Dławienie/przerywanie silnika
|
|
|
Witam,
mam Colta 1.3 98r. i od jakiegoś czasu Colt jak się nagrzeje zaczyna przerywać/dusić się gdy dodam gazu. Na zimnym silniku nic się nie dzieje...
Co to może być? Znajomy sugeruje wymianę kabli i świec.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-04-2012, 16:56
|
|
|
liryQ napisał/a: | Znajomy sugeruje wymianę kabli i świec | Dobrze mówi. Do tego czyszczenie styków w kopułce aparatu zapłonowego i na palcu rozdzielacza zapłonu. Jak nie pomoże będziemy myśleć dalej. |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-04-2012, 21:32
|
|
|
Na zimnym silniku jest bogatsza mieszanka do spalenia której potrzeba porządnej iskry a skoro na zimnym nie ma problemów...
To tak dla namieszania w głowie.
Przyczyn może być sporo, ale mimo wszystko wymiana kabli i świec przysparza najmniej problemów, dlatego powinieneś zrobić to w pierwszej kolejności. Wyeliminujesz tym samym jedną możliwość. |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-04-2012, 20:04
|
|
|
Takie teorie sie nie sprawdzaja, jako kontrargument podam ze jak wzrosnie temperatura w komorze silnikowej, wzrasta opor elementow ukladu zaplonowego |
|
|
|
 |
liryQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-04-2012, 22:17
|
|
|
Jutro wybieram się do sklepu po części i będziemy wymieniać, dam znać jak już będę coś wiedział. Dzięki za rady
[ Dodano: 21-04-2012, 16:38 ]
Póki co wszystko ok |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-04-2012, 19:46
|
|
|
liryQ napisał/a: |
[ Dodano: 21-04-2012, 16:38 ]
Póki co wszystko ok |
W sensie coś wymieniłeś czy dokonała się samonaprawa bez Twojej ingerencji? |
|
|
|
 |
liryQ
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 13 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-04-2012, 00:03
|
|
|
Przewody, świece i wyczyszczenie styków. |
|
|
|
 |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-05-2012, 13:19
|
|
|
z doświadczeń własnych z CAO dokładnie takie objawy miałem jak przestawiony był zapłon. a więc jedż do warsztatu i sprawdż ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu w pierwszej kolejności zanim zaczniesz pokolei wymieniać części. a drugim winowajcą może być padający moduł zapłonu czyli jak wyżej koledzy napisali za słaba iskra. . |
|
|
|
 |
|