Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zalewanie swiec i slaba iskra
Autor Wiadomość
Darmo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2000, 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: czestochowa
Wysłany: 19-04-2012, 18:20   Zalewanie swiec i slaba iskra

Witam.

Jest to moj pierwszy post, bo pierwszy problem :/

Zerwal mi sie w czasie jazdy pasek alternatora.
Auto zostalo odstawione i przez 2 miesiace nie jezdzone. Po tym czasie wymienilem caeek rozrzadu, balansujacy, pompe wody, swiece, uszczelke pod pokrywa zaworow oraz uszczelke w gniezdzie swiec.

Po odpaleniu pojechalem sie przejechac i co nastapilo calkowity brak mocy, a kolektor byl az czerwony.
Nastepnego dnia rano juz go nie odpalilem.

Prosze o pomoc.
Dziekuje
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-04-2012, 18:55   

Darmo napisał/a:
Po odpaleniu pojechalem sie przejechac i co nastapilo calkowity brak mocy, a kolektor byl az czerwony
Przestawiony rozrząd, zapłon nie w tym momencie. Do sprawdzenia ustawienie rozrządu na znaki, co do braku mocy to dodatkowo jest przestawiony wałek balansowy na pompie oleju o 180 stopni. P.S. Czy napewno zerwał się pasek alternatora czy rozrządu?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-04-2012, 21:10   

Hugo, co ma balans do braku mocy ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darmo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2000, 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: czestochowa
Wysłany: 20-04-2012, 10:28   

Witam.

Pasek alternatora zerwal sie w czasie jazdy.
Wiec postanowilem, ze wymienie wszystkie lacznie z rozrzadem za jednym zamachem. Pompa oleju faktycznie byla przestawiona o 180 stopni, ale naprawione przy wymianie rozrzadu.
Dalej zalewa swiece, ale juz odpala. Sprawdzilem rozrzad ok, pompa paliwa ok, filtr ok.
Swiece sprawdzilem w data bazie okej.

Samochod oddany do mechanika.
Powiedzial dzis rano, ze juz odpala, ale dostaje za duzo paliwa. Wtryskiwacze otwarte 5ms.
Przyczyna nieznana jak narazie :/ Jakies sugestie??

[ Dodano: 20-04-2012, 10:31 ]
Aha. Zapomnialem dodac, ze po zerwaniu paska alternatora zapalily mi sie kontrolki od ladowania i niskiego poziomu oleju i tak jeszcze jechalem jakis kilometr, bo nie mialem gdzie sie zatrzymac.
Po zalozeniu paska wszystkie kontrolki zniknely.

[ Dodano: 20-04-2012, 10:52 ]
Rozrzad sprawdzony przez mechanika jest okej. Iskra bardzo slaba dalej :/
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-04-2012, 11:21   

Maretzky85 napisał/a:
Hugo, co ma balans do braku mocy ?
Przestawiony na pompie oleju nic nie ma?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-04-2012, 23:30   

Hugo, absolutnie nic, prócz trzęsienia rzecz jasna.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Darmo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2000, 2.0l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: czestochowa
Wysłany: 21-04-2012, 13:26   

Witam.
Wlasnie otrzymalem telefon od mechanika z informacja, ze podobno wtryskiwacze badz wtryskiwacz padly (padl).
Czy jest to mozliwe, aby po zerwaniu paska alternatora w czasie jezdy cos takiego wystapilo?
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 22-04-2012, 15:10   

Od zerwania paska wtryskiwacz raczej nie padł chyba że dostał paskiem albo czymś innym. Ale do tego przegrzewania może pasować bo silnik dostawał za dużo benzyny i się przegrzewał. Najlepiej wziąć wszystkie wtryski na maszyne i sprawdzić szczelność i wydajność.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.