Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile pala nasze VR4
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 25-03-2012, 11:03   

Adam, wg. zeszłorocznych wyników kontroli polskich stacji benzynowych, to średnio ilość oktanów w benzynach typu Shell V-power, itp, wynosiła... 96, natomiast normalna berbelucha Pb95 miała ich... 92.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 25-03-2012, 12:10   

Jakos mnie to nie dziwi, natomiast nie porównywał bym testów stacji w PL ze stacjami w UK, zupełnie inna mentalność.
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 25-03-2012, 21:40   

adaxo, wybacz nie zajeżdżam na shella :mrgreen: Na BP często zajeżdżam no i moją tanią stacyjkę LPG :wink:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 26-03-2012, 08:40   

wczoraj zrobiłem trase

vr4 sedan manual (stockowe ustawienia)

zurich - zabrze 1100 km - wyszło 10,5 l benzyny - nie przekraczałem 140 , cały czas autostrada
_________________

 
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 26-03-2012, 08:48   

jkrzysztof80 napisał/a:
adaxo, wybacz nie zajeżdżam na shella :mrgreen: Na BP często zajeżdżam no i moją tanią stacyjkę LPG :wink:


wybaczam :D

, wracając do tematu mogę dodać moje wyniki spalania, vr4 automat 14 minimum, nawet na długich trasach ciężko było zejść do 12, po konwersji na manuela :lol: i tu uwaga!!! 14-15 po mieście :| , za to w bardzo wolnej trasie (do 120km/h) równiutko 10l/100km
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 26-03-2012, 09:29   

adaxo napisał/a:
jkrzysztof80 napisał/a:
adaxo, wybacz nie zajeżdżam na shella :mrgreen: Na BP często zajeżdżam no i moją tanią stacyjkę LPG :wink:


wybaczam :D

, wracając do tematu mogę dodać moje wyniki spalania, vr4 automat 14 minimum, nawet na długich trasach ciężko było zejść do 12, po konwersji na manuela :lol: i tu uwaga!!! 14-15 po mieście :| , za to w bardzo wolnej trasie (do 120km/h) równiutko 10l/100km


ja w wakacje zrobiłem trase swoim ( kombi w automacie )okolo 5000 km nie przekraczałem 110 i spalanie miałem 12,5 gazu

nigdy nie dojdziemy ile to cholerstwo ma palic i powinno - moim zdaniem kazde auto jest inne każdy dba o niego inaczej i różnice w spalaniu beda zawsze
_________________

 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 26-03-2012, 11:58   

Cytat:
nigdy nie dojdziemy ile to cholerstwo ma palic i powinno - moim zdaniem kazde auto jest inne każdy dba o niego inaczej i różnice w spalaniu beda zawsze


no tak i nie ;) Każdy inaczej jeździ tym autem i nie sztuką jest żeby spaliło 16-20litrów 8) Ale można po kilku opiniach uśrednić wyniki i sprawdzić czy się w nich mieścimy :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
adaxo 
Mitsumaniak


Auto: EC5W
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 200
Skąd: Manchester
Wysłany: 26-03-2012, 18:20   

danino88 napisał/a:
Cytat:
nigdy nie dojdziemy ile to cholerstwo ma palic i powinno - moim zdaniem kazde auto jest inne każdy dba o niego inaczej i różnice w spalaniu beda zawsze


no tak i nie ;) Każdy inaczej jeździ tym autem i nie sztuką jest żeby spaliło 16-20litrów 8) Ale można po kilku opiniach uśrednić wyniki i sprawdzić czy się w nich mieścimy :)


dokładnie, moje potrafi spalić 10l/100km ale tez potrafi i >30l/100km, a przy pompowaniu na maxa pewnie 'sky is the limit'

ja się nauczyłem jednej zasady, jeśli interesuje mnie auto a nie wiem ile pali to mam taki wymyślony przelicznik, jeśli korzystasz z mocy którą dysponuje dane auto to licz np, 150 KM = 15ltr/100km, 200 km =20ltr/100km itd :mrgreen:

wiec wg tego vr4 powinno spalać około 26 - 28 ltr/100, wiec cieszmy sie ze tak malo pala nasze vr4-y :lol:
_________________
Moja pasja http://www.clubvr4.com/fo..._vehicle&id=552
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 26-03-2012, 22:24   

mój rekord to 13,1l/100km nie przekraczałem 75mph tylko autostrada, niżej nie potrafię :D

pepi napisał/a:
zurich - zabrze 1100 km - wyszło 10,5 l benzyny - nie przekraczałem 140 , cały czas autostrada

pepi z górki jechałeś :mrgreen:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 26-03-2012, 22:53   

Ja obecnie mam na UKP średniego z ostatniego miesiaca 15.5l/100km, ale to w 90% cykl miejski na nierogrzanym silniku, krótkie dystanse i niezestrojony ecu i tps :mrgreen:

W spokojnej jeździe na trasie schodził do 9l/100km przy 65mph, ale u mnie na wioskach to mały ruch i drogi jakieś takie mało kręte. :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-04-2012, 21:29   

Juz wszyscy maja Uchłapa :(
Moje male pali zlotowke na kilometr 98, i odpowiednio 50gr NOSa :)
Zreszta, co za roznica :D Grunt ze dzis mina goscia w Golfie IV bezcenna kiedy robilem go jak chcialem dlubiac w nosie :) ( ach ten beznadziejny automat nie umywajacy sie do manuala :) )

[ Dodano: 25-04-2012, 21:30 ]
Tomek, jak od was jechalem to z 10 mi bral, Bartek sie chwali ze jednocyfrowke mial jak jechal 100km/h!!
p.s. faaajne macie te drogi "wioskowe"...

[ Dodano: 25-04-2012, 21:38 ]
p.s.2 nawiazujac do "czarnego". wina oczywiscie moja, dmuchnalem 0,7 na LPG za 3000 i coz...
Jeden reduktor "panie! do 350 koni da rade!". mhm...
Za 5000 na podwojnym wszystkim nie robi problemu od dwoch wymian oleju, a Robertowi od Bog wie ilu.
Wiec jedna rada, nie sluchajcie sie bab i ich "ale brat XYZ-y pracuje w serwisie LPG i za 2500 ci zalozy, nie musisz miec za 6000" :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.