Zamknięty przez: mkm 17-03-2013, 12:34 |
CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela! |
Autor |
Wiadomość |
macieekg
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 377 Skąd: Głosków k. Piaseczna
|
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-03-2012, 22:43
|
|
|
nie mam czasu na fotki, pyknę któregoś dnia
BeNeK napisał/a: | Fajny kolorek Fakt w słońcu podchodzi mi delikatnie pod ciemny fiolet albo wiśnię tak jak piszesz Mi ogólnie bardzop się podoba
Zaciski i nakrętki malujesz na jaki kolor ? |
nakrętki zostają fioletowe, zaciski w żółto
Rafal_Szczecin napisał/a: | Paweł sam malowałeś felgi ? |
tak, jak zawsze |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-03-2012, 22:10
|
|
|
szybkie foto na nowy sezon, bez obrabiania
Jak ktoś mi powie, że kolor się nie zmienił, to chyba jest daltonistą
plan na najbliższe dni: zaciski w żółto, zakup odbojów tylnych amorków, bo posypały się podczas wymiany i zakup ramki pod tablicę z przodu, bo znów ktoś w niej zaparkował... |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-04-2012, 21:14
|
|
|
dziś przymierzałem OEM dokładkę z EK9 (VIg TypeR) i jestem w szoku, bo pasuje idealnie założyłem ją na swoją dokładkę i wypchnęła rogi, ale to do ogarnięcia.
No i teraz nie wiem czy się na nią nie skuszę
brać?
Poza tym Hanka dostała dziś Motula 6100, a w zeszłym tygodniu nowe tulejki w tylnym zawiasie bo po zmianie amorków zaczęło pukać... I teraz po wymianie gum puka jeszcze mocniej... Odboje i gumy w mocowaniu górnym też zmienione, zdurniałem już... |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 01-05-2012, 15:49
|
|
|
pawela, dokładka ludzaco podobna do tej co miałes w colcie |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-05-2012, 14:26
|
|
|
pawela napisał/a: | w zeszłym tygodniu nowe tulejki w tylnym zawiasie bo po zmianie amorków zaczęło pukać... I teraz po wymianie gum puka jeszcze mocniej... Odboje i gumy w mocowaniu górnym też zmienione, zdurniałem już... | Geometria ustawiona? Poza tym jakie amortyzatory zamontowałeś? |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 08-05-2012, 22:28
|
|
|
wszystko poustawiane, dziś znalazłem przyczynę, zamontowałem stary amor, ten suchy i nastała cisza. Jutro reklamuję.
A zamontowałem gazowe sachsy. I tak, przepompowałem je przed montażem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Leeo
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer SB '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 15 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-05-2012, 22:30
|
|
|
pawela napisał/a: | dziś znalazłem przyczynę, zamontowałem stary amor, ten suchy i nastała cisza | Dokładnie to samo co u mnie w Galancie. Po montażu starych amorków cisza. pawela napisał/a: | Jutro reklamuję | Też muszę. pawela napisał/a: | przepompowałem je przed montażem | Co? |
|
|
|
 |
johny09990
Forumowicz 3 diamenty
Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2012, 23:32
|
|
|
Gdyby po bokach aż tak nie wystawała to mooooże, ale tak jak teraz wygląda średnio. Mugen wg mnie byłby ładniejszy |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-05-2012, 16:54
|
|
|
Widzę że upalało się na torze w lublinie Chyba że to nie Twoja 'hąda'
 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-05-2012, 21:18
|
|
|
Cytat: | No ładne mody ale Ty wyciągaj lepiej bzyka z garażu |
bzyk lata i ma się dobrze
Hugo napisał/a: | pawela napisał/a:
przepompowałem je przed montażem
Co? |
amorki gazowe przed montażem powinno się parę razy wcisnąć, inaczej mogą stukać. Takie info jest też zawarte w instrukcji montażu. Moje, jak się okazało, leżały na magazynie od 2005r, więc sam sobie wystawię korektę...
BeNeK napisał/a: | Widzę że upalało się na torze w lublinie Chyba że to nie Twoja 'hąda'
Obrazek |
moja moja Rozpoczęcie sezonu HTL. Ale upalaniem bym tego nie nazwał.
Chciałem i mogłem jechać szybciej, ale kto ze mną jeździł widział co się działo - eibach jest tak miękki i niski, że gdy tylko mocniej atakowałem zakręt, najpierw szurałem chalapaczami - to jeszcze przeboleję, ale jak już wpadłem na pełnym gazie, to przerażało mnie ghrghrghrghr - opona rwała o nadkola, a wywinięcia blachy na błotniku bym nie chciał.
Musiałem więc przyjąć równe tempo rekreacyjne
Zgrałem sobie filmy i porównałem je z rozpoczęcia sezonu HTL z 2010. Wtedy latałem tu jeszcze Colciakiem.
W Colcie zawias spięty, niski, sztywny negatywy porobione, tam gdzie w hondzie odpuszczałem, w miśku bardziej deptałem gaz :/ czas wtedy też oscylował wokół ~55s. Teraz wykręciłem 'marne' 59,1 s.
Heh, tak mi się marzy jeszcze mieć kiedyś hot hatcha do upalania
Za to dolot brzmi genialnie, słychać mnie było w każdym miejscu na torze, chyba najbardziej darł jape wydech dla kontrastu jest niesłyszalny.
widać na foto, jak tre chlapaczem po asfalcie
[/list] |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-06-2012, 18:59
|
|
|
po kilku tygodniach zmagań wreszcie mogę stwierdzić: KLIMA DZIAŁA AŻ MIŁO!
Nie obyło się niestety bez przygód, niby działała, ale z kratek 10', wysokie ciśnienie ok 20 barów, sprężarka pracowała non stop.
Doszliśmy jednak co i jak i z rzeczy nie planowanych:
- trzeba było regenerować sprężarkę (dzięki ciachu i pitu),
- skraplacz był przypchany, poszedł nowy,
- a na sam koniec jeszcze parownik z deski trzeba było rwać, bo okazał się być klejony poxipolem, więc też nowy został zamontowany
Na chwilę obecną z kratek na obiegu zamkniętym dmucha powietrze o temp 1-2' na otwartym ok 3'. Sprężarka pracuje cyklami, czyli wszystko gra. Ciśnienia jeśli pamiętam LP 4 i HP ok 14.
Uprzedzając pytanie: w B16 nie czuję jakiegoś spadku mocy na klimie, sam moment zapięcia sprężarki na obrotach idzie poznać bo bardziej basowym brzmieniu wydechu (obciążenie), za to przy ruszaniu trochę mulasto, szczególnie jak mi się dziś sprężarka na półsprzęgle włączyła i niemal mi nie zgasł
Moto sprzedane, wszystko już na wyposażenie chaty przepuściłem, więc civic zostaje. Teraz polujemy na grzane fotele i tempomat
Poza tym wszyscy walą oczojebnie, to ja idę w klasykę - felgi poszły w steel gray + 200ml brokatu pod bezbarwny. Komórka nie bardzo chce to uchwycić, w każdym razie w słońcu mienią się jak posypane drobinkami diamentów. Kolor też z dupy na zdjęciach, ale cóż.
Taki set up zostaje. Hania ma wyglądać nie tuningowo, a jak 'wypasiona' seria.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-08-2012, 22:14
|
|
|
Pare świeżych fotek
Szkoda mi jej jak cholera, ale chyba czas już na coś młodszego... Nie chce przegapić momentu kiedy EG9 jest jeszcze w cenie.
Z drugiej strony, od jakiegoś czasu wcale nie tanieją...
Ciągle bije się z myślami, czy sprzedać, czy kupić coś za 3k i jeździć w zimie, a tego w garaż... |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 15-08-2012, 22:27
|
|
|
dawaj go w garaż, a jak sprzedaż będziesz żałował |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
|