Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
17-03-2013, 12:34
CIVIC VTi EG9 B16A2 by pawela!
Autor Wiadomość
macieekg 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 377
Skąd: Głosków k. Piaseczna
Wysłany: 23-03-2012, 19:53   

Pokaż to na aucie lepiej :P
_________________
Live to ride, ride to live by
Mitsubishi Colt CAO 1.6 16v
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-03-2012, 22:43   

nie mam czasu na fotki, pyknę któregoś dnia

BeNeK napisał/a:
Fajny kolorek :) Fakt w słońcu podchodzi mi delikatnie pod ciemny fiolet albo wiśnię tak jak piszesz :D Mi ogólnie bardzop się podoba :P
Zaciski i nakrętki malujesz na jaki kolor ?


nakrętki zostają fioletowe, zaciski w żółto
Rafal_Szczecin napisał/a:
Paweł sam malowałeś felgi ?

tak, jak zawsze ;)
_________________
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-03-2012, 22:10   

szybkie foto na nowy sezon, bez obrabiania







Jak ktoś mi powie, że kolor się nie zmienił, to chyba jest daltonistą :badgrin:

plan na najbliższe dni: zaciski w żółto, zakup odbojów tylnych amorków, bo posypały się podczas wymiany i zakup ramki pod tablicę z przodu, bo znów ktoś w niej zaparkował...
_________________
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-04-2012, 21:14   

dziś przymierzałem OEM dokładkę z EK9 (VIg TypeR) i jestem w szoku, bo pasuje idealnie ;) założyłem ją na swoją dokładkę i wypchnęła rogi, ale to do ogarnięcia.
No i teraz nie wiem czy się na nią nie skuszę






brać?

Poza tym Hanka dostała dziś Motula 6100, a w zeszłym tygodniu nowe tulejki w tylnym zawiasie bo po zmianie amorków zaczęło pukać... I teraz po wymianie gum puka jeszcze mocniej... Odboje i gumy w mocowaniu górnym też zmienione, zdurniałem już...
_________________
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-05-2012, 15:49   

pawela, dokładka ludzaco podobna do tej co miałes w colcie :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-05-2012, 14:26   

pawela napisał/a:
w zeszłym tygodniu nowe tulejki w tylnym zawiasie bo po zmianie amorków zaczęło pukać... I teraz po wymianie gum puka jeszcze mocniej... Odboje i gumy w mocowaniu górnym też zmienione, zdurniałem już...
Geometria ustawiona? Poza tym jakie amortyzatory zamontowałeś?
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 08-05-2012, 22:28   

wszystko poustawiane, dziś znalazłem przyczynę, zamontowałem stary amor, ten suchy i nastała cisza. Jutro reklamuję.

A zamontowałem gazowe sachsy. I tak, przepompowałem je przed montażem
_________________
 
 
 
Leeo 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer SB '09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-05-2012, 22:59   

No ładne mody :) ale Ty wyciągaj lepiej bzyka z garażu :D
_________________
Mój Lancerek: http://forum.mitsumaniaki...1055076#1055076
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-05-2012, 22:30   

pawela napisał/a:
dziś znalazłem przyczynę, zamontowałem stary amor, ten suchy i nastała cisza
Dokładnie to samo co u mnie w Galancie. Po montażu starych amorków cisza.
pawela napisał/a:
Jutro reklamuję
Też muszę.
pawela napisał/a:
przepompowałem je przed montażem
Co?
 
 
johny09990 
Forumowicz
3 diamenty

Auto: carisma 99'-00 1,6 10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-05-2012, 23:32   

Gdyby po bokach aż tak nie wystawała to mooooże, ale tak jak teraz wygląda średnio. Mugen wg mnie byłby ładniejszy :)
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-05-2012, 16:54   

Widzę że upalało się na torze w lublinie :P Chyba że to nie Twoja 'hąda' :D

_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-05-2012, 21:18   

Cytat:
No ładne mody :) ale Ty wyciągaj lepiej bzyka z garażu :D

bzyk lata i ma się dobrze ;)
Hugo napisał/a:
pawela napisał/a:
przepompowałem je przed montażem
Co?

amorki gazowe przed montażem powinno się parę razy wcisnąć, inaczej mogą stukać. Takie info jest też zawarte w instrukcji montażu. Moje, jak się okazało, leżały na magazynie od 2005r, więc sam sobie wystawię korektę...

BeNeK napisał/a:
Widzę że upalało się na torze w lublinie :P Chyba że to nie Twoja 'hąda' :D

Obrazek


moja moja ;) Rozpoczęcie sezonu HTL. Ale upalaniem bym tego nie nazwał.
Chciałem i mogłem jechać szybciej, ale kto ze mną jeździł widział co się działo - eibach jest tak miękki i niski, że gdy tylko mocniej atakowałem zakręt, najpierw szurałem chalapaczami - to jeszcze przeboleję, ale jak już wpadłem na pełnym gazie, to przerażało mnie ghrghrghrghr - opona rwała o nadkola, a wywinięcia blachy na błotniku bym nie chciał.
Musiałem więc przyjąć równe tempo rekreacyjne :roll:

Zgrałem sobie filmy i porównałem je z rozpoczęcia sezonu HTL z 2010. Wtedy latałem tu jeszcze Colciakiem.
W Colcie zawias spięty, niski, sztywny negatywy porobione, tam gdzie w hondzie odpuszczałem, w miśku bardziej deptałem gaz :/ czas wtedy też oscylował wokół ~55s. Teraz wykręciłem 'marne' 59,1 s.

Heh, tak mi się marzy jeszcze mieć kiedyś hot hatcha do upalania ;)

Za to dolot brzmi genialnie, słychać mnie było w każdym miejscu na torze, chyba najbardziej darł jape ;) wydech dla kontrastu jest niesłyszalny.
widać na foto, jak tre chlapaczem po asfalcie





[/list]
_________________
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2012, 18:59   

po kilku tygodniach zmagań wreszcie mogę stwierdzić: KLIMA DZIAŁA AŻ MIŁO!
Nie obyło się niestety bez przygód, niby działała, ale z kratek 10', wysokie ciśnienie ok 20 barów, sprężarka pracowała non stop.
Doszliśmy jednak co i jak i z rzeczy nie planowanych:
- trzeba było regenerować sprężarkę (dzięki ciachu i pitu),
- skraplacz był przypchany, poszedł nowy,
- a na sam koniec jeszcze parownik z deski trzeba było rwać, bo okazał się być klejony poxipolem, więc też nowy został zamontowany

Na chwilę obecną z kratek na obiegu zamkniętym dmucha powietrze o temp 1-2' na otwartym ok 3'. Sprężarka pracuje cyklami, czyli wszystko gra. Ciśnienia jeśli pamiętam LP 4 i HP ok 14.
Uprzedzając pytanie: w B16 nie czuję jakiegoś spadku mocy na klimie, sam moment zapięcia sprężarki na obrotach idzie poznać bo bardziej basowym brzmieniu wydechu (obciążenie), za to przy ruszaniu trochę mulasto, szczególnie jak mi się dziś sprężarka na półsprzęgle włączyła i niemal mi nie zgasł :P

Moto sprzedane, wszystko już na wyposażenie chaty przepuściłem, więc civic zostaje. Teraz polujemy na grzane fotele i tempomat :)

Poza tym wszyscy walą oczojebnie, to ja idę w klasykę - felgi poszły w steel gray + 200ml brokatu pod bezbarwny. Komórka nie bardzo chce to uchwycić, w każdym razie w słońcu mienią się jak posypane drobinkami diamentów. Kolor też z dupy na zdjęciach, ale cóż.
Taki set up zostaje. Hania ma wyglądać nie tuningowo, a jak 'wypasiona' seria.


_________________
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-08-2012, 22:14   

Pare świeżych fotek





Szkoda mi jej jak cholera, ale chyba czas już na coś młodszego... Nie chce przegapić momentu kiedy EG9 jest jeszcze w cenie.
Z drugiej strony, od jakiegoś czasu wcale nie tanieją...
Ciągle bije się z myślami, czy sprzedać, czy kupić coś za 3k i jeździć w zimie, a tego w garaż...
_________________
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 15-08-2012, 22:27   

dawaj go w garaż, a jak sprzedaż będziesz żałował :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.