[MSS ALL] Instrukcja obsługi do Space Stara po polsku. |
Autor |
Wiadomość |
jarek.r3 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 08:25
|
|
|
Pomocy też szukam instrukcji po polsku , czy te auto wogóle ją ma |
|
|
|
 |
bartoszeek [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2008, 08:43
|
|
|
Jasne że ma , ja swoją instrukcję obsługi zakupiłem na allegro chyba za 50zl więc musisz patrzeć czy się nie pojawia a ostatnio słyszałem ,że jest po 30 ale nie wiem gdzie kumpel to widział .
Oczwyiście jak Ci bardzo zależy to moge Ci zkserować moją i wysłać ale nie wiem czy będzie Ci się to opłacało... |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
jarek.r3 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2008, 11:57
|
|
|
Dzieki za odpowiedż . Konkretnie chodzi mi o instalacje elektryczną z modelu 1,3 z 98r bo niewiadomo dlaczego akumulator po 2 dniach nie kręci a jest nowy , ze starym było to samo . Więc jak mogę prosić a i całą książkę tez bym był wdzięczny . Oglądałem z innych modeli i troche się różni . |
|
|
|
 |
cezary
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 2 Skąd: lublin
|
Wysłany: 11-12-2008, 15:19
|
|
|
bartoszeek,
a czy Kolega podesłałby mi swoją książkę do skserowania (przesyłka za pobraniem) a ja bym potem odesłał oryginał i coś dorzucił (...PLN)
Cezary
601895575 |
|
|
|
 |
czuk1
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Space Star
Dołączył: 03 Gru 2008 Posty: 107 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-05-2009, 19:35
|
|
|
To nie możecie sobie przesłać .... jako kopie... drogą sieciową? |
_________________ Mariusz
 |
|
|
|
 |
Mefka
Nowy Forumowicz
Auto: MSS Family '01; 1.3 - 86km;
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 04-05-2012, 22:05 [MSS ALL] Instrukcja obsługi do Space Stara po polsku.
|
|
|
Witam,
czy ktoś ma może instrukcję w wersji elektronicznej?
Mam Space Stara od paru dni, instrukcja po niemiecku i własnie zaczęła mi się palić kontrolka silnika . |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 03-10-2014, 18:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-05-2012, 22:23
|
|
|
Witam nową MitsuManiaczkę .
Zapraszam do działu download tam jest instrukcja (PL) i servis manual (EN) w wersji elektronicznej do pobrania. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 05-05-2012, 09:52
|
|
|
Teraz pytanie - kontrolka silnika czy płynu do spryskiwaczy?
Są obok siebie, kolor ten sam i często się myli |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Mefka
Nowy Forumowicz
Auto: MSS Family '01; 1.3 - 86km;
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 05-05-2012, 21:32
|
|
|
Nr 13 na wykresie zegarów, więc nie spryskiwacze.
Ale już zgasła - sama. Już się naprawiło czy wszystko się spaliło w silniku?
Bizi78 dzięki za namiary na dział.
Zrobiłam fotkę.
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-05-2012, 01:33
|
|
|
Jeżeli nie zauważyłaś niepokojących objawów (większe spalanie, dziwna praca silnika, szarpanie, itp.) to mógł to być błąd sporadyczny. Powinien on pozostać zapisany w pamięci kompa. Sprawdzić go możesz podłączając miśka pod lapka za pomocą interfejsu diagnostycznego. Poczytaj w dziale regionalnym kiedy MM z twojego regionu się spotykają, może ktoś ci podłączy miśka i sprawdzi. Ogólnie błąd możesz skasować poprzez odłączenie klemy aku - na parę minut. Jak błąd jest poważny to kontrolka się ponownie zapali. Niestety po dłuższym odpięciu klemy musisz miśka nauczyć obrotów oraz elektryczne szyby, ale o tym to możesz w wolnej chwili poczytać na forum coby nie przeżyć szoku po takiej operacji. Trochę dziwne, że twój MSS z 2001r. ma 86kM, mój z tego samego roku ma tylko 82kM . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Mefka
Nowy Forumowicz
Auto: MSS Family '01; 1.3 - 86km;
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-05-2012, 14:59
|
|
|
Właśnie, spalanie. Nie wiem czy to kwestia mojej jazdy ale jakby 0,5 poszło w górę.
Myślę, że jeżdżę tak samo.
Było 7.0-7.1 jest 7.5-7.6 (LPG). Szczerze mówiąc nie wiem czy jest to wzrost na tyle znaczący, że powinien wywołać u mnie niepokój.
Szoków narazie wystarczy więc nic odłączać sama nie będę. Najwyżej podjadę do warsztatu, niech sprawdzą.
Bizi78 są dwie wersje silników
# 1.3 16V 82KM, prod. 1998-2000
# 1.3 16V 86KM, prod. 1998-2005 |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:07
|
|
|
Jeśli niedawno założyłaś instalację LPG to czasem Check Engine może się trafić. |
_________________ Si vis pacem, para bellum. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-05-2012, 17:49
|
|
|
Moce w silniku 1.3 były trzy:
86kM 1998.06-
83kM 1998.12-
82kM 2000.09-
Czym młodszy rocznik tym silnik był słabszy, może związane to było z emisją spalin .
Wskazanie średniego spalania możesz skasować jak masz ori radio przytrzymując przycisk DISP lub jak nie masz przytrzymując nieopisany przycisk na wyświetlaczu.
Na początku możesz zobaczyć np, 20l/100km ale będzie sukcesywnie spadało . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Mefka
Nowy Forumowicz
Auto: MSS Family '01; 1.3 - 86km;
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 04 Maj 2012 Posty: 10 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 17-05-2012, 14:31
|
|
|
RaVciO napisał/a: | Jeśli niedawno założyłaś instalację LPG to czasem Check Engine może się trafić. |
Instalacja ma 6 lat.
Zakładana była w porządnym warsztacie.
No proszę, nawet 3 .
Coś z tym spalaniem muszę zrobić bo strasznie ciężko leci w dół.
20 minut spokojnej jazdy obwodnicą miasta i ani drgnie.
Zgasła kontrolka silnika, zaczęła mrugać ta od drzwi. Zwariować można.
Jeszcze biegi - czasami ciężko wchodzi "1". Ten typ tak ma?
I na deser, popękała mi obudowa kluczyka.
W jednym punkcie chcieli mi wymienić za 50 zł, ale bez gwarancji że immobilizer będzie działał. W drugim nie ma mowy o wymianie tylko o dorobieniu klucza 150-300 zł. Nie wiem czy ten pierwszy nie ma pojęcia co robi czy ten drugi chce mnie naciągnąć. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Mefka 24-05-2012, 19:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|