[E54A 2.0 V6] slabe ogrzewanie |
Autor |
Wiadomość |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 12-05-2012, 11:02 [E54A 2.0 V6] slabe ogrzewanie
|
|
|
witam.mam problem z ogrzewaniem.mam klimatronik i klima dzila ok ale juz ogrzewanie jest slabe.niedawno silnik wymienialem i jest tak samo na nowym silniku i na starym tez tak bylo czy to moze byc cos z nagrzewnica? |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-05-2012, 11:44
|
|
|
a siła nadmuchu jest odpowiednia ?? Może być zabita nagrzewnica, problem z termostatem który sie blokuje a jakby nadmuch był słaby to może jeszcze być nagrzewnica na radiatorach zawalona brudem |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 12-05-2012, 16:30
|
|
|
sila nadmuchu jaka by nie byla to i tak zawsze leci takie letnie powietrze i nawet jak na maxa ustawie temperature czyli 32 stopnie.szczerze to nie znam sie za barzdzo ale tez tak mysle ze z nagrzewnica jest cos nie tak bo na poprzednim silniku bylo tak samo |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 12-05-2012, 17:00
|
|
|
termostat został stary ?? Sprawdź jeszcze jak Ci sie silnik nagrzeje czy wyjście z nagrzewnicy jest ciepłe (przewody znajdziesz na grodzi koło przepustnicy - tam gdzie filtr paliwa) i pytanie techniczne, czy odpowietrzony masz układ ?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11142 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 13-05-2012, 08:58
|
|
|
majkimajki1234, auto masz z gazem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:00
|
|
|
tak auto jest z gazem ale teraz co silnik wymienilem to byl tylko benzyna i poprostu wpial mi sie mechanik w ta instalacje.a uklad tak odpowietrzony no musze popatrzec tak jak mowisz |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11142 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 13-05-2012, 21:20
|
|
|
Sprawdź,jak podłączone jest podgrzewanie parownika.Możliwe,że jest połączone szeregowo z nagrzewnicą,i w takiej sytuacji parownik blokuje przepływ płynu,z racji mniejszego przekroju króćców.(to znam z autopcji) ) Jeżeli parownik podłączony jest równolegle z nagrzewnicą,sprawdź jaką średnicę mają trójniki odprowadzającą płyn do parownika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 14-05-2012, 16:07
|
|
|
Cytat: | Sprawdź,jak podłączone jest podgrzewanie parownika.Możliwe,że jest połączone szeregowo z nagrzewnicą,i w takiej sytuacji parownik blokuje przepływ płynu,z racji mniejszego przekroju króćców.(to znam z autopcji) ) Jeżeli parownik podłączony jest równolegle z nagrzewnicą,sprawdź jaką średnicę mają trójniki odprowadzającą płyn do parownika. |
z tym moze byc różnie - u mnie np przy polaczeniu szeregowym ogrzewanie bylo lepsze - w rownoleglym obieg plynu przez parownik jest krotsze i chyba parownik (zwlaszcza jakis wiekszy) mniejszy opor stawia niz centralka.
co do samego termostatu to nawet przy calkowicie wyjetym termostacie (probowalem) ogrzewanie bedzie slabe na wolnych obrotach ale juz podczas jazdy czy po przegazowaniu grzeje prawie normalnie,
moze byc tez zapowietrzony ale wydaje mi sie ze galant ma zdolnosci samoodpowietrzajace, bo w zadnym E5 (2.0 16v, 2.4 16v, 2.0 24v) nie odpowietrzalem nigdy tylko po prostu wlewalem plyn i zawsze mialem ogrzewanie sprawne - chociaz klimatronika nie mialem
raczej bedzie zapchana centralka, albo rzeczywiscie ktoras klapka nie otwiera sie do konca. |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 30-08-2012, 11:09
|
|
|
sprawdzalem i wyjscie i wejscie do nagrzewnicy jest cieple klapki ktore otwieraja i zamykaja cieplo zimno sa w porzadku wszystko dziala wiec to pewnie nagrzewnica siadla i uklad tez odkamienialem |
|
|
|
 |
zombie
Nowy Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 18 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-01-2016, 15:09
|
|
|
rozwiazales problem? mam ten sam problem i nie wiem czego sie czepic |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 24-01-2016, 13:55
|
|
|
przyczyna slabego ogrzewania moze byc
zapowietrzony uklad chlodzenia
uszkodzony termostat
zapchana centralka
nieprawidlowo zamontowane ogrzewanie reduktora lpg
uszkodzenie klapki od teperatury ewentualnie serwa jesli klimatronik
w galancie e5 trzeba jeszcze pamietac, zeby zamknac nawiew swiezego powietrza - ten dyngielek na srodkowych nawiewach ma byc na dole, choc swoja droga jest to niemilosierne udogodnienie na dlugich trasach |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
|