Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] slabe ogrzewanie
Autor Wiadomość
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 12-05-2012, 11:02   [E54A 2.0 V6] slabe ogrzewanie

witam.mam problem z ogrzewaniem.mam klimatronik i klima dzila ok ale juz ogrzewanie jest slabe.niedawno silnik wymienialem i jest tak samo na nowym silniku i na starym tez tak bylo czy to moze byc cos z nagrzewnica?
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 12-05-2012, 11:44   

a siła nadmuchu jest odpowiednia ?? Może być zabita nagrzewnica, problem z termostatem który sie blokuje a jakby nadmuch był słaby to może jeszcze być nagrzewnica na radiatorach zawalona brudem
 
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 12-05-2012, 16:30   

sila nadmuchu jaka by nie byla to i tak zawsze leci takie letnie powietrze i nawet jak na maxa ustawie temperature czyli 32 stopnie.szczerze to nie znam sie za barzdzo ale tez tak mysle ze z nagrzewnica jest cos nie tak bo na poprzednim silniku bylo tak samo
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 12-05-2012, 17:00   

termostat został stary ?? Sprawdź jeszcze jak Ci sie silnik nagrzeje czy wyjście z nagrzewnicy jest ciepłe (przewody znajdziesz na grodzi koło przepustnicy - tam gdzie filtr paliwa) i pytanie techniczne, czy odpowietrzony masz układ ??
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11142
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-05-2012, 08:58   

majkimajki1234, auto masz z gazem?
_________________

 
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 13-05-2012, 21:00   

tak auto jest z gazem ale teraz co silnik wymienilem to byl tylko benzyna i poprostu wpial mi sie mechanik w ta instalacje.a uklad tak odpowietrzony no musze popatrzec tak jak mowisz
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11142
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-05-2012, 21:20   

Sprawdź,jak podłączone jest podgrzewanie parownika.Możliwe,że jest połączone szeregowo z nagrzewnicą,i w takiej sytuacji parownik blokuje przepływ płynu,z racji mniejszego przekroju króćców.(to znam z autopcji) ) Jeżeli parownik podłączony jest równolegle z nagrzewnicą,sprawdź jaką średnicę mają trójniki odprowadzającą płyn do parownika.
_________________

 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 13-05-2012, 22:03   

a może poprostu klimatronik nie przestawia tych zastawek zimne/ciepłe powietrze, u mnie czasem się wieszał i też nie leciało za ciepłe powietrze...
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 14-05-2012, 16:07   

Cytat:
Sprawdź,jak podłączone jest podgrzewanie parownika.Możliwe,że jest połączone szeregowo z nagrzewnicą,i w takiej sytuacji parownik blokuje przepływ płynu,z racji mniejszego przekroju króćców.(to znam z autopcji) ) Jeżeli parownik podłączony jest równolegle z nagrzewnicą,sprawdź jaką średnicę mają trójniki odprowadzającą płyn do parownika.


z tym moze byc różnie - u mnie np przy polaczeniu szeregowym ogrzewanie bylo lepsze - w rownoleglym obieg plynu przez parownik jest krotsze i chyba parownik (zwlaszcza jakis wiekszy) mniejszy opor stawia niz centralka.

co do samego termostatu to nawet przy calkowicie wyjetym termostacie (probowalem) ogrzewanie bedzie slabe na wolnych obrotach ale juz podczas jazdy czy po przegazowaniu grzeje prawie normalnie,

moze byc tez zapowietrzony ale wydaje mi sie ze galant ma zdolnosci samoodpowietrzajace, bo w zadnym E5 (2.0 16v, 2.4 16v, 2.0 24v) nie odpowietrzalem nigdy tylko po prostu wlewalem plyn i zawsze mialem ogrzewanie sprawne - chociaz klimatronika nie mialem

raczej bedzie zapchana centralka, albo rzeczywiscie ktoras klapka nie otwiera sie do konca.
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 30-08-2012, 11:09   

sprawdzalem i wyjscie i wejscie do nagrzewnicy jest cieple klapki ktore otwieraja i zamykaja cieplo zimno sa w porzadku wszystko dziala wiec to pewnie nagrzewnica siadla i uklad tez odkamienialem
 
 
zombie 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 18
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-01-2016, 15:09   

rozwiazales problem? mam ten sam problem i nie wiem czego sie czepic
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 24-01-2016, 13:55   

przyczyna slabego ogrzewania moze byc
zapowietrzony uklad chlodzenia
uszkodzony termostat
zapchana centralka
nieprawidlowo zamontowane ogrzewanie reduktora lpg
uszkodzenie klapki od teperatury ewentualnie serwa jesli klimatronik

w galancie e5 trzeba jeszcze pamietac, zeby zamknac nawiew swiezego powietrza - ten dyngielek na srodkowych nawiewach ma byc na dole, choc swoja droga jest to niemilosierne udogodnienie na dlugich trasach
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.