Zamknięty przez: mkm 30-10-2016, 22:03 |
Jak wino... |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-05-2012, 23:59
|
|
|
wyderka napisał/a: | po pierwszym, może faktycznie po drugim były inne |
po drugim były tylko czerwone . |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 15-05-2012, 00:01
|
|
|
fujjj takie komunistyczne |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 15-05-2012, 00:51
|
|
|
No włacha..szkoda że nie było klirów..
ktoś kiedyś myślał co by zrobić foremke i tłuc dziada? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 15-05-2012, 01:29
|
|
|
szklarz napisał/a: | zrób se przerwę na JUVE teraz będziesz modził po weekendzie | oczywista oczywistość, że tydzień z życiorysu będzie wyjęty najbliższe mody to Avancowanie tyłu, zderzak już leży pawie 3 miesiące i się doczekać nie może na dopicowanie. Kusi mnie stasznie, żeby diody włożyć w tylne lampy, kusi tym bardziej, że taśmy 5050 ułatwiają strasznie spawę: do postojówek świeciłby się tylko jeden czip a stop zapalałby wszystkie 3, ale to strasznie nielegalne niestety.
Hugo, masz jeszcze te stare lampy tylne?
m6riano napisał/a: | ja myślałem że od wyrzutni rakiet balistycznych..;-) | to po co się głupio pytasz? Pokaż co ty żeś zmodził z ledami?
m6riano napisał/a: | ktoś kiedyś myślał co by zrobić foremke i tłuc dziada? | tochę siedzę w temacie, więc przybliżę Ci koszta: najpierw projekt matycy: 500-1000zł wykonanie matrycy około 2000-3000zł potem jeszcze trzeba mieć wtryskarkę i materiały zasypowe (tu się nie orientuje) ale tak przy założeniu, że za komplet zawołasz 20zł potrzeba Ci około 300-400 nabywców, żebyś wyszedł na zero, powodzenia. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-05-2012, 07:57
|
|
|
sveno napisał/a: | Hugo, masz jeszcze te stare lampy tylne? | Wiedziałem, ze jak je spalę to ktoś się odezwie... |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 18-05-2012, 23:00
|
|
|
dzisiaj miałem wyjazd do Nysy, na A4 po przejechaniu około 110km zapalił się CE UKP zdechł do końca już się wogóle nie zapala w przyszłym tygodniu naprawiam UKP, sprawdzę oscylogramy sondy, potem zobaczymy co dalej, czy to ona padła czy może wini LPG. Spalanie wzrosło znacząco: do Nysy wyszło 12.7l/100km z czego 50km było zrobione po Krakowie a 220 "na trasie" powrót spalanie na poziomie 11.3l to i tak dużo, bo zazwyczaj na trasie nie brał więcej jak 10,5l (zazwyczaj 10l)
Z innej beczki: drogę powrotną pokonałem jak prezes-na tylnej kanapie. Mam Galanta 20 miesiecy i pierwszy raz zdarzyło mi się podróżować z tyłu Wrażenia? Miejsca jest naprawdę dużo, bo ja mam ponad 2m wzrostu a przede mną siedziała dziewczyna o wzroście 1.75m i obojgu nam podróżowało się naprawdę komfortowo ponadto prędkość jest jeszcze mniej odczuwalna, jadąc 120-130km/h wydawało mi się, że strasznie się wleczemy Minus jest taki, że głośniki tylne słabo przenoszą wysokie tony, może uda się gdzieś tam zamontować jakieś wysokotonówki? Pomyslę. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 18-05-2012, 23:07
|
|
|
Co prawda tył do kombi ale niebawem(może jutro) zrobie przód:
Sveno, co ty na to? |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 19-05-2012, 18:58
|
|
|
m6riano napisał/a: | Sveno, co ty na to? | m6riano, jestem w szoku nie dlatego, że fajnie to wyszło, ale dlatego, że Ty zamontowałeś białe Ledy a nie niebieskie chyba, że do innego niż Twoje auta? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 19-05-2012, 19:09
|
|
|
haha m6riano i białe ledy, niemożliwe |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 19-05-2012, 20:55
|
|
|
sveno napisał/a: | chyba, że do innego niż Twoje auta? |
no oczywista że nie do mojego..
na głowe jeszcze nie upadłem... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 24-05-2012, 17:46
|
|
|
Naprawiłem UKP, okazało się, że jeden lut (akurat od masy) nie domagał, poprawiłem go i UKP śmiga aż miło. Zamontowałem wyświetlacz od Spiderka tak to teraz wygląda:
Skoro UKP działa to sprawdziłęm na nim pracę sondy, na obrotach jałowych i przy nagrzanym silniku wygląda to tak:
http://www.youtube.com/watch?v=WQQgitb1O24
http://www.youtube.com/watch?v=VWFaBymsSAs
te wahania obrotów to przez klimatyzację.
a tu juz bawiłem się pedałem gazu:
http://www.youtube.com/watch?v=pLU7g60mmRc
O dziwo kontrolka CE zgasła
Czy sonda do wymiany czy gdzieś indziej szukać przyczyny błędu nr11? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 25-05-2012, 08:30
|
|
|
sveno napisał/a: | O dziwo kontrolka CE zgasła
Czy sonda do wymiany czy gdzieś indziej szukać przyczyny błędu nr11? |
Praca sondy była na Pb czy lpg
Jak na lpg to na początek musisz wyregulować instalację na wolnych obrotach bo ta praca sondy to jakaś dziwna jest. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 25-05-2012, 09:28
|
|
|
KaWu napisał/a: | Praca sondy była na Pb czy lpg | na lpg |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Sunderland86
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 1050 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 29-05-2012, 23:48
|
|
|
tomek84 napisał/a: | Hugo napisał/a: | Masz kombi, więc byłby problem z tylną kanapą. |
z tego co wiem, to gość ma to samo do kombi
a tak BTW to jest to kolega z forum |
Wybacz sveno, że zaśmiecam Tobie temat ale mam pytanie czy nie masz może namiaru na jasne plastiki do Europejczyka? |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 30-06-2012, 11:59
|
|
|
Temat zleciał na 3 stronę więc pora odkopać tym bardziej, że sesja tymczasowo zamknięta i znowu jest czas by zając się Galantem.
Wczoraj na pierwszy ogień poszło nadwozie, kompleksowe mysie i woskowanie (szampon i wosk nie wiem jakiego producenta ale podobno dobre bo używane na profesjonalnej myjni ręcznej ) do tego gruntowne sprzątanie w środku: odkurzanie i plakowanie. Po 5h zabawy efekt taki:
 
Niestety lepszego aparatu jeszcze się nie dorobiłem Lancer siostry też dostał mycie i sprzątanie
Nawet opony potraktowałem czernidłem:
w lipcu mam w planach ogarnięcie tyłu auta: zderzak, dokładki, nadkola, spojler i może lampy?
Z nowości: tylne lewe drzwi dostały 4 nowe wgniotki opatrzone rysami białego lakieru sprawca nieznany
Do poprawy instalacja od dalekosiężnych bo nie działają, stawiałem na żarówki ale jak położyłem się pod auto i wypiąłem jedną wtyczkę to zobaczyłem że to ich wina (jakieś standardowe wtyczki ze sklepu motoryzacyjnego) trzeba je wymienić na hermetyczne OH-2 takie jak przy przeciwmgielnych. Swoją drogą to ciekawe, że żeby wymienić żarówkę w prawym dalekosiężnym trzeba zrzucać zderzak, bo obudowę od zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy dzieli 2-3cm a trzeba tam dostać się śrubokrętem boa są 2 wkręty.
Poza tym wszystko ok, gal jezdzi (ostatnio mało bo brak czasu) i żąda tylko paliwa, ostatnio trochę więcej (mi na mieście z klimatyzacją wychodzi średnio 14.5l, Magda wczoraj na 45km po mieście zrobiła średnią 12,2l wychodzi na to, że ja nie umiem jeździć tym autem )
CE nie zapalił się od miesiąca, czy winą mógł być jakiś trefny gaz? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|