Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Ogranicznik prędkości?
Autor Wiadomość
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-05-2012, 23:24   [E52A 1.8] Ogranicznik prędkości?

Czy kiedykolwiek coś takiego było w galantach?
Pytam bo mój E52A przy prędkości powyżej 190km/h, obroty ok 5,5tys dziwnie zaczyna przerywać. Tym bardziej jest to dziwne bo przy niższej prędkości na niższym biegu dochodzę do obrotów 6,5tyś i nic nie przerywa.
_________________
S7
 
 
 
dahu 
Forumowicz


Auto: E39A <3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 98
Skąd: Pohulanka
Wysłany: 15-05-2012, 23:28   

Hmm raczej tak , u mnie 2.0 V6 24v 95r przy 240 odcina :twisted: :D ( sprawdzone na obwodnicy Grójca )
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 16-05-2012, 16:00   

u mnie przy 215 zapala sie check dalej nie jedzie, po kilku sekundach gasnie.
po zatrzymaniu sie bledow nie pokazuje.
tak jak u ciebie na nizszych biegach ciagnie przy wyzszych obrotach silnika. wiec cos jest na rzeczy. ale w zadnych instrukcjach nie znalazlem
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 16-05-2012, 19:59   

U mnie przy 215 miał chęć jechać dalej więc to chyba zależy od modelu.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-05-2012, 17:15   

U mnie powyżej 190 nie odcina całkowicie bo dociągnąłem raz na autostradzie ponad 200 tylko tak jakby impulsowo odcinał zapłon tak że da sie ciągnąć dalej tylko poszarpuje
_________________
S7
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11135
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-05-2012, 17:37   

Pompa paliwa nie wyrabia?
_________________

 
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-05-2012, 19:18   

Nie, to samo na gazie(sekwencja) i na benzynie, jakby nie dawała to na niższym biegu przy 6tyś też by nie dawała
_________________
S7
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 17-05-2012, 19:43   

moze jakies dziwne zawirowania sie tworza przy takich predkosciach (u mnie skrzynia biegow to raczej jest nastawiona na wolniejsza jazde) i dlatego costam sie dzieje.
mnie to jednak zadziwia moj check... moze mi jakies kable ped powietrza rozpina, albo gdzies jakies lewe powietrze ?
nie umiem tego wytlumaczyc, ale jak juz pisalem. skrzynia w 2.0 v6 jest zdecydowanie za krotka... spokojnie silnik przyjalby dluzsza 5 albo i 6...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11135
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-05-2012, 22:54   

Markus6 napisał/a:
jakby nie dawała to na niższym biegu przy 6tyś też by nie dawała

Niekoniecznie :wink: na wyższym biegu silnik potrzebuje więcej paliwa.sam pęd powietrza przy tej prędkości robi spory opór 8)
_________________

 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-05-2012, 14:13   

U mnie nic nie odcina powyżej 200 :) Ale zauważyłem że do 190 zbiera się nieźle, powyżej już trochę gorzej
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 19-05-2012, 12:49   

Cytat:
Niekoniecznie na wyższym biegu silnik potrzebuje więcej paliwa.sam pęd powietrza przy tej prędkości robi spory opór


opor powietrza moze spowodowac ze bedzie wolniej przyspieszal, ewentualnie ze nie bedzie przyspieszal a nie ze pompa nie daje rady.
jesli jedziemy na 4 biegu z gazem w podlodze przy 6tys obrotow silnik pobiera tyle samo (w stosunku do czasu-nie km) paliwa co przy tych samych obrotach na 5 biegu - wiadomo ze na wyzszym biegu przyspiesza wolniej/nie przyspiesza, ale paliwa to chyba bierze tyle samo


znalazlem w papierach ze swojego ksiazeczke pt. Typenschein Galant E54 i tam wsrod innych informacji znalazlem :
Bauartgeschw. km/h: 215.
nie wiem jak to przetlumaczyc dokladnie, ale czesto tak jest podawane przy niemieckich oponach jako limit predkosci, i nawet podejrzewalem ze to moze dotyczy opon, ale jest to w miejscu gdzie sa parametry silnika (pojemnosc, moc itd), a nie gdzie jest informacja o kolach.

tylko dlaczego zapala sie check?
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11135
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-05-2012, 13:14   

tpodsiadlo napisał/a:
tylko dlaczego zapala sie check?

Możliwe,że z czujnika prędkości ECU dostaje sygnał,że limit został przekroczony,i daje mniej paliwa :roll: wtedy sonda podaje sygnał,że mieszanka za uboga,i lampka się zapala.
Takie moje szybkie przemyślenie :wink:
_________________

 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 19-05-2012, 14:40   

no niby tak, ale czy komputer nie powinien byc o tyle 'madry', zeby nie traktowac prekroczenia predkosci jako blad?
w koncu check engine sugeruje zeby sprawdzic silnik... a to przeciez nie jest usterka...

ja juz obstawiam ze sam uklad ktory te predkosc ogranicza jest u mnie walniety, o ile takie cos jest wogole...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.