Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Generalny remont silnika
Autor Wiadomość
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
  Wysłany: 13-06-2012, 20:10   [EA2A/W 2.0] Generalny remont silnika

Witam,

Mam dość spore ała w moim EA2A.
Spaliła mi się panewka korbowodowa i uszkodził korbowód nieco się odkształcając.

I tu prośba do wszystkich co mają sensowne pojęcie.
Co wymienić a co zostawić stare, co zrobić przy okazji bo nie wielki koszt i jakie części kupować a jakich omijać?

Analizowałem temat nie raz i najbardziej opłaca mi się remont zgrubnie wyliczając 1500zł na części.

Proszę o pomoc i będę za nią bardzo wdzięczny.

Mam już:
- wał; prosty, wyważony i wymiarowy,
- korbowód z tłokiem od Pajero czy L300 (numery części się zgadzały więc brałem)
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-06-2012, 22:13   

Za ok 1000 zł kupisz motor ze sprawdzonego zródła , jak cos to mogę popytać :wink:
Ostatnio zmieniony przez deejay 13-06-2012, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-06-2012, 23:16   

eddisson napisał/a:
Co wymienić
pompę oleju, bo na 99% to jej wina - znam już 1 taki przypadek, że nagle z silnika (tego 2.0) zrobiła się sieczkarnia i padła pompa a w efekcie zeszła panewka drugiego cylindra
 
 
eddisson 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 166
Skąd: Szn
Wysłany: 14-06-2012, 10:29   

deejay napisał/a:
Za ok 1000 zł kupisz motor ze sprawdzonego zródła , jak cos to mogę popytać :wink:


Jak coś to proszę daj znać na PW.
Tylko wolał bym be ten silnik nie był "goły" bo to znów koszty.
Idealnie by było jak bym mógł go od razu wkładać do budy bez dokręcania brakujących czujników, pomp itd.

Krzyzak napisał/a:
eddisson napisał/a:
Co wymienić
pompę oleju, bo na 99% to jej wina - znam już 1 taki przypadek, że nagle z silnika (tego 2.0) zrobiła się sieczkarnia i padła pompa a w efekcie zeszła panewka drugiego cylindra


Tu było większe ała. Prawdopodobnie miska była walnięta od dołu i uszkodziło wał. Przeciwwaga na pierwszym cylindrze jest "wyważana" szlifierką kontową...
Mnie także panewka na drugim cylindrze spaliła le to raczej przez to właśnie "naprawianie". Nawet balans na pompie oleju był obrócony więc ktoś kto to robił nawet rozrządu nie potrafił założyć.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.