 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
NOWY ZAKUP NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ |
Autor |
Wiadomość |
miszatuitam
Nowy Forumowicz
Auto: pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-06-2012, 15:18
|
|
|
Witam! pytanie dotyczace 1 pkt. chcę wymienic wszystkie oleje w pininie mpi które jak wiadomo wszem i wobec ma stały nierozłaczalny nepęd. oryginalna instrukcja podaje w tabeli zapisy: skrzynka rozdzielcza, mechanizm różnicowy przód, tył i wolne koło,
Co mam rozumieć przez "wolne koło" gdzie instrukcja nakazuje wlać 0,1 l oleju, bo do tej pory myslałem ze występuje ono tylko w gdi?
i jeszcze jedno pytanie:
wg instrukcji do mostów w 1.8 i 2.0 wchodzą rózne ilosci oleju. instrukcja nie pokazuje natomiast zadnego podziału miedzy mpi a gdi..
czy to oznacza ze 1.8 mpi i 1.8 gdi maja inny rozdział napedu (ft i ss)a takie same mosty , natomiast 1.8 gdi i 2.0 gdi taki sam rozdział napędu (ss) a inne mosty.. ?? |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-06-2012, 10:01
|
|
|
Freewheel masz w MPI "zasprzegnięte" na stałe, ale ono chyba tam jest (nie rozbierałem) bo olej jest gdzie wlać - dyfry w GDI i MPI są takie same.
Tak GDI 2,0 i 1,8 mają inne mosty - przełożenia. Nie było 2,0 MPI (w Europie) dlatego nie piszą o różnicach w tym modelu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pinin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2012, 13:06
|
|
|
Czesc, postaraj sie zabezpieczyc jakos swój samochod od spodu. NIe bedziemy sie oszukiwać, że mitsubishi to dobre auta pod wzgledem blacharskim tak więc czyszczenie, konserwacja, jakis epoksyd, baranek..... polecam |
|
|
|
 |
Witoldu
Forumowicz
Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 42 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-09-2012, 23:10
|
|
|
Pinin to rdza na kołach - zanim je Włosi pomalowali, był z Japonii ciągnięte zamiast kotwicy za statkiem bo taniej. Moją ulubioną atrakcją w Pininie jest wymiana tylnych łożysk kół - łzy do oczu same się cisną . |
|
|
|
 |
mstrucz
Forumowicz

Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 272 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-09-2012, 07:57
|
|
|
Przy bębnach z tyłu w MPI nie jest tak źle, ale bym Twoja uwagę potwierdził przednimi zaciskami i piastą. Wyglądają okropnie, cale szczęście tylko z zewnątrz. W środku żadne wżery się nie robią i wszystkie połaczenia śrubowe są odkręcalne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|