Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
NOWY ZAKUP NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ
Autor Wiadomość
miszatuitam 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-06-2012, 15:18   

Witam! pytanie dotyczace 1 pkt. chcę wymienic wszystkie oleje w pininie mpi które jak wiadomo wszem i wobec ma stały nierozłaczalny nepęd. oryginalna instrukcja podaje w tabeli zapisy: skrzynka rozdzielcza, mechanizm różnicowy przód, tył i wolne koło,
Co mam rozumieć przez "wolne koło" gdzie instrukcja nakazuje wlać 0,1 l oleju, bo do tej pory myslałem ze występuje ono tylko w gdi?
i jeszcze jedno pytanie:
wg instrukcji do mostów w 1.8 i 2.0 wchodzą rózne ilosci oleju. instrukcja nie pokazuje natomiast zadnego podziału miedzy mpi a gdi..
czy to oznacza ze 1.8 mpi i 1.8 gdi maja inny rozdział napedu (ft i ss)a takie same mosty , natomiast 1.8 gdi i 2.0 gdi taki sam rozdział napędu (ss) a inne mosty.. ??
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-06-2012, 10:01   

Freewheel masz w MPI "zasprzegnięte" na stałe, ale ono chyba tam jest (nie rozbierałem) bo olej jest gdzie wlać - dyfry w GDI i MPI są takie same.
Tak GDI 2,0 i 1,8 mają inne mosty - przełożenia. Nie było 2,0 MPI (w Europie) dlatego nie piszą o różnicach w tym modelu.
_________________

 
 
Pinin
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2012, 13:06   

Czesc, postaraj sie zabezpieczyc jakos swój samochod od spodu. NIe bedziemy sie oszukiwać, że mitsubishi to dobre auta pod wzgledem blacharskim :roll: :roll: tak więc czyszczenie, konserwacja, jakis epoksyd, baranek..... polecam ;)
 
 
Witoldu 
Forumowicz

Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 42
Skąd: Polska
  Wysłany: 25-09-2012, 23:10   

Pinin to rdza na kołach - zanim je Włosi pomalowali, był z Japonii ciągnięte zamiast kotwicy za statkiem bo taniej. Moją ulubioną atrakcją w Pininie jest wymiana tylnych łożysk kół - łzy do oczu same się cisną . :axe:
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-09-2012, 07:57   

Przy bębnach z tyłu w MPI nie jest tak źle, ale bym Twoja uwagę potwierdził przednimi zaciskami i piastą. Wyglądają okropnie, cale szczęście tylko z zewnątrz. W środku żadne wżery się nie robią i wszystkie połaczenia śrubowe są odkręcalne.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.