| [I 2.0T] Turbo! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Duke   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 16
 Skąd: Poznan
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 15:16   [I 2.0T] Turbo! |   
 |  
               | 
 |  
               | Kontynując wątek z innego tematu (http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73673). Co myślicie o tym:
 http://otomoto.pl/mitsubi...-C24730531.html
 Krajowy nie jest, to Komisowy przyznał podczas rozmowy, że go właściciel wprowadził w błąd.
 
 
  	  | Kod: |  	  | Informacje ogólne 
 
 Numer VIN    JMBXNCU2W7U002186
 Marka    Mitsubishi
 Model    Outlander(eur) [cu2w, xnxfzl6]
 Rok modelowy     2007
 Nadwozie    Suv
 Drzwi    4/5
 Silnik    2000 cm3
 Moc silnika    136 KM (100 kW)
 Moc maksymalna    20.3KM 199kW przy 4200 obr./min.
 Maksymalny moment obr.    147kGm 108Nm przy 6000 obr./min.
 Skrzynia biegów    Manual
 Napęd    Napęd na przednie koła (2 x 4)
 Rozmiary pojazdu [mm]    4665/1800/1720
 Rozstaw osi    2670
 Pojemność bagażnika [l]    774 / 1691
 Numer seryjny    002186
 
 
 
 Nazwa pozycji    Opis pozycji
 Vehicle identification no.    Jmbxncu2w7u002186
 Model designation    Outlander(eur)
 Model    Cu2w 2000
 Classification    Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
 Date of production    2/15/07
 Option    C07 (disk brake size-up radial tire)
 Exterior code    A31C
 
 Lista opcji wyposażenia pojazdu
 
 Nazwa pozycji    Opis pozycji
 Interior code    70X
 N30    W/strip for c/zone
 N61    Wiper deicer
 N77    Privacy glass
 P20    Mud guard (built in type)
 Q92    Day time running light
 V75    Roof carrier attachment(b)
 XP3    Nordic spec
 
 | 
 Czyli pewno z Danii.
 Ktoś może oglądał? Albo ma okazje podskoczyć?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maddox   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander 2.0 Di-D
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Lip 2010
 Posty: 219
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 15:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie zebym sie czepial, ale ta cena... sprawdz na mobile ile tam kosztuja z tego rocznika. Jak nie byl walony(nie mam na mysli wgniecionej blachy, obcierek itp bo to nie dyskwalifukuje auta, a przez to cena moze byc nizsza), to silnik, naped do sprawdzenia - to jest drogie w naprawie. Ale jak tu silnik sprawdzic, moze byc zajezdzony ale motodoktor go uleczy na pare km.
 Nie ma sie co jarac, podjechac i na chlodno.... o czym ja pisze, na chlodno
  jak swojego ogladalem to zapomnialem o swojej check liscie   |  
				| _________________ Outlander 2.0T
 Outlander 2.0 DI-D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KowaliK   Mitsumaniak
 01339/KMM
 
 Auto: JDM's
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 06 Sty 2008
 Posty: 990
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 17:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bądź czujny, bo swojego czasu na allegro bardzo długo przewijał się srebrny Turbo z coraz to mniejszym przebiegiem. Tamten był bodajże ze Szwajcarii ale nie jestem pewny. Żałuję, że nie zrobiłem screenów... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | desti   Forumowicz
 
 Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 28 Sty 2011
 Posty: 327
 Skąd: Chojnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 19:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ciekawi mnie czemu z informacji VIN wynika że auto ma 136km a nie 202km Czyżby ktośmu wszczepił silnik od Trubiaka
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 19:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z innych pomysłów to kradzione i przeszczepiony VIN z innego samochodu albo przełożona cała karoseria. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Duke   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 16
 Skąd: Poznan
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-06-2012, 19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | desti napisał/a: |  	  | Ciekawi mnie czemu z informacji VIN wynika że auto ma 136km a nie 202km Czyżby ktośmu wszczepił silnik od Trubiaka
 | 
 To chyba zasada jakaś dziwna, wierz niżej masz moc maksymalną i turbo (jeszcze niżej). Podobnie pod napędem masz (2x4) a kawałek dalej 4wd. Zapewne część numeru VIN jest wspólna dla innych silników ??
 
 Odnośnie chłodnej oceny. Oczywiście dlatego pytam tu może ktoś widział i oszczędzi mi wycieczki, na którą nie mam czasu.
 Wyniki z mobile.de bolą. Zwłaszcza przy tym kursie euro. W dodatku mi potrzeba czegoś z fakturą
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KowaliK   Mitsumaniak
 01339/KMM
 
 Auto: JDM's
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 06 Sty 2008
 Posty: 990
 Skąd: Wrocław
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elektryk   Forumowicz
 
 Auto: auto
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 10 Sie 2008
 Posty: 2082
 Skąd: z ...
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2012, 09:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli w VIN jest cu2w to jest to na pewno 4G63, cu4w odpowiada silnikowi 4G69 (2.4 MIVEC), z tego co mi wiadomo 4G63T (turbo) powinien mieć w symbolu cu6w. Pewnie podobna zależności da się określić dla 2WD/4WD, ale ja jej nie znam. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Duke   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 25 Sty 2009
 Posty: 16
 Skąd: Poznan
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2012, 12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Drugim obok faktury wymogiem jest rocznik 2006 i w górę. Inaczej mi tego niewyleasingują. A taki mam zamiar. Stąd odpadło grantowy outlander, o którego pytałem w innym temacie, był rocznik 2005, rejestracja 2007.
 
 
 
 
 
 
 [ Dodano: 28-06-2012, 10:25 ]
 Kolejny na tapecie.
 http://otomoto.pl/mitsubi...-C24392118.html
 
 Bity w bok wg Właściciela. Lampy podobno z salonu takie wyszły.
 
  	  | Cytat: |  	  | Informacje ogólne
 
 
 Numer VIN	JMBXNCU2W7U002673
 Region	Japan
 Fabryka/Producent	Mitsushima
 Marka	MITSUBISHI
 Model	Outlander(eur) [cu2w, xnxfzl6]
 Rok modelowy	 2007
 Nadwozie	Touring
 Drzwi	5-door
 Silnik	1997 cm3
 Skrzynia biegów	manual 5-speed
 Napęd	Napęd na przednie koła (2 x 4)
 Rodzaj paliwa	 Petrol
 Benzyna
 Numer seryjny	002673
 
 
 Dziękujemy za skorzystanie z naszego dekodera VIN
 
 Jeżeli samo dekodowanie numeru VIN nie jest dla Ciebie wystarczające, skorzystaj z naszej Wyszukiwarki VIN, z której dowiesz się jeszcze więcej o pojeździe.
 
 Znajdź więcej o tym numerze VIN
 
 JMBXNCU2W7U002673
 
 
 
 
 Nazwa pozycji	Opis pozycji
 Vehicle identification no.	Jmbxncu2w7u002673
 Model designation	Outlander(eur)
 Model	Cu2w 2000
 Classification	Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
 Date of production	3/15/07
 Option	A60 (extra h/zone d/proof icing eng)
 Exterior code	X42C
 
 Lista opcji wyposażenia pojazdu
 
 Nazwa pozycji	Opis pozycji
 Interior code	70X
 N22	Sunroof
 N77	Privacy glass
 TGY	Nxx vxx
 TR6	Nxx vxx
 V75	Roof carrier attachment(b)
 XP1	Central europe spec
 
 | 
 Jakieś uwagi?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | macia   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 19 razy
 Dołączył: 03 Lip 2006
 Posty: 3163
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-08-2012, 20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co do tych z zachodu z niską ceną, to często handlarze ściągali auta po firmach, bez tylnej kanapy. Warto dokładnie sprawdzić, czy jest ona z tyłu, a jeśli tak, czy tapicerka pasuje do całej reszty   Powiem tak: ogólnie baardzo ciężko znaleźć ciekawego turbo w Polsce. Jest tego niewiele i właściciele niechętnie się rozstają
   No ale mnie się udało taką perłę wyłowić, więc trzymam kciuki i za Ciebie.
 Ewentualnie brałbym jeszcze pod uwagę forestera 2.0xt ale to zdaje się tylko starsze roczniki niż Ciebie interesują...
 
 PS. 4g63t mają CU2W w vinie
   |  
				| _________________ Mazda cx5 '15
 Dokker 1.6 lpg '13
 ex Outlander 2.4 cvt '10
 ex outlander 2.0 Turbo '06
 ex gti colt CA5A '94
 ex gti galant E33A DOHC '91
 ex galant EA2A '01
 ex galant E55A '95
 Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
 Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | desti   Forumowicz
 
 Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 28 Sty 2011
 Posty: 327
 Skąd: Chojnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-08-2012, 08:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Potwierdzam że Turbiaki mają w Vinie CU2W I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elektryk   Forumowicz
 
 Auto: auto
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 10 Sie 2008
 Posty: 2082
 Skąd: z ...
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-08-2012, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyżby to jakaś zaraza? Ja też myślę o sprzedaży swojego, chyba wchodzi w okres "starości", bo ciągle się coś psuje. Przybliżam się do dużego wydatku na wymianę skrzyni biegów, może lepiej obniżyć cenę i puścić do ludzi. 	  | desti napisał/a: |  	  | I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham. | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maddox   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander 2.0 Di-D
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Lip 2010
 Posty: 219
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-08-2012, 13:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | elektryk napisał/a: |  	  | Czyżby to jakaś zaraza? Ja też myślę o sprzedaży swojego, chyba wchodzi w okres "starości", bo ciągle się coś psuje. Przybliżam się do dużego wydatku na wymianę skrzyni biegów, może lepiej obniżyć cenę i puścić do ludzi. 	  | desti napisał/a: |  	  | I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham. | 
 | 
 
 a coś konkretnie niedobrego dzieje się w Waszych turbiakach, czy po prostu czas na zmiany, za słaby etc?
 |  
				| _________________ Outlander 2.0T
 Outlander 2.0 DI-D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | desti   Forumowicz
 
 Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 28 Sty 2011
 Posty: 327
 Skąd: Chojnice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-08-2012, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie nic się nie dzieje na zimę jedynie będzie akumulator do wymiany bo jeszcze jest oryginalny jedynie nie trzyma prądu tyle co bym chciał bo jak zmieniam ako na inne to niema problemu z niczym. Co do skrzyni nic u mnie nie haczy a sprzęgło to mam zbrojone i nawet nie śmierdzi jak się przyciśnie nim
 Ja to chciałbym zmienić bo już przez 3 lata zdążył mi się znudzić no i coś mocniejszego nie oszczędniejszego by się przydało
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maddox   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander 2.0 Di-D
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 20 Lip 2010
 Posty: 219
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-08-2012, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | desti napisał/a: |  	  | U mnie nic się nie dzieje na zimę jedynie będzie akumulator do wymiany bo jeszcze jest oryginalny jedynie nie trzyma prądu tyle co bym chciał bo jak zmieniam ako na inne to niema problemu z niczym. Co do skrzyni nic u mnie nie haczy a sprzęgło to mam zbrojone i nawet nie śmierdzi jak się przyciśnie nim
 Ja to chciałbym zmienić bo już przez 3 lata zdążył mi się znudzić no i coś mocniejszego nie oszczędniejszego by się przydało
 | 
 
 Piszesz, że masz sprzęgło zbrojone - daj więcej szczegółów proszę, ja wiem, że jak mocniej chce przycisnąć ze startu zatrzymanego to czasem poczuje nosem, że gdzieś tam jest coś takiego jak sprzęgło i że ciężko pracuje, dlatego nie cisnę go jak jest sucho.
 U mnie skrzynie też jest ok, aku wymieniłem w lutym przed wyjazdem w góry, chyba tak bardziej profilaktycznie, bo już zauważyłem że wolniej się zbierał przy -15, a nie chciałem utknąć z rodzinką pod "nosalem"
   Co do mocy i oszczędności, podobno tuning ecu pomaga, ale wiesz jak to jest, ja to słyszałem i czytałem, sam nie zrobiłem update ecu, aczkolwiek bardzo mnie korci.
 |  
				| _________________ Outlander 2.0T
 Outlander 2.0 DI-D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |