Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[I 2.0T] Turbo!
Autor Wiadomość
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 19-06-2012, 16:16   [I 2.0T] Turbo!

Kontynując wątek z innego tematu (http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73673).
Co myślicie o tym:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24730531.html
Krajowy nie jest, to Komisowy przyznał podczas rozmowy, że go właściciel wprowadził w błąd.

Kod:
Informacje ogólne


Numer VIN    JMBXNCU2W7U002186
Marka    Mitsubishi
Model    Outlander(eur) [cu2w, xnxfzl6]
Rok modelowy    2007
Nadwozie    Suv
Drzwi    4/5
Silnik    2000 cm3
Moc silnika    136 KM (100 kW)
Moc maksymalna    20.3KM 199kW przy 4200 obr./min.
Maksymalny moment obr.    147kGm 108Nm przy 6000 obr./min.
Skrzynia biegów    Manual
Napęd    Napęd na przednie koła (2 x 4)
Rozmiary pojazdu [mm]    4665/1800/1720
Rozstaw osi    2670
Pojemność bagażnika [l]    774 / 1691
Numer seryjny    002186
 


Nazwa pozycji    Opis pozycji
Vehicle identification no.    Jmbxncu2w7u002186
Model designation    Outlander(eur)
Model    Cu2w 2000
Classification    Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
Date of production    2/15/07
Option    C07 (disk brake size-up radial tire)
Exterior code    A31C

Lista opcji wyposażenia pojazdu

Nazwa pozycji    Opis pozycji
Interior code    70X
N30    W/strip for c/zone
N61    Wiper deicer
N77    Privacy glass
P20    Mud guard (built in type)
Q92    Day time running light
V75    Roof carrier attachment(b)
XP3    Nordic spec

Czyli pewno z Danii.
Ktoś może oglądał? Albo ma okazje podskoczyć?
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 19-06-2012, 16:49   

nie zebym sie czepial, ale ta cena... sprawdz na mobile ile tam kosztuja z tego rocznika.
Jak nie byl walony(nie mam na mysli wgniecionej blachy, obcierek itp bo to nie dyskwalifukuje auta, a przez to cena moze byc nizsza), to silnik, naped do sprawdzenia - to jest drogie w naprawie. Ale jak tu silnik sprawdzic, moze byc zajezdzony ale motodoktor go uleczy na pare km.
Nie ma sie co jarac, podjechac i na chlodno.... o czym ja pisze, na chlodno :lol: jak swojego ogladalem to zapomnialem o swojej check liscie :biggrin:
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-06-2012, 18:36   

Bądź czujny, bo swojego czasu na allegro bardzo długo przewijał się srebrny Turbo z coraz to mniejszym przebiegiem. Tamten był bodajże ze Szwajcarii ale nie jestem pewny. Żałuję, że nie zrobiłem screenów...
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 19-06-2012, 20:00   

Ciekawi mnie czemu z informacji VIN wynika że auto ma 136km a nie 202km
Czyżby ktośmu wszczepił silnik od Trubiaka
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-06-2012, 20:33   

Z innych pomysłów to kradzione i przeszczepiony VIN z innego samochodu albo przełożona cała karoseria.
 
 
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 19-06-2012, 20:40   

desti napisał/a:
Ciekawi mnie czemu z informacji VIN wynika że auto ma 136km a nie 202km
Czyżby ktośmu wszczepił silnik od Trubiaka

To chyba zasada jakaś dziwna, wierz niżej masz moc maksymalną i turbo (jeszcze niżej). Podobnie pod napędem masz (2x4) a kawałek dalej 4wd. Zapewne część numeru VIN jest wspólna dla innych silników ??

Odnośnie chłodnej oceny. Oczywiście dlatego pytam tu może ktoś widział i oszczędzi mi wycieczki, na którą nie mam czasu.
Wyniki z mobile.de bolą. Zwłaszcza przy tym kursie euro. W dodatku mi potrzeba czegoś z fakturą ;)
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-06-2012, 21:48   

Co prawda sprzedawca nic nie pisze o fakturze ale moim zdaniem warto się zainteresować i dowiedzieć co i jak: http://moto.allegro.pl/mi...2429209354.html
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 20-06-2012, 10:19   

Jeśli w VIN jest cu2w to jest to na pewno 4G63, cu4w odpowiada silnikowi 4G69 (2.4 MIVEC), z tego co mi wiadomo 4G63T (turbo) powinien mieć w symbolu cu6w. Pewnie podobna zależności da się określić dla 2WD/4WD, ale ja jej nie znam.
 
 
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 20-06-2012, 13:56   

KowaliK napisał/a:
Co prawda sprzedawca nic nie pisze o fakturze ale moim zdaniem warto się zainteresować i dowiedzieć co i jak: http://moto.allegro.pl/mi...2429209354.html

Drugim obok faktury wymogiem jest rocznik 2006 i w górę. Inaczej mi tego niewyleasingują. A taki mam zamiar. Stąd odpadło grantowy outlander, o którego pytałem w innym temacie, był rocznik 2005, rejestracja 2007.






[ Dodano: 28-06-2012, 10:25 ]
Kolejny na tapecie.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24392118.html

Bity w bok wg Właściciela. Lampy podobno z salonu takie wyszły.
Cytat:

Informacje ogólne


Numer VIN JMBXNCU2W7U002673
Region Japan
Fabryka/Producent Mitsushima
Marka MITSUBISHI
Model Outlander(eur) [cu2w, xnxfzl6]
Rok modelowy 2007
Nadwozie Touring
Drzwi 5-door
Silnik 1997 cm3
Skrzynia biegów manual 5-speed
Napęd Napęd na przednie koła (2 x 4)
Rodzaj paliwa Petrol
Benzyna
Numer seryjny 002673


Dziękujemy za skorzystanie z naszego dekodera VIN

Jeżeli samo dekodowanie numeru VIN nie jest dla Ciebie wystarczające, skorzystaj z naszej Wyszukiwarki VIN, z której dowiesz się jeszcze więcej o pojeździe.

Znajdź więcej o tym numerze VIN

JMBXNCU2W7U002673




Nazwa pozycji Opis pozycji
Vehicle identification no. Jmbxncu2w7u002673
Model designation Outlander(eur)
Model Cu2w 2000
Classification Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
Date of production 3/15/07
Option A60 (extra h/zone d/proof icing eng)
Exterior code X42C

Lista opcji wyposażenia pojazdu

Nazwa pozycji Opis pozycji
Interior code 70X
N22 Sunroof
N77 Privacy glass
TGY Nxx vxx
TR6 Nxx vxx
V75 Roof carrier attachment(b)
XP1 Central europe spec

Jakieś uwagi?
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-08-2012, 21:39   

Co do tych z zachodu z niską ceną, to często handlarze ściągali auta po firmach, bez tylnej kanapy. Warto dokładnie sprawdzić, czy jest ona z tyłu, a jeśli tak, czy tapicerka pasuje do całej reszty :D
Powiem tak: ogólnie baardzo ciężko znaleźć ciekawego turbo w Polsce. Jest tego niewiele i właściciele niechętnie się rozstają 8)
No ale mnie się udało taką perłę wyłowić, więc trzymam kciuki i za Ciebie.
Ewentualnie brałbym jeszcze pod uwagę forestera 2.0xt ale to zdaje się tylko starsze roczniki niż Ciebie interesują...

PS. 4g63t mają CU2W w vinie :wink:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 12-08-2012, 09:42   

Potwierdzam że Turbiaki mają w Vinie CU2W
I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-08-2012, 13:47   

desti napisał/a:
I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham.
Czyżby to jakaś zaraza? Ja też myślę o sprzedaży swojego, chyba wchodzi w okres "starości", bo ciągle się coś psuje. Przybliżam się do dużego wydatku na wymianę skrzyni biegów, może lepiej obniżyć cenę i puścić do ludzi.
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 13-08-2012, 14:19   

elektryk napisał/a:
desti napisał/a:
I dodam że powoli myślę o sprzedaży swojego, ale przynajmniej na razie się waham.
Czyżby to jakaś zaraza? Ja też myślę o sprzedaży swojego, chyba wchodzi w okres "starości", bo ciągle się coś psuje. Przybliżam się do dużego wydatku na wymianę skrzyni biegów, może lepiej obniżyć cenę i puścić do ludzi.


a coś konkretnie niedobrego dzieje się w Waszych turbiakach, czy po prostu czas na zmiany, za słaby etc?
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-08-2012, 20:37   

U mnie nic się nie dzieje na zimę jedynie będzie akumulator do wymiany bo jeszcze jest oryginalny jedynie nie trzyma prądu tyle co bym chciał bo jak zmieniam ako na inne to niema problemu z niczym.
Co do skrzyni nic u mnie nie haczy a sprzęgło to mam zbrojone i nawet nie śmierdzi jak się przyciśnie nim
Ja to chciałbym zmienić bo już przez 3 lata zdążył mi się znudzić no i coś mocniejszego nie oszczędniejszego by się przydało
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 13-08-2012, 21:48   

desti napisał/a:
U mnie nic się nie dzieje na zimę jedynie będzie akumulator do wymiany bo jeszcze jest oryginalny jedynie nie trzyma prądu tyle co bym chciał bo jak zmieniam ako na inne to niema problemu z niczym.
Co do skrzyni nic u mnie nie haczy a sprzęgło to mam zbrojone i nawet nie śmierdzi jak się przyciśnie nim
Ja to chciałbym zmienić bo już przez 3 lata zdążył mi się znudzić no i coś mocniejszego nie oszczędniejszego by się przydało


Piszesz, że masz sprzęgło zbrojone - daj więcej szczegółów proszę, ja wiem, że jak mocniej chce przycisnąć ze startu zatrzymanego to czasem poczuje nosem, że gdzieś tam jest coś takiego jak sprzęgło i że ciężko pracuje, dlatego nie cisnę go jak jest sucho.
U mnie skrzynie też jest ok, aku wymieniłem w lutym przed wyjazdem w góry, chyba tak bardziej profilaktycznie, bo już zauważyłem że wolniej się zbierał przy -15, a nie chciałem utknąć z rodzinką pod "nosalem" :-)
Co do mocy i oszczędności, podobno tuning ecu pomaga, ale wiesz jak to jest, ja to słyszałem i czytałem, sam nie zrobiłem update ecu, aczkolwiek bardzo mnie korci.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.