Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kapitalny silnika
Autor Wiadomość
przemoGT 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 16
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 19-03-2012, 22:31   

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Z nr tel skorzystam napewno ale nie ukrywam ze boje sie trochę kupic silnik nie wiedząc co w nim siedzi. Jutro wiozę wał do szlifierza niech powie co o nim sądzi.
A jeszcze jedna sprawa dzwonilem w sprawie silnika ja posiadam silnik z 92 i jest coś takiego jak (haletronik) czy coś takiego ze nowsze silniki różnią sie tymi czujnikami położenia wału da sie to obejść ? Nie wiem czy dobrze to sprecyzowalem ale niby są jakieś różnice w nowszych modelach.
Pozdrawiam
_________________
3000gt SL 1992r. v6 24v
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 20-03-2012, 13:37   

Silniki z pierwszych lat produkcji miały impulsator i dwa czujniki na silniku , te które wychodziły pod koniec 93 w górę miały już jeden wspólny - szukaj tego z lat do 93 i będzie spokój na duszy :biggrin:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2012, 10:22   

Planuję już od jakiegoś czasu silnika do dwojego Galanta i szukam konretnie właśnie 6g72 DOHC.
zbyszek05 napisał/a:
Silniki z pierwszych lat produkcji miały impulsator i dwa czujniki na silniku

Chodzi może o to, że miały czujnik położenia wału korbowego i drugi od położenia wałków rozrządu ?

U mnie w 6g73 mam dwa czujniki (silnik wyprodukowany w 92r.) - co by było jakbym kupił taki z jednym czujnikiem ? Będzie mi to działać ? czy jak kupię "pierwsze lepsze" ecu od 3000GT to będzie działać ? Chcę uniknąć jakichkolwiek modyfikacji wiązki elektrycznej i stąd pytam. Niestety wszystko musi zrobić mechanik a im mniej roboty tym dla mnie taniej :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.