 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
kapitalny silnika |
Autor |
Wiadomość |
przemoGT
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt SL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 16 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 19-03-2012, 22:31
|
|
|
Dzięki za szybkie odpowiedzi. Z nr tel skorzystam napewno ale nie ukrywam ze boje sie trochę kupic silnik nie wiedząc co w nim siedzi. Jutro wiozę wał do szlifierza niech powie co o nim sądzi.
A jeszcze jedna sprawa dzwonilem w sprawie silnika ja posiadam silnik z 92 i jest coś takiego jak (haletronik) czy coś takiego ze nowsze silniki różnią sie tymi czujnikami położenia wału da sie to obejść ? Nie wiem czy dobrze to sprecyzowalem ale niby są jakieś różnice w nowszych modelach.
Pozdrawiam |
_________________ 3000gt SL 1992r. v6 24v
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 20-03-2012, 13:37
|
|
|
Silniki z pierwszych lat produkcji miały impulsator i dwa czujniki na silniku , te które wychodziły pod koniec 93 w górę miały już jeden wspólny - szukaj tego z lat do 93 i będzie spokój na duszy |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2012, 10:22
|
|
|
Planuję już od jakiegoś czasu silnika do dwojego Galanta i szukam konretnie właśnie 6g72 DOHC.
zbyszek05 napisał/a: | Silniki z pierwszych lat produkcji miały impulsator i dwa czujniki na silniku |
Chodzi może o to, że miały czujnik położenia wału korbowego i drugi od położenia wałków rozrządu ?
U mnie w 6g73 mam dwa czujniki (silnik wyprodukowany w 92r.) - co by było jakbym kupił taki z jednym czujnikiem ? Będzie mi to działać ? czy jak kupię "pierwsze lepsze" ecu od 3000GT to będzie działać ? Chcę uniknąć jakichkolwiek modyfikacji wiązki elektrycznej i stąd pytam. Niestety wszystko musi zrobić mechanik a im mniej roboty tym dla mnie taniej |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
|
|