Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodnica Klimy
Autor Wiadomość
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 21-05-2009, 11:40   

Jak najbardziej można. Zakładam, że skoro chcesz wymieniać, to układ masz już pusty. Wystarczy odkrecić górne mocowania chłodnicy, odsunąć ją od belki, dalej zdjąć atrapę z przodu, tam odkrecasz skraplacz (chyba 2 śruby) , dalej odkrecasz przewody skraplacza i wyciągasz go przez szczelinę pomiędzy belką a chłodnicą.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
ROOB 
Mitsumaniak
ROOBert 01218/KMM


Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 123
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 21-05-2009, 17:09   

JaGrab3 napisał/a:
Wystarczy odkrecić górne mocowania chłodnicy, odsunąć ją od belki, dalej zdjąć atrapę z przodu, tam odkrecasz skraplacz (chyba 2 śruby) , dalej odkrecasz przewody skraplacza i wyciągasz go przez szczelinę pomiędzy belką a chłodnicą.

witam.. właśnie na taką odpowiedź czekałem. wydawało mi się, że tak właśnie da się to zrobić.
dziękuje Piotr.
_________________
Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 25-05-2009, 16:34   

Witam, no to i ja z zapytaniem na temat klimy.
Galant 2.0 automat, klima manual.
Problem
- silnik odpalony, skrzynia na "N" klima "ON" --- bez problemów. :biggrin:
- slinik odpalony, skrzynia na "P" klima "ON" --- mocno spadaja obroty. :(
W czasie jazdy cholera wie, bo i tak na wysokich obrotach :wink:

Jakieś pomysły :?: podpowiedzi :?:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
werdew 
Forumowicz


Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 369
Skąd: Berkshire/Wokingham
Wysłany: 25-05-2009, 18:13   

BigTomala napisał/a:
Dlatego obroty maja prawo spaść. Normalne (prawidłowe) zjawisko.

Normalne, ale tylko przez pare sekund. Następnie powinny wrócić do ustalonego
poziomu (działanie kompa)
We wszystkich samochodach w automacie ktorymi jeżdże tak jest.
W moim spadają do poziomu 450-500 i tak go telepie. :?
Czy "przeładowanie" klimy może pomóc :?:
_________________
So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 01-07-2012, 19:19   

Odświeżę stary temat. Miałem nieprzyjemne zderzenie z ptakiem który wbił mi się jakimś cudem w chłodnice klimy :| oczywiście ją uszkodził czynnik uleciał. I tu pytanie ktoś wie jaki rozmiar ma chłodnica klimy w galancie 97 r. silnik benzyna 2.0 ? na allegro jest ich kilka w różnych rozmiarach ... I jeszcze warto kupować używaną chłodnicę? czy lepiej zamiennik, bo oryginał to koszt 600 zł :| a gdzie tu jeszcze nabicie itp.
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-07-2012, 19:36   

Jak to w różnych rozmiarach, w EAx był jeden rozmiar, podeślij linki.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-07-2012, 20:00   

JaGrab3 napisał/a:
Jak to w różnych rozmiarach, w EAx był jeden rozmiar

Tak są różne wersje chodzi o rurki wejściowe i wyjściowe inny kąt sam zmieniałem i przysłali mi nie taką dopiero jak zdjęcie wysłałem dostałem odpowiednią
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 01-07-2012, 21:18   

http://moto.allegro.pl/mi...2420503126.html
688 x 326 x 16 mm

http://moto.allegro.pl/ch...2424034549.html
685 (645)x350x16

http://moto.allegro.pl/ch...2433884446.html
645 X 450 X 16

http://moto.allegro.pl/ch...2434794313.html
630-340-20


Wg. sprzedawców z każdej aukcji chłodnice pasują do mojego rocznika. Chyba są nie świadomi tego, że jest kilka rozmiarów. W ogóle faktycznie chłodnice pasują do każdej wersji silnikowej tak jak oni piszą? Trochę to dziwne :D
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-07-2012, 21:23   

Myślę, że rozmiarowo, to każda podejdzie, nie wiem faktycznie jak z długością rurek wychodzących, ale to i tak pewnie można dogiąć. Pewnie problem może być w odległościach pomiędzy wejściem i wyjściem na tej złaczce.
Mialem tak z osuszaczem, ze niby pasował, a nie pasował, inny rozstaw był króćców....
Rozmiarowo,to chłodnica ma tyle luzu, że każdy z tych wymiarów powinien wejść.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 01-07-2012, 21:26   

To jeden problem z głowy jeśli chodzi o rozmiar. Teraz problem którą chłodnicę wybrać jeśli chodzi o te rurki.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-07-2012, 21:31   

Otwórz maske(pokrywe silnika) i zajrzyj po stronie reflektora pasażera jakie masz położenie gniazd zasilających, w poziomie czy ukośnie, nie kupuj chińskiego zamiennika, zainwestuj w chłodnice KOYORAD, Nissens, etc. Wymiar powinien być rzędu 688 x 326 x 16 mm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-07-2012, 07:43   

robertdg napisał/a:
Otwórz maske(pokrywe silnika) i zajrzyj po stronie reflektora pasażera jakie masz położenie gniazd zasilających, w poziomie czy ukośnie,

Właśnie do podstawa ułożenie rurek , reszta jest taka sama
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 02-07-2012, 14:44   

a co z używkami ? nie warto ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-07-2012, 16:41   

tnalag napisał/a:
a co z używkami ? nie warto ?

Masz pewność że szczelna, lamelki całe ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-07-2012, 16:50   

nie wiem czy jest sens bawić się z używkami, bo tak naprawdę, różnica w cenie nie jest wielka, a co nowe to nowe.....
Z racji, że chłodnica jest z przodu, jest narażona na uderzenia wszelkiego syfu, przz to lamelki są pozaginane, oraz ze względu na materiał, często lamelki są wręcz wytarte przez krążący czynnik. Taka chłodnica może sama z siebie zacząć puszczać....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.