 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chłodnica Klimy |
Autor |
Wiadomość |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 21-05-2009, 11:40
|
|
|
Jak najbardziej można. Zakładam, że skoro chcesz wymieniać, to układ masz już pusty. Wystarczy odkrecić górne mocowania chłodnicy, odsunąć ją od belki, dalej zdjąć atrapę z przodu, tam odkrecasz skraplacz (chyba 2 śruby) , dalej odkrecasz przewody skraplacza i wyciągasz go przez szczelinę pomiędzy belką a chłodnicą. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
ROOB
Mitsumaniak ROOBert 01218/KMM

Auto: Galant EA5A 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 123 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21-05-2009, 17:09
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Wystarczy odkrecić górne mocowania chłodnicy, odsunąć ją od belki, dalej zdjąć atrapę z przodu, tam odkrecasz skraplacz (chyba 2 śruby) , dalej odkrecasz przewody skraplacza i wyciągasz go przez szczelinę pomiędzy belką a chłodnicą. |
witam.. właśnie na taką odpowiedź czekałem. wydawało mi się, że tak właśnie da się to zrobić.
dziękuje Piotr. |
_________________ Był. E52A, EA5A, obecnie Hanka ale, wszystko z czasem...
 |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 25-05-2009, 16:34
|
|
|
Witam, no to i ja z zapytaniem na temat klimy.
Galant 2.0 automat, klima manual.
Problem
- silnik odpalony, skrzynia na "N" klima "ON" --- bez problemów.
- slinik odpalony, skrzynia na "P" klima "ON" --- mocno spadaja obroty.
W czasie jazdy cholera wie, bo i tak na wysokich obrotach
Jakieś pomysły podpowiedzi |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
werdew
Forumowicz

Auto: Omega 2.2 Dti
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 369 Skąd: Berkshire/Wokingham
|
Wysłany: 25-05-2009, 18:13
|
|
|
BigTomala napisał/a: | Dlatego obroty maja prawo spaść. Normalne (prawidłowe) zjawisko. |
Normalne, ale tylko przez pare sekund. Następnie powinny wrócić do ustalonego
poziomu (działanie kompa)
We wszystkich samochodach w automacie ktorymi jeżdże tak jest.
W moim spadają do poziomu 450-500 i tak go telepie.
Czy "przeładowanie" klimy może pomóc |
_________________ So always look on the bright side of death
Just before you draw your terminal breath.
-------------------------------------------------
ex: Galant 2.0 automat 98r
ex: SAAB 9-5 2.3t
ex: Astra 1.6 16v 01r
ex: MG ZT 190+ 2.5 V6 03r
ex: Volvo S40 automat 97r
aktu. Omega 2.2 Dti sedan 01r
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 01-07-2012, 19:19
|
|
|
Odświeżę stary temat. Miałem nieprzyjemne zderzenie z ptakiem który wbił mi się jakimś cudem w chłodnice klimy oczywiście ją uszkodził czynnik uleciał. I tu pytanie ktoś wie jaki rozmiar ma chłodnica klimy w galancie 97 r. silnik benzyna 2.0 ? na allegro jest ich kilka w różnych rozmiarach ... I jeszcze warto kupować używaną chłodnicę? czy lepiej zamiennik, bo oryginał to koszt 600 zł a gdzie tu jeszcze nabicie itp. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 01-07-2012, 19:36
|
|
|
Jak to w różnych rozmiarach, w EAx był jeden rozmiar, podeślij linki. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-07-2012, 20:00
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Jak to w różnych rozmiarach, w EAx był jeden rozmiar |
Tak są różne wersje chodzi o rurki wejściowe i wyjściowe inny kąt sam zmieniałem i przysłali mi nie taką dopiero jak zdjęcie wysłałem dostałem odpowiednią |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 01-07-2012, 21:23
|
|
|
Myślę, że rozmiarowo, to każda podejdzie, nie wiem faktycznie jak z długością rurek wychodzących, ale to i tak pewnie można dogiąć. Pewnie problem może być w odległościach pomiędzy wejściem i wyjściem na tej złaczce.
Mialem tak z osuszaczem, ze niby pasował, a nie pasował, inny rozstaw był króćców....
Rozmiarowo,to chłodnica ma tyle luzu, że każdy z tych wymiarów powinien wejść. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 01-07-2012, 21:26
|
|
|
To jeden problem z głowy jeśli chodzi o rozmiar. Teraz problem którą chłodnicę wybrać jeśli chodzi o te rurki. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-07-2012, 21:31
|
|
|
Otwórz maske(pokrywe silnika) i zajrzyj po stronie reflektora pasażera jakie masz położenie gniazd zasilających, w poziomie czy ukośnie, nie kupuj chińskiego zamiennika, zainwestuj w chłodnice KOYORAD, Nissens, etc. Wymiar powinien być rzędu 688 x 326 x 16 mm |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 02-07-2012, 07:43
|
|
|
robertdg napisał/a: | Otwórz maske(pokrywe silnika) i zajrzyj po stronie reflektora pasażera jakie masz położenie gniazd zasilających, w poziomie czy ukośnie, |
Właśnie do podstawa ułożenie rurek , reszta jest taka sama |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 02-07-2012, 14:44
|
|
|
a co z używkami ? nie warto ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 02-07-2012, 16:41
|
|
|
tnalag napisał/a: | a co z używkami ? nie warto ? |
Masz pewność że szczelna, lamelki całe ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 02-07-2012, 16:50
|
|
|
nie wiem czy jest sens bawić się z używkami, bo tak naprawdę, różnica w cenie nie jest wielka, a co nowe to nowe.....
Z racji, że chłodnica jest z przodu, jest narażona na uderzenia wszelkiego syfu, przz to lamelki są pozaginane, oraz ze względu na materiał, często lamelki są wręcz wytarte przez krążący czynnik. Taka chłodnica może sama z siebie zacząć puszczać.... |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|
|