[EA2A] Ubyło płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 01-07-2012, 13:50 [EA2A] Ubyło płynu chłodniczego
|
|
|
Witam zakładam nowy temat ponieważ te które już są na forum - są na temat diesla. Natomiast po wymianie rozrządu wymieniłem płyn chłodniczy - był to koncentrat rozrobiliśmy go z wodą z kumplem wszystko było ok. sprawdziłem poziom po 2 dniach i był między min a max. Wczoraj po dwóch tygodniach zajrzałem a tam susza płynu jest ledwo na dnie zbiorniczka. Auto się nie przegrzewa wszystko jest idealnie dziś sprawdziłem znów stan płynu i jest bez zmian od wczoraj. Gdzie zniknął płyn ? Jeśli miałbym jakąś nieszczelność podejrzewam że od wczoraj znów ubyło by płynu jednak jest bez zmian. Olej jest czysty bez żadnej kawy z mlekiem taki jak powinien być. |
|
|
|
 |
vince_81
Mitsumaniak Grzesznik

Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 461 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 01-07-2012, 15:33
|
|
|
Jeśli nie ucieka przez głowicę to sprawdziłbym mocowania węży, korek spustowy w chłodnicy, ewentualnie korek na wlewie do chłodnicy. Oczywiście przy pracującym silniku, bo przy zgaszonym jest mniejsze ciśnienie w obiegu i może nigdzie nie przeciekać |
_________________ Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy
02770/KMM
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-07-2012, 16:23
|
|
|
Dolej do stanu i sprawdz może dobrze się nie odpowietrzył |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 01-07-2012, 23:00
|
|
|
tnalag, u mnie po ostatniej przygodzie z zagotowaniem płynu, kiedy to sporo go ubyło przez kilka dni dolewałem zanim poziom przestał się obniżać. Zrób tak jak radzi milo, obstawiam, że po kolejnej dolewce poziom się utrzyma. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2012, 23:48
|
|
|
U mnie żeby nagrzewnica się sama odpowietrzyła potrzebowałem chyba z 500km zrobić i to robiąc odpowiednie ciśnienie w układzie |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 02-07-2012, 14:47
|
|
|
Aha czyli jest tak jak myślałem że była zapowietrzona. Tylko przestraszyłem się że chłodnica jest dziurawa, bo chłodnice klimy zabił ptak( sam przy okazji się zabił ) przeleciał przez kratki zderzaka i uderzył w chłodnice klimy, którą teraz mam do wymiany. Obadałem chłodnice wody i jest cała więc musiała być zapowietrzona. Dzięki za wypowiedzi |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-07-2012, 19:27
|
|
|
tnalag napisał/a: | Obadałem chłodnice wody i jest cała więc musiała być zapowietrzona. Dzięki za wypowiedzi |
Dla jasności tej sytuacji: nie chłodnica była zapowietrzona bo raczej niemożliwe tylko nagrzewnica... |
|
|
|
 |
tnalag
Forumowicz
Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012 Posty: 145 Skąd: NN
|
Wysłany: 02-07-2012, 19:46
|
|
|
O to mi chodziło właśnie |
|
|
|
 |
marcinspike
Forumowicz
Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03-08-2012, 13:04
|
|
|
A ja mam takowe pytanko, też mi ubywa płynu i myślę że znalazłem winowajcę, wąż idący z głowicy do chłodnicy puszcza na krućcu wychodzącym z głowicy. Ostatnim czasy badałem palcami od spodu i było mokro.
Moje pytani czy wąż jest do wymiany czy zacisk, czy może czymś posmarować a potem nałożyć ?
Jednocześnie, jak się odpowietrza nagrzewnicę? |
|
|
|
 |
|